Opole tonie

21. Data: 2017-05-23 17:00:21

Temat: Re: Opole? TO? NIE!
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 maja 2017 16:49:52 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Nikt ci nie zabrania jechać do menczesteru.

A kto PiS-owcom nakazuje robienie tej cholernej cenzury.
Toż nawet za Platformy była do wytrzymania. PiS walczy z inteligencją.

22. Data: 2017-05-23 17:07:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> A kto PiS-owcom nakazuje robienie tej cholernej cenzury.
> Toż nawet za Platformy była do wytrzymania. PiS walczy z inteligencją.

No proszę cię, nie wyjeżdżaj mi tu z tymi lewackimi sloganami. Inteligent
się znalazł.

23. Data: 2017-05-23 17:17:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 maja 2017 17:07:06 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> No proszę cię, nie wyjeżdżaj mi tu z tymi lewackimi sloganami. Inteligent
> się znalazł.

A nie? PiS robi czystki na uczelniach, w teatrach i gdzie tylko może,
narzucając tam odgórnie swoich ludzi. Nie liczy się ze zdaniem większości
grup profesjonalnych specjalistów, osłabia ich samorząd.

24. Data: 2017-05-23 17:24:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 maja 2017 17:18:00 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> A nie? PiS robi czystki na uczelniach, w teatrach i gdzie tylko może,
> narzucając tam odgórnie swoich ludzi. Nie liczy się ze zdaniem większości
> grup profesjonalnych specjalistów, osłabia ich samorząd.

PS. Dzisiaj jeden ze zwolenników PiS-u dał na innej grupie usenet artykuł
zatytułowany "Roger Moore nie żyje". Co było w nim nie tak? Nagłówek.
Zabrakło tytułu "Sir" przed nazwiskiem Rogera Moore. Wnioski wyciągnij
Iksi sama.

25. Data: 2017-05-23 17:43:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 15:12, Ikselka pisze:

> Określenie "pislam" to, jak należy rozumieć,

To, jak należy coś rozumieć, możesz znaleźć w TVpis.

> skojarzenie PiS i islamu i nie
> wyrosło ono absolutnie z nieuświadamianego sobie przez jego twórców i
> użytkowników antyislamizmu i rasizmu?

Nie.
Wyrosło w pełni świadomie dla podkreślenia fanatyzmu ideologicznego i
religijnego sekty pisowskiej.

> Ja naprawdę mam poczucie winy wobec ciebie!

To drobiazg. Masz dużo większe problemy ze sobą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2017-05-23 18:08:40

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:40c5d74c-7363-477d-adc0-854e44339c1c@googlegrou
ps.com...

> Nikt ci nie zabrania jechać do menczesteru.

A kto PiS-owcom nakazuje robienie tej cholernej cenzury.
Toż nawet za Platformy była do wytrzymania. PiS walczy z inteligencją.

====
Proszę o jakiś przykład. Coś, o czym możemy konkretnie pogadać.
--
Chiron

27. Data: 2017-05-23 18:10:11

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:757d1357-80e0-4f8b-8d49-e6e319d7c118@googlegrou
ps.com...

> [...]

narzucając tam odgórnie swoich ludzi. Nie liczy się ze zdaniem większości
grup profesjonalnych specjalistów, osłabia ich samorząd.

======
A tego bydlaka, który wystawia "Klątwę"- nie dał rady pogonić, bo co?! Nawet
demonstracja została rozgoniopna przez POlicję. O czym własciwie piszesz?
Proszę o konkrety.

--
Chiron

28. Data: 2017-05-23 18:27:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> A nie? PiS robi czystki na uczelniach, w teatrach i gdzie tylko może,
> narzucając tam odgórnie swoich ludzi.

Pleciesz, jakby PO wywalało POwiaków, zostawiając PiSowców.
LOL

> Nie liczy się ze zdaniem większości
> grup profesjonalnych specjalistów, osłabia ich samorząd.

Pewnie ma swoje grupy. "Profesjonalnych specjalistów".
Wolno im. Bo tak.

29. Data: 2017-05-23 18:28:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <
> [...]
> zatytułowany "Roger Moore nie żyje". Co było w nim nie tak? Nagłówek.
> Zabrakło tytułu "Sir" przed nazwiskiem Rogera Moore. Wnioski wyciągnij

Dobra, mów do mnie hrabino.

30. Data: 2017-05-23 18:29:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> religijnego sekty pisowskiej.

> To drobiazg. Masz dużo większe problemy ze sobą.

No. Na przykład zastanawiam się, po co gadam z gównem.

Protest kobiet 8 marca 2017
Ofiary komunizmu
Świat według Kviata?
Jestem Syryjczykiem.