Opryszczka

1. Data: 2000-04-28 22:19:09

Temat: Opryszczka
Od: "Adam" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Wiem, ze duzo sie mowi o opryszczce i ze praktycznie jest to choroba
z ktora trzeba nauczyc sie zyc a walka z nia polega jedynie na
minimalizowaniu
skutkow jej objawow. Lecz czy istnieje jakis w miare skuteczny srodek
profilaktyczny ? Probowalem juz brac GROPRINOSIN, obecnie testuje wyciag
z grejfruta, spozywam tez wiecej niz kiedys wit.C zawartej w cytrusach, lecz
efekty sa wciaz niezadowalajace ( w dalszym ciagu ok.3 objawy choroby -
wyspyka na wargach - w ciagu miesiaca ).

Szczerze prosze o porade
a...@f...onet.pl

2. Data: 2000-04-29 00:16:03

Temat: SV: Opryszczka
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Adam <a...@f...onet.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:x7oO4.6527$O4.140963@ne
ws.tpnet.pl...
> [...]
> efekty sa wciaz niezadowalajace ( w dalszym ciagu ok.3 objawy
choroby -
> wyspyka na wargach - w ciagu miesiaca ).

z wlasnego doswiadczenia wiem, ze opryszczka czeka na nasze
oslabienie, niedyspozycje...

Wylecz sie wiec fizycznie i psychicznie, to bedzie Cie omijac, lub
zdarzac sie rzadziej....

Mi sie czesto zdarza po nieprzespanej nocy czy podczas jakiejkolwiek
choroby. Nie moge nawet podrapac ulubionego przez opr. miejsca, gdyz
za raz sie tam pojawi...

Probowales brac Zivirax w tabletkach??? Mi pomoglo na ponad rok...

pozdrawiam,
mb

3. Data: 2000-04-29 11:41:22

Temat: Re: Opryszczka
Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> [...]
> efekty sa wciaz niezadowalajace ( w dalszym ciagu ok.3 objawy choroby -
> wyspyka na wargach - w ciagu miesiaca ).

Warto ja zwalczyc. Duze podejzenia o notworowe dzialnie.

4. Data: 2000-05-01 06:20:10

Temat: Odp: Opryszczka
Od: "Ryszard" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@u...org.pl...

> Warto ja zwalczyc. Duze podejzenia o notworowe dzialnie.

ciezko ja zwalczyc
wirus ukrywa sie wew. komórek nerwowych i jest nieaktywny przez co zaden
tam acyklovir go nie zadusi
jest okres pom pojawieniem sie objawow a wyjsciem wirusa z komorek
zaczyna zakazac inne ) i wtedy sa szanse na usunioecie go z ustroju

Mateusz

5. Data: 2000-05-02 07:25:30

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ryszard" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> jest okres pom pojawieniem sie objawow a wyjsciem wirusa z komorek
> zaczyna zakazac inne ) i wtedy sa szanse na usunioecie go z ustroju

Jedyną szansę daje takie wzmocnienie systemu obronnego aby zyjący w naszych
organizmach wirus nie miał szansy siać spustoszenia.
Tą metodą jest Dieta Optymalna.
Ja i moja mamuśka zapomnieliśmy o tej okropnej przypadłości po przejsciu na
DO.
I czy to sie podoba lekarzom czy nie to efekt ten jest trwały.
Pozdrawiam.
Już nie chorujący na opryszczkę
Jacek.

6. Data: 2000-05-02 13:17:59

Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]
> DO.
> I czy to sie podoba lekarzom czy nie to efekt ten jest trwały.

Ale chyba nadal jestes nosicielem?.

7. Data: 2000-05-09 08:56:45

Od: Joanna Prasilowska <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka to dieta i gdzie moge sie o niej wiecej dowiedziec?
Joanna

8. Data: 2000-05-09 14:42:33

Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Prasilowska <j...@p...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...
> Jaka to dieta i gdzie moge sie o niej wiecej dowiedziec?
> Joanna

Jesz boczek z maslem i popijasz olejem - na wszelkie bolenie i kuski
swedzenie dobre a ponadtto leczy wszystkie choroby , krawaty wiaze i
usuwa ciaze.
Masz problem zdrowotny - za duzo cukru , za malo tluszczu.

--
Cosa

"Konie trojanskie maja swych rycerzy gdzies"

Bilirubina...
Założymy Ci darmową stronę WWW!!!
Jaskra
Torbiel