Optymizm

1. Data: 2005-03-01 12:08:16

Temat: Optymizm
Od: "sector" <p...@o...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak byc optymizta, ale siebie nie oklamywac?

pozdrowienia
Piotr Tomczak
p...@o...pl

1. Data: 2005-03-01 14:26:41

Temat: Re: Optymizm
Od: Łukasz Piec <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

sector wrote:

> Jak byc optymizta, ale siebie nie oklamywac?

A czy optymizm wiążę się z okłamywaniem samego siebie? bo tak odczytałem tę
Twoją (niezamierzoną z pewnością) autosugestię.

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
= jedno co człowiek musi, to umrzeć =

1. Data: 2005-03-01 14:37:01

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*sector* wrote in <news:d01luf$61s$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Jak byc optymizta, ale siebie nie oklamywac?

u wiekszości optymistów polega to na tym, że jeszcze ich "optymizm"
nie przeszedł próby ognia ;)

--
Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

1. Data: 2005-03-01 14:55:27

Od: "sector" <p...@o...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy optymizm wiążę się z okłamywaniem samego siebie? bo tak odczytałem

> Twoją (niezamierzoną z pewnością) autosugestię.

Zamierzona ;o)

Uwazam, ze optimizm sie z tym wiaze. Bycie optymista to zazwyczaj brak
wyobrazni. Zauwazylem tez ciekawe zjawisko,z e po ludziach bedacych
wrodzonymi optymistami "splywaja" wszelkie niepowodzenia. Ktos im powie, ze
sa niedouczonymi kretynami,a oni i tak dalej sa optymistami ;o)
Stad moje pytanie.

pozdrowienia
Piotr Tomczak
p...@o...pl

1. Data: 2005-03-01 14:55:49

Od: "sector" <p...@o...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> u wiekszości optymistów polega to na tym, że jeszcze ich "optymizm"
> nie przeszedł próby ognia ;)

No ale jak dlugo tak mozna? ;o)

pozdrowienia
Piotr Tomczak
p...@o...pl

1. Data: 2005-03-01 14:59:51

Od: zielsko <m...@g...cy> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na wiadomość <d01vv0$go5$1@nemesis.news.tpi.pl> z dnia Tue, 1
Mar 2005 15:55:27 +0100, napisaną przez sector:

[...]
> [...]
> ze
> sa niedouczonymi kretynami,a oni i tak dalej sa optymistami ;o)

I są szczęśliwi, żyją dłużej i lepiej. A ty się skręcasz z zwiści i
knujesz ;)
Nie wpadło Ci do głowy że to jak się czujemy nie zalezy od faktów, a od
ich oceny?

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl

1. Data: 2005-03-01 15:04:01

Od: "sector" <p...@o...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I są szczęśliwi, żyją dłużej i lepiej. A ty się skręcasz z zwiści i
> knujesz ;)
> Nie wpadło Ci do głowy że to jak się czujemy nie zalezy od faktów, a od
> ich oceny?

Tylko aby byc optymista trzeba byc chyba z kamienia. Wszelkei niepowodzenia
przy optymistycznym nastawieniu musza chyba strasznie bolec.
Podchodzac do tematu pesymistycznie mozemy sie co najwyzej milo zaskoczyc, a
nie srogo zawiesc.
No i pesymista jest bardziej rozwazny, mniej ryzykuje...

JA CHE BYC OPTYMISTA !!!!!! AAaAAaaaa ;o((((

pozdrowienia
Piotr Tomczak
p...@o...pl

1. Data: 2005-03-01 15:04:25

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak byc optymizta, ale siebie nie oklamywac?

Powiedziałabym, że trzeba cieszyć się słońcem i zapachem kwiatów, lecz
pewnie dostałabym za to ochrzan od niektórych osobników, którzy zarzuciliby
mi przesadny idealizm i zbytnie oderwanie od ziemskiej codzienności :)
Nietoperek

1. Data: 2005-03-01 15:09:56

Od: zielsko <m...@g...cy> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na wiadomość <d020f7$j37$1@nemesis.news.tpi.pl> z dnia Tue, 1
Mar 2005 16:04:01 +0100, napisaną przez sector:

[...]
> Tylko aby byc optymista trzeba byc chyba z kamienia. Wszelkei
> niepowodzenia
> przy optymistycznym nastawieniu musza chyba strasznie bolec.

Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem.
To są niepowodzenie w Twojej ocenie. Znam ludzi uważających swoją ciężką
chorobę za dar niebios.
Ludzi którzy kompletnie nie zwracją uwagi na wyniki. Robią to co lubią.
Cieszą się duperelami uczą się na błędach, a nie biadolą nad nimi.
To jest IMO optymizm.
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl

1. Data: 2005-03-01 15:12:19

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy optymizm wiążę się z okłamywaniem samego siebie? bo tak odczytałem
> tę
> Twoją (niezamierzoną z pewnością) autosugestię.

Myslę, że koledze sectorowi chodziło o "optymizm na siłę", czyli zgrywanie
zadowolonego z życia, choć tak naprawdę wcale zadowolonym się nie jest.
Najpierw trzeba chyba uporządkowac swój wewnętrzny świat, aby móc później
okazywać uśmiech i radość światu zewnętrznemu :) Inaczej mówiąc : najpierw
umocnić fundamenty, później zadbać o "opakowanie" :)Wtedy nie będzie tu
miejsca na kłamstwo.
Nietoperek

Barwy wstydu
Co ze mna jest?
Psychologiczne problemy ludzi z nowotworem ...
Uwaga *** Bluzgacz ***!!!
Pytanie o klinikę leczenia uzależnień....