Opinie na temat pralek Zanussi

1. Data: 2005-05-20 18:29:48

Temat: Opinie na temat pralek Zanussi
Od: "Roman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupić pralkę Zanussi FA 826.
Czy te pralki się nie psują?
Czy w cenie do 1000 zł można kupić coś lepszego a jeśli tak to gdzie w
Krakowie?

Roman

2. Data: 2005-05-20 19:04:03

Temat: Re: Opinie na temat pralek Zanussi
Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman <r...@w...pl> napisał(a):

> Mam zamiar kupić pralkę Zanussi FA 826.
> Czy te pralki się nie psują?

Chwała Bogu nie ma pralek, które się nie psują, ale pralki Zanussi,
tradycyjnie ładowane są dobre.

3. Data: 2005-05-21 05:10:43

Od: "AX" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy te pralki się nie psują?

U mnie po roku zaczęlo stukać. W ramach gwarancji serwisant dokręcił śruby.
Poza tym sprawuje się dobrze.
Oszukali z przyciskiem 1/2. Oznaczenie sugeruje, że jest to pranie z
zmniejszoną ilością wody. W rzeczywistości jest to o jedno płukanie mniej.
Trzeba sprawdzać co piszą w instrukcji. Zdaje się, że inni producenci też tak
mają.
Pralka pobiera b.mało wody do prania, ale jakość prania jest dobra. Wyścig
producentów o zmniejszenie zużycia energii doprowadził do tego, że pranie odbywa
się na półsucho.
AX
P.S. Mam Zanussi TA 833 V, kupiona - lipiec 2003. Gwarancja 24 m-ce.
Ładowana od góry, 850 obr/min, pokrętła ustawienia obrotów i temperatury.

4. Data: 2005-05-21 22:55:56

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AX wrote:

> P.S. Mam Zanussi TA 833 V, kupiona - lipiec 2003. Gwarancja 24 m-ce.
> Ładowana od góry, 850 obr/min, pokrętła ustawienia obrotów i temperatury.

Użytkowałem taką pralkę przez >2 lata - od nowości.
Poza zauważalnym zwiększeniem głośności w pierwszych tygodniach pracy -
kompletnie nic się nie działo.

sadyl

5. Data: 2005-05-24 17:40:27

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do awaryjności dowiesz sie więcej na

http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum28.html

tam "siedza" serwisanci i dowiesz sie jakie najczesciej trafiaja do
serwisow.

PS. nie wiem, czy nie trzeba sie logowac, ja mam konto na elektrodzie
wiec mi sie wczytuje.

Poszukuje Geberit Unifix tanio
[w-wa] rolety okienne
Szafa Komandor. Ale jaka?
Kuchnia z płytą gazową do 2.000 PLN - zabudowa.
kolory stolarki, plastików ?