Re: Optymalny Kwaśniewski - kwiatki z przemówienia ROTFL

From: "calineczka" <c...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Optymalny Kwaśniewski - kwiatki z przemówienia ROTFL
Date: Thu, 26 Dec 2002 17:13:11 +0100

Nie neguje samej diety, bo
> wiadomo , ze schudnac na niej mozna ale ludzi opty, ktorzy traktuja
> Kwasniewskiego jako guru to dla mnie sa
> poprostu dziwni i niezrozumiali. Gada koles szczerze mowiac jak chlop
> oderwany od pluga (bez obrazy dla chlopa).

podam wam przyklad takich ludzi. moja kolezanka jest na tej diecie, kazde
slowo powiedziane zartem bierze do siebie (np. powiedzonko, ze skleroze sie
ma przez za duza ilosc masla...). namowila jedna dziewczyne na te diete,
lecz ona po kilku tgodniach musiala przestac i wyobrazcie sobie - BALA SIE
JEJ O TYM POWIEDZIEC! Natalka po prostu podchodzi do tego zbyt uczuciowo.
jezdzi na kazde ich spotkania ze swycm chlopakiem, ktory jest troche
sceptycznie nastawioany, ale nie chce jej stracic, mimo iz nie trawi
kwasniewskiego. cale szczescie nie udalo jej sie go namowic na przejscie na
opty ;))

kwasniewski zrobij jej wode z mozgu i teraz to staje sie powoli jej
obsesja... biedna!

calineczka