Optymalny Kwaśniewski - kwiatki z przemówienia ROTFL

1. Data: 2002-12-22 06:17:20

Temat: Optymalny Kwaśniewski - kwiatki z przemówienia ROTFL
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłuchałem przemówienia ideologa i twórcy diety optymalnej pana
Kwaśniewskiego http://ergonomia.ioz.pwr.wroc.pl/cooler/ . Oto najciekawsze
moim zdaniem fragmenty:

"Będziemy sprzedawać produkty zwierzęce .... w sieci 2000 sklepów" - to
świadczy o niekomercyjnej działalności. LOL

"Soja jest trująca."

"... jeśli dla rabinów, którzy napisali biblię i mieli rozum bardzo
sprawny..." - rabinowie napisali biblię. ROTFL!!!

"...optymalni wydalają bardzo mało kału, niecuchnącego, bez problemu..."

"...zacząłem namawiać chorych (na dietę opty), pomimo tego, że ta wiedza
była sprzeczna z tą oficjalną..."

Ludzie dzielą się na "rozumnych" czyli optymalnych i pozostałych (czyli
nierozumnych?).

"Zauważyłem, że ten człowiek rozumie co się do niego mówi." - czyżby kolejny
frajer dał się nabrać?

"Badania na ludziach wykazały, że żywienie optymalne nie szkodzi...,
udowodniono ostatecznie..., poprawa wystąpiła u wszystkich".

"Żaden optymalny nie może zasnąć za kierownicą, to się w ogóle nie zdarza...
U optymalnych nie ma w ogóle zasypiania,... a ile ludzi się zabija"

"Bezrobocia (na DO) nie moze być. No jak cholera?!"

We Wronkach w więzieniu optymalizują przestępców, dietą zamieniają ich na
porządnych ludzi.

Kiedy wszyscy będą na jego diecie to: podatek będzie wynosił 10%, nie bedą
potrzebne więzienia, rządy itp. Zostanie rozwiązany problem grzechu
pierworodnego. "Waga narodu się zmniejszy, jaka oszczędność..."

"Ludzie nie mają wiedzy, i nase ządy nie mają wiedzy. Tu decyduje wyłącnie
psypadek."

"Wysocy...(oraz) dorodna młodzież to nieszczęście."

"Pierwsza miesiączka (u kobiet) w Szwajcarii występuje w wieku 18 - 18,5
roku." - to mówi lekarz????? ROTFL!!!!!

"Dziecko powinno być małe, głupiutkie, wolno rosnąć, niskie być."

"Cym więksy mózg tym cłowiek ma więksą sansę być mądzejsy."

"Bywa, że dzieci po roku żywienia optymalnego przeskakują po dwie, trzy
klasy, po prostu dlatego, że wiedzą więcej."

"Jeśli dziewczynka ma miesiączkę w wieku 14-15 lat, po przejściu na dietę
optymalną przestaje miesiączkować, odmładza się, poczeka parę lat żeby z
powrotem."

"każde następne pokolenie będzie żyło o 40% dłużej, 100, 140 itd"

"Duza licba inwalidów mogłaby wrócić do pracy" - poodrastają im np ucięte
nogi?

"Nie ma infekcji prawie w ogóle u optymalnych. Ani wirusowych, ani
bakteryjnych."

"Nie trzeba się bać broni biologicznej, trzeba się przed nią
zabezpieczyć." - prześć na dietę opty i Saddam będzie bezradny.

-------------
Myślę, że Kwaśniewski jest lepszy od Marcina Dańca ;-)))

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

2. Data: 2002-12-22 12:15:35

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> -------------
> Myślę, że Kwaśniewski jest lepszy od Marcina Dańca ;-)))

przecież to był Marcin daniec :) może tekst napisał mu docent Kwaśniewski
jestem ciekawy czy nasi optymalni podpiszą się pod przemówieniem
dokorakropka jana kwasniewskiego krysia na pewno bo cytuje go namiętnie :)

3. Data: 2002-12-22 20:15:58

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> przecież to był Marcin daniec :) może tekst napisał mu docent Kwaśniewski
> jestem ciekawy czy nasi optymalni podpiszą się pod przemówieniem
> dokorakropka jana kwasniewskiego krysia na pewno bo cytuje go namiętnie :)

A moze to naprawde byl doktor Kwasniewski z tekstem autorstwa Marcina Danca?
:-)
Mi sie najbardziej podobal kawalek, ze cala ludzkosc jest DURNA.
A jeszcze cos: jest tu ktos wysoki? Jesli tak to jestescie nieszczesciem dla
narodu i kiepsko pracujecie, ludzie wysocy! To nie ja to powiedzialam, to
doktor Kwasniewski! ROTFL
@neta

4. Data: 2002-12-22 22:19:53

Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
dla
> narodu i kiepsko pracujecie, ludzie wysocy! To nie ja to powiedzialam, to

Mozna skads sciagnac mp3 z przmowieniem kwasniewskiego?

5. Data: 2002-12-23 07:30:15

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mdrok" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> dla
>
> Mozna skads sciagnac mp3 z przmowieniem kwasniewskiego?

Link jest w poscie otwierającym wątek.

6. Data: 2002-12-24 10:56:55

Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:au6e22$c1e$1@news.tpi.pl...
> Link jest w poscie otwierającym wątek.

Sciagnalem jeden fragmet w czesc i przeslychalem. Nie wiem nawet jak opisac
co za bzdrury opowiada
ten "doktor". Wogole nie rozumiem ludzi, ktorzy sa w jego POLITYKE
zapatrzenie. Nie neguje samej diety, bo
wiadomo , ze schudnac na niej mozna ale ludzi opty, ktorzy traktuja
Kwasniewskiego jako guru to dla mnie sa
poprostu dziwni i niezrozumiali. Gada koles szczerze mowiac jak chlop
oderwany od pluga (bez obrazy dla chlopa).

Pozdrawiam.
m...@o...pl

PS. Jacy to ludzie sa naiwni. ;(

7. Data: 2002-12-26 11:45:58

Od: "Yonnie" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak chwali się, że "czynność umysłu" u ludzi stosujących DO
jest w porządku. Mimo, że niektóre argumenty są ciekawe
to jestem przerażona tym wykładem.

Yonnie

8. Data: 2002-12-26 16:13:11

Od: "calineczka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie neguje samej diety, bo
> [...]
> poprostu dziwni i niezrozumiali. Gada koles szczerze mowiac jak chlop
> oderwany od pluga (bez obrazy dla chlopa).

podam wam przyklad takich ludzi. moja kolezanka jest na tej diecie, kazde
slowo powiedziane zartem bierze do siebie (np. powiedzonko, ze skleroze sie
ma przez za duza ilosc masla...). namowila jedna dziewczyne na te diete,
lecz ona po kilku tgodniach musiala przestac i wyobrazcie sobie - BALA SIE
JEJ O TYM POWIEDZIEC! Natalka po prostu podchodzi do tego zbyt uczuciowo.
jezdzi na kazde ich spotkania ze swycm chlopakiem, ktory jest troche
sceptycznie nastawioany, ale nie chce jej stracic, mimo iz nie trawi
kwasniewskiego. cale szczescie nie udalo jej sie go namowic na przejscie na
opty ;))

kwasniewski zrobij jej wode z mozgu i teraz to staje sie powoli jej
obsesja... biedna!

calineczka

9. Data: 2002-12-27 08:25:52

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sceptycznie nastawioany, ale nie chce jej stracic, mimo iz nie trawi
> kwasniewskiego. cale szczescie nie udalo jej sie go namowic na przejscie na

ROTFL!!!Text jak z brukowca. Bez obrazy ale brzmi jak tania sensacja.
Mnie tez Kwasniewski robi wode z mogzu? Nie czytalem ani jednej jego ksiazki.
Skorzystalem jedynie z Internetu i postanowilem zmienic diete. Wczesniej bylem
przez 1,5 roku semiwege i musze przyznac, ze to bylo stracone 1,5 roku.
Samopoczucie na DO mam re-we-la-cyj-ne. Jako semiwege(przez pewien czas wege)
mialem nienajlepsze ale chcialem byc wege mimo tego.
Z czynnosciami mozgu tez nie mam problemow. Powiem wiecej, latwiej mi sie uczy.
Dlaczego? Nie wiem. Moze przez to, ze nie mam takich wahan cukru we krwi. Nie
bede sie zaglebial, powiem jedno-DO jest najlepsza dieta na jakiej bylem.
Mowiac dieta nie mam na mysli odchudzania sie bo tego nie potrzebuje.
Pzdr

10. Data: 2002-12-29 20:32:32

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bede sie zaglebial, powiem jedno-DO jest najlepsza dieta na jakiej bylem.
> Mowiac dieta nie mam na mysli odchudzania sie bo tego nie potrzebuje.

A ile masz wzrostu?

Meridia 15
"Dopalacze" podczas sesji egzaminacyjnej
MM- chlebek we Wrocławiu
MM - co jesc w pracy?
Zbrodnia i kara (no to reklamujemy!) ciut OT