Opole tonie

11. Data: 2017-05-23 08:01:51

Temat: Re: Opole? TO? NIE!
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:06dd568a-d905-4518-86aa-d5037d525c73@googlegrou
ps.com...
Chiron
Partia Kaczyńskiego to komuniści, to co przywracają to komunizm. Artyści
protestują przeciewko cenzurze....gdzie ostatnio widziałeś cenzurę, w PRL?
No właśnie Pis to bolszewicy, jak ta pizda z kielc i jej tatuś wiecznie
wierny.

=====

Glob- chcesz pozostawać w nienawiści do wszystkiego, co nie odżegnuje się od
Kościoła- twoja sprawa. Tyle, że twoje widzenie świata przez taki filtr
przepuszczone- jest po prostu groteskowe. Spróbuj raz- wyciszyć emocje. Może
uda ci się przez chwilę poszukac prawdy?

--
Chiron

12. Data: 2017-05-23 09:10:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 08:01, Chiron pisze:

> Tyle, że twoje widzenie świata przez taki
> filtr przepuszczone- jest po prostu groteskowe.

Za to wiara w chemtrailsy i opętanie to poważna sprawa. :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-05-23 09:25:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Pis to stan umysłu :)

> Dokładnie tak samo!
> Wojsko rozpieprzone, Opole rozpieprzone. To teraz możecie zabrać się za
> rozpieprzanie publicznych toalet, w końcu nie wiadomo kto do nich sikał.
> A jak już je rozpieprzycie, to będziecie szczać po bramach. Tak jak
> lubicie. Buractwo wraca do swoich korzeni.
>
> Ależ ty masz zryty beret :)
> Czasami aż trudno uwierzyć, że wy tak bredzicie na poważnie.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Nie ustosunkowałeś się do powyższej propozycji. Chyba coś cię za bardzo
zryło. LOL

14. Data: 2017-05-23 09:31:43

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
=====

[...]

Wyjdź na ulicę i się spytaj czym jest Pis 80% narodu odpowie...bolszewiccy zdrajcy
narodu polskiego, przywracający komunizm. Spytaj się o co chodzi z Opolem ....powrót
komunistycznej cenzury .... Artyści za swoje piosenki i wypowiedzi zaczeli być
cenzurowani, więc kim jesteś ty i ta bolszewicka wywłoka z kielc? A następnie zadaj
sobie pytanie....Czy naród polski daruje nam drugi komunizm?

15. Data: 2017-05-23 11:09:25

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Chiron

[...]

Zmasowana, bolszewicka propaganda- tworzona szczególnie przez żydowski
koncern dla Polaków- Agora oraz Ringer Axelspringer spowodowała, że
poczatkowo wielu ludzi wyło z nienawiści przeciw PiS. Dziś już wielu (może
nawet większość) z nich widzi, że padli ofiarą propagandy, a rzeczywistość
jest często odwrotna do tego, co pokazują łże- media. Kogo nie przekonały
prawdziwe działania PiS- bo nie interesuje się niczym poza TVNami i innymi
szmatławymi telewizorniami- przekonało go 500+, obniżenie wieku emerytalnego
i stanowcze nie dla islamskiej dziczy.

--
Chiron

16. Data: 2017-05-23 13:46:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron:
> [...]
> interesuje się niczym poza TVNami i innymi
> szmatławymi telewizorniami- przekonało > go 500+, obniżenie wieku emerytalnego

Otóż to. Wśród wyborców PO i Nowoczesnej na szczęście ewidentną większość
(poza nieliczącymi się z nikim pseudopolitykami w rodzaju poj...ów w stylu
Kopacz, Myszki-agresorki czy Petru oraz paroma tysiącami rozwrzeszczanych
wyskrobanych z mózgu pseudofeministek mających gdzieś podstawowe wartości),
stanowią zwykli LUDZIE. Zwykły człowiek, nawet najbardziej skołowany
propagandą, w sytuacji kiedy bezpośrednio zagrożony staje się jego byt, dom
i rodzina, zaczyna się kierować WŁASNYM rozumem i natychmiast wraca do
podstawowych priorytetów: rodzina, bezpieczeństwo, byt. Najczęściej nikomu
się do tego nie przyzna i z różnych powodów nadal będzie uczestniczył w
stadnym pluciu, to i tak po cichu będzie popierał i po cichu (wybory są
anonimowe wszak) zagłosuje na tego, kto mu te priorytety zabezpiecza.

I na tym prostym i naturalnym mechanizmie, który jako jedyny na wszelką
lewacką propagandę jest naprawdę bardzo odporny, naprawdę ZAWSZE można
polegać - to właśnie robi PiS i to mu zapewniło, zapewnia i będzie
zapewniać sukces.

17. Data: 2017-05-23 14:55:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 13:46, Ikselka pisze:
> Chiron:

[ciach toczenie jadu i piany z pyska]

> [...]
> i rodzina, zaczyna się kierować WŁASNYM rozumem i natychmiast wraca do
> podstawowych priorytetów: rodzina, bezpieczeństwo, byt. Najczęściej nikomu

Ciekawe dlaczego wstydzą się tylko ci (oczywiście nie wszyscy), którzy
głosowali na pislam?

Nie znam nikogo, kto _nie_ głosował na pislam i się tego wstydzi.
(Może się boi gdy mieszka na małej wiosce żeby go widłami nie zatłukli,
ale to coś innego niż wstyd.)

> i z różnych powodów nadal będzie uczestniczył w
> stadnym pluciu,

To czemu ty nie przestajesz uczestniczyć w stadnym pluciu?
Mam przytoczyć ten fragment, który powyżej (z litości dla ciebie) wyciąłem?

> to i tak po cichu będzie popierał i po cichu (wybory są
> anonimowe wszak) zagłosuje na tego, kto mu te priorytety zabezpiecza.

Że niby pislam zabezpiecza komuś jego życiowe priorytety? LOL :)
No chyba, że dla kogoś życiowymi priorytetami są rasizm, homofobia i
fanatyzm religijny. Wtedy tak, to właśnie pislam zabezpiecza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2017-05-23 15:12:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> No chyba, że dla kogoś życiowymi priorytetami są rasizm, homofobia i
> fanatyzm religijny. Wtedy tak, to właśnie pislam zabezpiecza.

Określenie "pislam" to, jak należy rozumieć, skojarzenie PiS i islamu i nie
wyrosło ono absolutnie z nieuświadamianego sobie przez jego twórców i
użytkowników antyislamizmu i rasizmu?

Ja naprawdę mam poczucie winy wobec ciebie!

19. Data: 2017-05-23 16:41:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 maja 2017 13:46:20 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> stadnym pluciu, to i tak po cichu będzie popierał i po cichu (wybory są
> anonimowe wszak) zagłosuje na tego, kto mu te priorytety zabezpiecza.

I zabezpiecza sobie "rodzinę, bezpieczeństwo, byt" kosztem radości, wiedzy,
twórczości. Kosztem studiów swoich dzieci, dostępu do sztuki w muzeach,
teatrach, filharmoniach, a nawet, jak widać na załączonym obrazku - sztuki
popularnej. Rośnie pokolenie Beotów.

20. Data: 2017-05-23 16:49:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> teatrach, filharmoniach, a nawet, jak widać na załączonym obrazku - sztuki

Nikt ci nie zabrania jechać do menczesteru.

Protest kobiet 8 marca 2017
Ofiary komunizmu
Świat według Kviata?
Jestem Syryjczykiem.