Organizacja Primum Non Nocere

51. Data: 2002-11-03 12:17:03

Temat: Re: Organizacja Primum Non Nocere
Od: Artur Makowski MD <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

WALDIM wrote:

>Użytkownik "Artur Makowski MD" <n...@s...com> napisał w wiadomości
>
>stary! nie grymas... ja mam 4,7PLN/godzine i jestem zadowolony...

W Indiach mozna wynajac robotnika za 1 USD/ na dzien. Niektorzy z nich
tez sa zapewne zadowoleni...

Slowem, argument raczej kiepski...

Serwery, domeny: http://serwer4you.com/
Pogadaj z maszyna: http://serwer4you.com/robot/
Linki medyczne http://medyczne.com/

52. Data: 2002-11-03 12:17:56

Od: Artur Makowski MD <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Mąci Pajton wrote:

> A spróbuj takiej metody: daj pacjentowi 6,50 PLN i wskaż mu drogę do
>innego lekarza.

Chyba nie rozumiem...

53. Data: 2002-11-03 21:14:11

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to niech - podobnie jak ten hydraulik - za 6 złotych nie pracuje!
>
> Dopóki znajdą się wykwalifikowani lekarze chętni do pracy za 6 złotych,
> dopóty tylko dyrektor-idiota mógł by wpaść na pomysł zwiększenia pensji.
>
> Pozdrawiam,
> Krzysztof
>
> BRAWO, KRZYSZTOFIE, MASZ U MNIE DUŻĄ, DOBRĄ WÓDKĘ. CZYŻBYŚ BYŁ - RÓWNIE
JAK JA - ŹLE WYCHOWANYM I ŁAPÓWKARSKIM ANTYJUDYMISTĄ?

---

54. Data: 2002-11-03 21:17:43

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mr.all <pisztu:mr_all@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:appdh3$nhu$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Artur Makowski MD" <

> Hheheheh, a do czego im to potrzebne ?
> Maja lekarza ministra, maja lekarzy w Komisjach, w sadzie jako biegly w
> sprawie leczenia wystepuje lekarz... Robia sobie krzywde ?
>
> Pokaz mi rzecznika prawa pacjenta.

> Niczego nie musisz.

> Ladnies se popisal...
> A czy ty wykonujesz uslugi najwyzszej jakosci ?
>
> Jestem zdecydowanie za powolaniem rzecznika praw pacjenta.. miedzy innymi
> obronie przed takimi lekarzami jak ty.
>
> WYDAJ MOŻE JAKIŚ PAMIĘTNIK "JA I MOJA LOBOTOMIA" ALBO CO. JA CIĘ USPOKOJĘ:
NIE WYKONUJĘ USŁUG NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI PACJENTOM NAJNIŻSZEJ JAKOŚCI. WIESZ,
JAJECZNICY RACZEJ NIE SMAŻY SIĘ NA SREBRNEJ PATELNI...
> ==>Czes;-)

---

55. Data: 2002-11-03 21:22:19

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ender <e...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:apoiqp$g5a$...@n...tpi.pl...

> [...]
jak
> mozna dostac w tej instytucji jakis dobrze platny stolek.
> Tak nawiasem: rzecznik obrony praw konikow morskich przynajmniej nie
> wyrzadzalby szkod. Jego powolanie byloby zatem duzo rozsadniejsze.

> Molestowaniu konikow morskich mowimy NIE!
>
> To jest
>
> Bylo kiedys odpowiednie okreslenie na tego typu zachowanie, wymyslil je
> bodajze Stalin. Oczytani wiedza, o co chodzi...
>
> Ender
>
> I ZNÓW KTOŚ MA U MNIE DUŻĄ WÓDKĘ. OCZYWIŚCIE ŁAPÓWKOWĄ - OD 10 LAT NIE
POHAŃBŁEM SIĘ WIZYTĄ W MONOPOLOWYM.

---

56. Data: 2002-11-03 21:24:11

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <j...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...110.120.9...
> Ender naskrobał:

> Jacek

PRZEPRASZAM, MOŻE TO NIE MOJA SPRAWA, ALE... CZY PRZYPADKIEM NIE PRZELEWA CI
SIĘ Z PAMPERSA?

---

57. Data: 2002-11-03 21:25:51

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mr.all <pisztu:mr_all@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:appdh5$nhu$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Jacek" <
>
> Chyba nie na tej grupie...
>
> ------
> ALOHA
> ==>Czes;-)
>
> NO CHYBA NA PEWNO NIE.

---

58. Data: 2002-11-04 16:31:32

Od: "mr.all" <pisztu:mr_all@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "km" <

> Coz, ja jestem lekarzem, co prawda w niezbyt wielkim miescie, mam wielu
> kolegow i nie znam zadnego lekarza zarabiajacego 10000 w szpitalu
> publicznym. No ale skoro tak twierdzisz...
> Zaraz, zaraz jesli znasz takie przypadki i trzymasz to do wlasnej [...]

Cos ci sie potegowalo.
Napisalem o sumach oficjalnie zglaszanych do skarbowki...

------
ALOHA
==>Czes;-)

59. Data: 2002-11-04 16:36:50

Od: "mr.all" <pisztu:mr_all@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Artur Makowski MD" <
> A musze, musze. W koncu w Polsce jest monopol na uslugi medyczne i
> wszystko jest za darmo.

Za wszystko sie placi.
Za wszystko.

--
------
ALOHA

60. Data: 2002-11-04 16:50:45

Od: "mr.all" <pisztu:mr_all@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otoz wlasnie nie wiem dlaczego, ale codziennie spotykam na izbie przyjec
> kilkudziesiast osob, ktore nie odrozniaja zoladka od watroby ale wiedza
jak
> leczyc choroby tych narzadow i jak je diagnozowac.

Przychodza wymienic opinie, czy po recepte ?

> Natomiast jak chodzi zeby dyzurowac prze 24 godziny 8 razy w miesiacu, to
> jest OK i nie wlicza sie to oczywiscie, zgodnie z ustawa do czasu pracy.

Zmienic ustawe ?

>...przyklady moge mnozyc...

Mozna je mnozyc i w druga strone, ale po co..?

--
------
ALOHA

Anatomia wg Bochenka