Opuchlizna na twarzy

1. Data: 2005-07-07 10:34:52

Temat: Opuchlizna na twarzy
Od: "Myska" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pewien problem, a raczej mój mąż. W ostatni dzień pobytu na wczasach nad
jeziorem opuchła mu jedna połowa twarzy, a dokładniej cały pulik. Wygląda to
paskudnie. Od samej nasady szczęki aż po samo oko jest wielka bania. Twarz
wygląda jakby była wykrzywiona. Wykluczamy ugryzienie gdyż już jakieś dwa
miesiące temu też to się pojawiło ale było znacznie mniejsze i szybciej
zeszło. Wygląda to jakby opuchlizna była spowodowana chorym zębem jednak on
nie odczówa żadnego bólu. Może Go zawiało? Dwa ostatnie dni były bardzo
wietrzne a on spędzał nocki nad woda bo jest zapalonym rybakiem. Jak
skutecznie pozbyć się opuchlizny? Czy pomogą okłady z alkacetu i płukanie
szałwią?
Mąż nie chce słyszeć o lekarzu więc taka kategoria odpada bo siłą nie mogę
Go zaciągnąć...ah ci mężczyźni...
Wiem, że nie podałam za dużo szczegółów ale może będziecie potrafili mi
pomóc za co z góry dziękuje.
Pozdrawiam!

2. Data: 2005-07-07 10:53:21

Temat: Re: Opuchlizna na twarzy
Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Go zaciągnąć...ah ci mężczyźni...
> Wiem, że nie podałam za dużo szczegółów ale może będziecie potrafili mi

Taka opuchlizna to nie jest nic dobrego. Równie dobrze może to byc jakiś
odczyn alergiczny. Popuchnie jeszcze, dostanie obrzęku krtani i nie będzie
męża

Są dwa wyjscia
1. Zmądrzeć i isc do lekarza (lekarze nie gryzą)
2. Dalej puchnąć

pl

3. Data: 2005-07-07 16:39:36

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Myska" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wykluczamy ugryzienie gdyż już jakieś dwa
> miesiące temu też to się pojawiło ale było znacznie mniejsze i szybciej
> zeszło.

Witam to co opisujesz idealnie pasuje do objawów, które zaobserwowałam u
siebie kilka lat temu, u mnie okazało się to uczuleniem na leki p/ bólowe,
najpierw spuchło mi oko, po kilku miesiącach pół twarzy, za trzecim razem
było jeszcze gorzej i jeszcze dłużej schodziło. Proponuję przeanalizować co
takiego mąż spożywał i wystrzegać się jak ognia .
Pozdrawiam!
Aneta

4. Data: 2005-07-08 08:55:27

Od: żuk gnojny <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Lesniak napisał(a):

> [...]
> męża
>
> Są dwa wyjscia
> 1. Zmądrzeć i isc do lekarza (lekarze nie gryzą)

ja mam jeszcze 2
próbować przebić opuchliznę igłą
przy łożyc męzowi z drugiej strony kołkiem dla wyrównania

5. Data: 2005-07-08 09:44:10

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "żuk gnojny" <s...@k...pl> napisał w wiadomości

> ja mam jeszcze 2
> próbować przebić opuchliznę igłą
> przy łożyc męzowi z drugiej strony kołkiem dla wyrównania

super rady na medycynie, nie ma co...

6. Data: 2005-07-08 10:14:39

Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> super rady na medycynie, nie ma co...

A jakie mają być?? Człowiek puchnie, może miec równie dobrze obrzęk Qunckego
i nie chce iśc do lekarza, bo nie
Nie moge zrozumiec takiego postępowania. Dla mnie to szczyt głupoty.

pl

7. Data: 2005-07-08 10:46:29

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> napisał w
wiadomości news:daljo2$pc4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A jakie mają być?? Człowiek puchnie, może miec równie dobrze obrzęk
> Qunckego
> i nie chce iśc do lekarza, bo nie
> Nie moge zrozumiec takiego postępowania. Dla mnie to szczyt głupoty.

Ja byłam nawet kilka razy, niestety podali tylko leki doraźne, nie
dochodzili przyczyny i wcale ich to nie obchodziło :( jestem analitykiem
więc obserwowałam się i badałam dzięki temu sama doszłam co jest grane.
Pozdrawiam Aneta

8. Data: 2005-07-08 14:20:07

Od: "Myska" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co
> takiego mąż spożywał i wystrzegać się jak ognia .

Dziękuje za odpowiedź. Choć nie wszyscy dali ją sensowną ;-)
Opuchlizna już prawie zeszła ale i tak postaram sie Anetto dostosujemy do
Twoich rad.
Może uda mi się wygonić męża na badania alergiczne ;-) Nie chciałabym, żeby
taka sama sytuacja znów sie powtórzyła.
Pozdrawiam!
Ps. Anetto a jakie środki leczenia Ty używałaś? Tylko wstrzemieźliwość od
tabletek przeciwbólowych?

9. Data: 2005-07-08 15:03:30

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ps. Anetto a jakie środki leczenia Ty używałaś? Tylko wstrzemieźliwość od
> tabletek przeciwbólowych?

Niestety u mnie okazało się, ze mam alergie na wszystkie p/ bólowe, Ibuprom,
Apap, Paracetamol, Naproxen itp. niestety pozostało mi tylko ich nie brać
więc czasami przy migrenie konam z bólu, cóż... mam nadzieję, ze u was
problem będzie prostszy do rozwiązania, pozdrawiam A

test
Słoniowatość nóg
Psychiatra?
sulipryd