Opieka nad Dzieckiem - Poznań.

11. Data: 2009-07-24 11:08:08

Temat: Re: Opieka nad Dzieckiem - Poznań.
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:h4br5b$rju$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Widzisz, lemonko, w prawdziwym świecie taka wypowiedź uchodzi za
> sensowną. A Ty kiedy ostatnio żyłaś w realu? (Piątek! Piątek!)

Widziałaś kiedyś lemonkę w realu?

12. Data: 2009-07-24 11:13:08

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> Widziałaś kiedyś lemonkę w realu?

Tylko w warzywniaku :D Ale lemura z kolei tylko w ZOO, więc nie przejmuj
się ;)

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

13. Data: 2009-07-24 12:57:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> Idź na drzewo. Napisałam o opiece nad DZIECKIEM, a nie nad starcem

No tak, człowiek nawet nie zauważył, a młodość zleciała jak z bicza strzelił

stary Stalker, stary... semtymentalnie

14. Data: 2009-07-24 23:38:24

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> No tak, człowiek nawet nie zauważył, a młodość zleciała jak z bicza
> strzelił
>
> stary Stalker, stary... semtymentalnie

Nie jest tak źle, Stalkler, można być młodym wiekiem, lecz zgryźliwym starym
tetrykiem, a można być kapitlanym młodzieńcem w ciele staruszka.
A fakt jest faktem, że młodość szybko ucieka....
Ale nic straconego, podobno na starość człowiek znów dziecinnieje, więc
głowa do góry :)
Pozdrawiam.

Stres i gorączka
Re: Pomóżcie - co to za gra