Optymalni Bracia

11. Data: 2001-11-23 13:06:28

Temat: Re: Optymalni Bracia
Od: "Veelck" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wyczerpujące wyjaśnienia

ważyłem się ostatnio i okazało się że schudłem z 68 na ok 65-66 przy 174 cm
wzrostu. Mogło to być spowodowane małą ilością spożywanego białka...np
jajecznica z 4 żółtek i 1 całego jaja.

Pojawił się jeszcze jeden problem....otóż mam słabość do herbaty z cytryną i
cukrem...na początku diety. po prostu przestałem słodzić ale z
czasemstraciłem zapał i wykombinowałem, że doliczę do dziennej dawki
węglowodanów miód używany do słodzenia herbaty.

Ale czy stosunek BTW powinien być zachowany dla poszczególnych posiłków
czy na dobę.??

12. Data: 2001-11-23 13:49:32

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy stosunek BTW powinien być zachowany dla poszczególnych posiłków
> czy na dobę.??

Generalnie na dobę ale jak masz "skaczące" ciała ketonowe to lepiej rozłożyć
"węgle" na wszystkie posiłki.

"Jadarek" - Dariusz Kral (2 lata na DO)

PS. Ile razy dziennie jesz ?

13. Data: 2001-11-23 15:15:37

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu się z kolei ja muszę z Tobą nie zgodzić, gdyż celem jedzenia który u mnie
wysuwa się na plan pierwszy jest zaspokojenie swojej przyjemności, a nie
głodu, który zaspokaja się przy okazji :-)

Pzdr
Paweł

14. Data: 2001-11-23 23:02:15

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veelck" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
cm
> wzrostu. Mogło to być spowodowane małą ilością spożywanego białka...np

To jest około 20 gram białka, czyli połowa dziennej dawki.

> [...]
> czasemstraciłem zapał i wykombinowałem, że doliczę do dziennej dawki
> węglowodanów miód używany do słodzenia herbaty.

Jedna łyżeczka miodu nie zaszkodzi, mimo, że to w większości fruktoza.
Możesz co najwyżej pomału ją wypić.

> Ale czy stosunek BTW powinien być zachowany dla poszczególnych posiłków
> czy na dobę.??

Zasadniczo na dobę.
Takie dyskusje na temat d.o. powinny być prowadzone na serwerze:
slawin.lublin.pl na grupie dieta.optymalna
Tutaj jest grupa od rozwiązywania problemów zdrowotnych, a nie
gastronomicznych. :-)

Pozdrawiam
Leszek

15. Data: 2001-11-26 21:39:53

Od: "Veelck" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tak sie składa że d.o. ma najwięcej wspólnego ze zdrowiem...gdyby wszyscy
byli optymalni to ta grupa dyskusyjna pewnie świeciłaby pustkami...a tak
wogóle to dziekuję za fachowe wytłumaczenia...

veelck

Ratunku - nic nie słyszę
Jak leczyć hemoroidy
aparat słuchowy a komórka
Andrzejki w Klubie Medyków
Bycie dawcą szpiku kostnego - macie jakieś doswiadczenia?