Opole tonie

31. Data: 2017-05-23 18:31:07

Temat: Re: Opole? TO? NIE!
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:7ad499d6-513c-4881-9da5-39b5ae171f51@googlegrou
ps.com...
W dniu wtorek, 23 maja 2017 17:18:00 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> A nie? PiS robi czystki na uczelniach, w teatrach i gdzie tylko może,
> narzucając tam odgórnie swoich ludzi. Nie liczy się ze zdaniem większości
> grup profesjonalnych specjalistów, osłabia ich samorząd.

PS. Dzisiaj jeden ze zwolenników PiS-u dał na innej grupie usenet artykuł
zatytułowany "Roger Moore nie żyje". Co było w nim nie tak? Nagłówek.
Zabrakło tytułu "Sir" przed nazwiskiem Rogera Moore. Wnioski wyciągnij
Iksi sama.

======
Pamiętam, jak nabijali się ze mnie kiedy pisałem "Jego Świątobliwość". No
cóż- komunizm porobił ludziom ogromne szkody...
--
Chiron

32. Data: 2017-05-23 18:43:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

====
> Proszę o jakiś przykład. Coś, o czym możemy konkretnie pogadać.

Chiron jak zwykle oderwany od rzeczywistości :)
Samo bycie pislamistą jest gwałtem na inteligencji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2017-05-23 18:47:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

======
> Pamiętam, jak nabijali się ze mnie kiedy pisałem "Jego Świątobliwość".

Jego Świętobliwość Roger Moor?
I ty się dziwisz, że się z ciebie nabijali?

34. Data: 2017-05-23 18:54:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 maja 2017 18:28:22 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Jakub A. Krzewicki <
> >

> Dobra, mów do mnie hrabino.

Si, mia cara signora contessa Ixi ;)

35. Data: 2017-05-23 20:48:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 18:29, Ikselka pisze:

> No. Na przykład zastanawiam się, po co gadam z gównem.

A nie mówiłem, że masz większe problemy?
Odważnie. Gdybym to ja rozmawiał z gównem, to bym się nie przyznał... Fuj...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2017-05-24 05:53:37

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Media mają podawać fakty, a fakty na temat brudu partii Pis nie będą czyste, jakby
chcieli bolszewicy więc to bolszewicy atakują media.
Dlaczego?
Co zrobił TVN pokazał jak mordowano Igora, jest video.
A Jedynka Pis nadal twierdzi że umarł z przedawkowania.
Gdyby nie wolne media mordercy z Policji z nadania pisowskiego mordowaliby dalej, nie
jest dziwne że przeszkadza TVN i gazeta wyborcza itd.. Kolejny przykład bolszewizmu
Pis.

37. Data: 2017-05-24 16:39:35

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Opole 2017: festiwalu nie będzie.
>
> http://teleshow.wp.pl/opole-2017-festiwalu-nie-bedzi
e-prezydent-podjal-ostateczna-decyzje-61254144022140
17a

> Bolszewicy z pis chcieli cenzury , no to Opola nie ma i mamy tak.... godność ponad
nihilizm usłużnych prostytutek władzy bolszewickiej.

Może polsat abo tvn poratuje? Nie odzywali się?

38. Data: 2017-05-24 18:09:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

franciszek_wenersky <f...@g...com> wrote:

e-prezydent-podjal-ostateczna-decyzje-61254144022140
17a

> Może polsat abo tvn poratuje? Nie odzywali się?

Spoko, nadal jest w gestii TVP. U nas będzie. W Kielcach :-)

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-05-23/kielce
-gotowe-na-festiwal-piosenki-polskiej-chca-go-zorgan
izowac-tam-gdzie-sabat-czarownic/

39. Data: 2017-05-24 22:45:45

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka

W Kielcach też nie będzie, właśnie zbuntowały się kabarety. Nie chce mi sie googlować
ale idzie o to, że kabarety postanowiły bronic dobrego imienia Kielc i protestują
przeciwko przenoszeniu Opola i tego skandalu do Kielc, aby nie niszczyć opini tego
miasta, który zacznie kojarzyć się z kolaborcją.

40. Data: 2017-05-24 22:48:03

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Franciszek_wenersky

Odbędzie się Opole w innym terminie, ale bez cebulaków z wychodkowa, czyli bez
reżimowych bolszewickich mediów.

Protest kobiet 8 marca 2017
Ofiary komunizmu
Świat według Kviata?