Optymalni vs. Reszta Swiata - Pojedynek o Zawodowe Mistrzostwo Swiata w Diecie

1. Data: 2000-11-20 20:23:41

Temat: Optymalni vs. Reszta Swiata - Pojedynek o Zawodowe Mistrzostwo Swiata w Diecie
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglaszam rozpoczecie pojedynku o tytul
Zawodowego Mistrza Swiata w Diecie

Optymalnie przeciwko Reszta Swiata (All Stars)

Przez kolejne 2 dni (jak w sadach na Florydzie)
Optymalni mowia ze wygrali, ze ich dieta jest najlepsza na swiecie i ma
najwieksza liczbe zwolennikow i to uzasadniaja.

Przez nastepne kolejne 2 dni
przeciwnicy Optymalnych glosza, ze to oni wygrali i maja najwieksza
liczbe zwolennikow.

Swiatowy Usenetowy Sad Dietowy oglasza w 5 dniu ostateczny i prawomocny
werdykt i ta dieta ktora wygrala, obowiazuje wszystkich na calym swiecie
przez nastepny rok.

Kto sie osmieli stosowac diete niezgodna z werdyktem ten zostaje
napietnowany.

A do czasu ogloszenia werdyktu za 5 dni zremy co chcemy ;)
Jacek

Jacek

2. Data: 2000-11-21 06:47:24

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa?:...
> Oglaszam
[..................]

stary idz na liste chomor albo kawaly
albo daj se siana
pozdr
Gregg

3. Data: 2000-11-21 10:30:04

Od: "Der Maulwurf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> Oglaszam rozpoczecie pojedynku o tytul
> Zawodowego Mistrza Swiata w Diecie

Jak chcesz sobie jaja robic to idz na grupe pl.jaj.dowcipy!
Uwazasz ze temat DO jest niepowazny? A moze sam jestes niepowazny i tyle?

Dosyc mam juz takich zartownisiów bo to przez nich DO staje sie czyms
niepowaznym. Dzialalnosc taka jest szkodliwa.

4. Data: 2000-11-21 19:57:16

Od: "Dombek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mistrzu nie zajmuj miejsca na serwerze!

5. Data: 2000-11-22 19:39:46

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Der Maulwurf wrote:

> [...]
>
> Dosyc mam juz takich zartownisiów bo to przez nich DO staje sie czyms
> niepowaznym. Dzialalnosc taka jest szkodliwa.

Wybacz, ale nie masz racji.
Nie mozna diety optymalnej wprowadzac dyrektywa i pod przymusem w
szkolach, przedszkolach, domach, na stolowkach.

Jezeli nie jestes dr Kwasniewskim to prawdopodobnie jetes dziennikarzem
z Dziennika Zachodniego
i twoja rola jest udawadnianie, przekonywanie i podbudowa naukowa.

Niestety DO jest za malo-naukowa na dzisiejszy internetowy swiat .

Co z tego ze bedziesz przekonywal setki na tej liscie, gdy kazdy ma
krewnych za oceanem lub znajomych lub nieznajomych
i tamci mu odpisza, ze tluszczu nie wolno jadac, rosol ma byc chudy,
mieso bez tluszczu, wszystko dietetyczne.

Mnie przekonac latwo, ale zdolaj przekonac te 100 milionow amerykancow
ze maja nie jesc chudo, ale od jutra tlusto.

Poza tym wkracza choroba szalonych krow, czyli wolowina staje sie be,
niezaleznie czy chuda czy tlusta.
Wieprzowina z przyczyn religijnych jest be na Bliskim Wschodzie
i pozostanie ci jedynie tlusta baranina czy chuda konina,
ktore sa uwielbiane przez 1/10000 populacji w kraju.

Zatem wiedz co cie czeka.
Choroba szalonych krow
choroba szalonych swin
tlusta , pachnaca baranina
czy chuda konina ichhhhaaaa ;( ( to z filmu jak robi kon)

6. Data: 2000-11-23 00:47:26

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Der Maulwurf napisał(a):

> Dosyc mam juz takich zartownisiów bo to przez nich DO staje sie czyms
> niepowaznym. Dzialalnosc taka jest szkodliwa.

Spadajcie na swoją grupę dyskusyjną.
My mamy swojego guru--Jacka DN !!!!

Kaja

7. Data: 2000-11-23 11:16:22

Temat: Re: Optymalni vs. Reszta Swiata - Pojedynek o Zawodowe Mistrzostwo
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spadajcie na swoj? grup? dyskusyjn?.
> My mamy swojego guru--Jacka DN !!!!

Caluski Kaja ;)

Ale prosze nie uwazaj,ze ja rywalizuje z DO.
Szkoda tylko ze DO jest zbyt malo intelektualna, demokratyczna, jak na
nasz intelektualny internetowy swiat.

Jacek
Dieta Noblistow

8. Data: 2000-11-23 11:41:43

Od: "Gandalf" <G...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <f...@f...pl> wrote in message news:3A1C691E.51DED06@friend.pl...

> Spadajcie na swoją grupę dyskusyjną.
> My mamy swojego guru--Jacka DN !!!!

Przylaczam sie. Umknely mi namiary na zasady jakie nalezy stosowac
na Diecie Noblistow. Moglby ktos podac info o niej? Moze byc na priva.

:-)))

Pozdrawiam,
Gandalf

9. Data: 2000-11-23 14:08:31

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> Ale prosze nie uwazaj,ze ja rywalizuje z DO.

Wcale tak nie uważam!

> Szkoda tylko ze DO jest zbyt malo intelektualna, demokratyczna, jak na
> nasz intelektualny internetowy swiat.

No właśnie...szkoda! :-)

Kaja

10. Data: 2000-12-02 11:47:42

Od: "Der Maulwurf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybacz, ale nie masz racji.
> Nie mozna diety optymalnej wprowadzac dyrektywa i pod przymusem w
> szkolach, przedszkolach, domach, na stolowkach.

A kto tak robi? Powiedz mi. Bo ja jeszcze nigdy nie widziałem.

> Jezeli nie jestes dr Kwasniewskim to prawdopodobnie jetes dziennikarzem
> z Dziennika Zachodniego
> i twoja rola jest udawadnianie, przekonywanie i podbudowa naukowa.

Tak? A ty jestes prawdopodobnie dziennikarzem Zycia albo agentem KGB.
Trafilem? Nie? To z równym prawdopodobienstwem stwierdzam ze jestes Zydem i
cyklista. Cholera ze tez wszyscy tu o sobie wszystko wiedza.

> Niestety DO jest za malo-naukowa na dzisiejszy internetowy swiat .

Tak? Twierdzisz ze w dzisiejszym internecie sa tylko super naukowe sprawy?
Przez takich ignorantów jak ty ludzie mysla ze DO jest "wybitnie szkodliwa"
tak jak 30 profesorow. A dowodem na to jest ze WHO mowi cos odwrotnego.
Zegnam jasnie pana ignoranta.

> [...]
> i tamci mu odpisza, ze tluszczu nie wolno jadac, rosol ma byc chudy,
> mieso bez tluszczu, wszystko dietetyczne.

A jak wytlumaczysz popularnosc diety Atkinsa?
Jezeli jestes takim prorokiem ze wiesz z góry ze nikogo tu nie przekonam to
gratuluje. Znam kilka osób z internetu co swoja DO rozpoczely wlasnie po
przeczytaniu postów z tej grupy. Musi byc opozycja wobec betonu bo na co ma
liczyc pacjent? Na Stowarzyszenie Obrony Praw Pacjenta?

> Mnie przekonac latwo, ale zdolaj przekonac te 100 milionow amerykancow
> ze maja nie jesc chudo, ale od jutra tlusto.

Po co?

> Poza tym wkracza choroba szalonych krow, czyli wolowina staje sie be,
> niezaleznie czy chuda czy tlusta.

Widze ze nie masz zielonego pojecia o DO (swiadczy o tym fakt kojarzenia DO
z wolowina; Kwasniewski pisze ze powinno sie znacznie zmniejszyc produkcje
wolowiny) i tym samym koncze rozmowe bo nie ma sensu abym sie nadwyrezal
prowadzac dyskusje z ignorantem twojego pokroju.

Szukam leku
czy jest tu lekarz...
(none)
LEKARZ na CZACIE