Opole - komentarze.

1. Data: 2017-05-23 00:04:48

Temat: Opole - komentarze.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

""Artyści zamiast utożsamiać się z prostymi obywatelami to stoją po stronie
bangsterów, aferzystów i elit. Ładnie."

"Wstydźcie się artyści, którzy tęsknią za PO i rządami swoich!
Obrzydziliście mi siebie! Wmieszaliście politykę nawet w muzykę i nie
zrobił to PIS ale wy! Mam Was dosyć jak większość Polaków i nie dadzą się
już Polacy oszukiwać i manipulować! Większość z Was grała przed pierwszym
sekretarzem KC PZPR, niektórzy z Was nawet w latach 80 i jakoś nie
bojkotowaliście festiwalu i jak mam uwierzyć, że chodzi wam o jakąś
wyimiganowaną dyktaturę? Obłuda i zakłamanie płynie z waszych ust! Wy po
prostu kochacie nienawidzieć PIS! Tyle w temacie!"

2. Data: 2017-05-23 00:52:31

Temat: Re: Opole - komentarze.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> ""Artyści (...)

"Artyści i sędziowie - najbardziej rozpuszczone bydło o zbyt wysokim
mniemaniu o sobie: pseudo inteligencja ..."

"Kasta przy pomocy artystów realizuje swoje cele sabotowania legalnie
wybranej władzy. Już widzę jak Schetyna z Neumanem i Budką zacierają z
radości swoje łapy."

"No to przecież było wiadomo o co chodzi od samego początku, TVN miało
przejąć Opole tak jak wcześniej Sopot, Kayah puściła hejt i wciągnęła
resztę, kłamstwo ma krótkie nogi, a nie polska stacja chce przejąć co się
da i zarabiać, ludziska głupiutkie są, wciąż łykają każdą propagandę.
Zabetonowane samorządy wymagają przemeblowania, bo inaczej będą jątrzyć na
potęgę, a o Polskę i polaków tutaj nie chodzi, mściwi mali ludzie."

"Zamiast uczcić Złoty Jubileusz Maryli część z zaproszonych przez nią
artystów postanowiła go zbojkotować.Tym posunięciem pokazali brak szacunku
dla Maryli ,przedkładając swoje polityczne ideologie nad wspaniałą, wspólną
zabawę i występy z Marylą , która chciała uczcić to 50-dziesięciolecie
razem ze swoimi estradowymi przyjaciółmi.Maryla Rodowicz
wpis z facebooka ".Politycy odchodzą,muzyka zostaje.Poszłam do tv walczyć o
Kaję,a Kaja się wycofała.Nie zmieni to mojego stosunku do niej i
uwielbienia dla jej talentu. Opole to miejsce bliskie mojemu sercu.Tam
debiutowałam i tam będę
świętować swoje 50-lecie. W koncercie wystąpi wielu gości,którzy
przygotowują muzyczne niespodzianki ,od wielu tygodni. Feel,Margaret,Kasia
Popowska,Ula Dudziak,Andrzej Lampert,Audiofeels,Ukeje,Kozak
System,Pectus,Helena Vondrackova,Grzegorz Skawiński,Włodek Pawlik,Marcin
Wyrostek,Janek Kliment. Nie dajmy się podzielić.niech żyje muzyka.M"Zaczęto
robić Rodowicz wyrzuty, że ta nie solidaryzuje się z nimi i dalej chce
wziąć udział w festiwalu.Maryla odpowiedziała "...a co mam powiedzieć tym
kilkunastu artystom,którzy będą moimi gośćmi? I przygotowują się do występu
od wielu tygodni."Poczytajcie sobie jej osobiste wpisy!Ostatecznie cały ten
medialny cyrk zakończyła śmierć matki artystki,po której to Maryla wycofała
się z festiwalu.Choć media i tak posłużyły się tymi nieszczęśliwymi
okolicznościami do swoich politycznych gierek !"

"Brawo Kurski te gwiazdeczki czeba trzymać krótko"

"Kurski ma racje , to upolitycznienie festiwalu co niema nic wspólnego z
kulturą polską. Bede słuchał muzyki którzy tworzą dla ludzi a nie
polityków."

"Brawo p.Kurski. Opolski Festiwal Socjalizmu nareszcie czas zakończyć."

"Wszelkiej maści lewacy i zwolennicy PO i starej nomenklatury ludzie nie są
już tak głupi jak myślicie, nie nabiorą się na kolejną prowokację i
wywołanie sztucznej awantury, aby zwalić na PIS! Choć nie głosowałem na
PIS, to powiem jedno, że co jak co za PISu jest większa wolność niż za
rządów platformerskich! Nie ma większej dyktatury i cenzury niż za rządów
lewackich, wystarczy przyjrzeć się temu co się dzieje obecnie w EU! NIGDY
WIĘCEJ RZĄDÓW LEWACKICH!"

"Kayah wyrasta na liderkę KOD-u. Czyżby to był początek kampanii wyborczej
lewaków z KOD-u?!!!"

"cos podbnego dziLO sie w grudniu w sejmie, opozycja zrobila hucpe, treraz
zcekamy az posel Mucha wejdzie na scene Opolska i zacznie spiewac
kolendy;)"

"artyści Kodowi dali plamę i zlicytowali swoją wątpliwą godność do poziomu
Umatołowienia Oborowego Kodu"

"Ludzie, chyba się napiliście jakiejś sykuty i piszecie dziwne rzeczy. Co
ma piernik do wiatraka? Niby nic, a jednak ma. Gra, podobnie jak przez
wiele dotychczasowych lat, toczy się o to, aby to, co nasze, polskie
społeczeństwo zbudowało, zostało szybko i tanio przejęte przez bandę
ubolskich cwaniaczków, tu akurat w postaci TVN.
Większość dotychczasowych, tzw. prywatyzacji na tym polegała. Apogeum była
"prywatyzacja" państwowej polskiej firmy Telekomunikacja Polska przez
państwową firmę francuską France Telecom, zresztą przy pomocy wielkiego
przyjaciela właścicieli TVN, Janka Kulczyka z rodziną."

"80 czy 100 tys za wystep ktory my placimy. Wystep ktory trwa po 10 minut i
maglowane sa te same piosenki od lat. Czy mi zal? Haha"

NO I?

"I tak będę głosował na PiS dopóki nie wpuszczą do Polski islamu."

NO I TO JEST NAJWAŻNIEJSZE, a nie artyści i festiwale.

3. Data: 2017-05-23 02:08:20

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Artyści protestują przeciwko CENZURZE, bo taka była już kiedyś w PRLu. Pis to
komunizm i przywraca PRL i CENZURE, więc wiemy kim jesteś bolszewicka wywloko, z
tatusiem do końca wiernym i jego córeczką do końca wierną partii komunistycznej.

4. Data: 2017-05-23 07:48:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 00:04, Ikselka pisze:
> ""Artyści zamiast utożsamiać się z prostymi obywatelami to stoją po stronie
> bangsterów, aferzystów i elit. Ładnie."

Pis to stan umysłu :)

> "Wstydźcie się artyści, którzy tęsknią za PO i rządami swoich!
> Obrzydziliście mi siebie! Wmieszaliście politykę nawet w muzykę i nie
> zrobił to PIS ale wy!

I jak normalny człowiek ma zareagować na taką głupotę?
A potem się dziwią, że się z nich śmieją i nie chcą z nimi gadać :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-05-23 07:52:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 00:52, Ikselka pisze:

> ludziska głupiutkie są, wciąż łykają każdą propagandę.

Nie to co ty :)
TVpis to kwintesencja rzetelności i obiektywizmu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

List do TW "BOLKA"
Barszcz Sosnowskiego
Enneagram
Od Idei do materialnej Rzeczywistości
Jaka religia do ciebie najbardziej pasuje?