Orgazm

11. Data: 2003-02-21 07:33:25

Temat: Re: Orgazm
Od: "Ciekawski" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9o4a5v03oq78fggg3flva6e3s5rstumlo2@4ax.com...

> Czytalem w dziale nauka GW, ze u mezczyzny
> spada odpornosc. Byc moze u kobiety nie.

Wlasnie,wlasnie u szczurow tez.
Podobno jest to naukowo udowodnione.
Dzieje sie tak (spadke odpornosci po stosunku)
w wyniku wspolzaleznosci
układu odpornosciowego z ukladem neurohormonalnym.

12. Data: 2003-02-21 11:34:28

Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ciekawski" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
| Dzieje sie tak (spadke odpornosci po stosunku)
| w wyniku wspolzaleznosci
| układu odpornosciowego z ukladem neurohormonalnym.

myślę że zależność orgazmu szczura i człowieka jest daleka od prostliniowej
:)
poza tym inaczej jest po inaczej będziesz się czuł
po orgazmie na który "miałeś ochotę" a inaczej
jak bedziesz to robił taśmowo jak automat, bo nie sądzę aby
te doświadczalne szczury miały cos do gadania,
pewnie dostały chemii i "waliły" jak opętane ...

--
Tadeusz

13. Data: 2003-02-21 12:15:20

Od: "Ciekawski" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> te doświadczalne szczury miały cos do gadania,
> pewnie dostały chemii i "waliły" jak opętane ...

Wspomniane szczury byly po prostu wpuszczane do klatki z pieknymi
damami- szczurami w czasie rui czy jak to sie tam u nich nazywa.
Dalej sprawa zajmowaly sie same samiczki. Dokladnie wiedzialy czego chca
a samce dokladnie wiedzialy co maja robic. Tak wiec w tym aspekcie nie
dochodzilo
do ingerencji czlowieka czy tez dodatkowej stymulacji.
Po prostu wspomniane osobniki realizowaly swoja biologiczna powinnosc
tak jak instynkt i poped im nakazywal.
Oczywiscie ze seks u ludzi czesto ma inne podloze, przyczyny, itd.
Ale to juz zagadnienie dla specjalistow zajmujacych sie tym tematem.
Mnie natomiast interesuja _badania_ jesli takie byly przeprowadzone
na ludziach. Tzn. Czy wykazano metodami naukowymi
zaleznosc i zwiazek miedzy: seksem a dokladnie orgazmem
a ukladem imunologicznym czlowieka oraz czy znaleziono
inne zaleznosci jesli takowe wystepuja ?

Nadal Ciekawski

14. Data: 2003-02-21 16:30:45

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Feb 2003 12:34:28 +0100, "Tadeusz"
<t...@p...onet.pl> wrote:

>myślę że zależność orgazmu szczura i człowieka jest daleka od prostliniowej
>:)
>poza tym inaczej jest po inaczej będziesz się czuł
>po orgazmie na który "miałeś ochotę"

Z tego co pamietam to dzial nauka GW pisal o czlowieku.
Byc moze tutaj chodzi o wytrysk. W jego wyniku u
mezczyzny zachodza szybsze zmiany hormonalne.
Ciagle mi sie wydaje, ze tam pisalo tylko o mezczyznie.
"Ciekawy" pisze, iz w jego artykule zwracaja uwage na
wspolzaleznosc ukladu odpornosciowego z ukladem
neurohormonalnym.

15. Data: 2003-02-21 17:48:57

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie czy sa prowadzone jakies badania
> lub sa dostepne opracowania naukowe na temat
> wplywu orgazmu na ludzki organizm.

Niedawno TVP pokazala film, o naukowym podejsciu
do orgazmu - w roznych aspektach.

Generalnie, orgazm ma bardzo korzystny wplyw na caly organizm
- szczegolnie gospodarke hormonalna, ale rowniez immunologiczna,
uklad krazenia, stan emocjonalny itp.

Ciekawostki z tego programu:
# czy kobiety majace orgazm podczas stosunku latwiej zachodza w ciaze?
- tak! Wydawalo sie ze nie ma to znaczenia, ale jak sfilmowano szyjke macicy
podczas orgazmu, to okazalo sie ze wysuwa sie ona w kierunku sklepienia
pochwy, jakby "zasysajac" nasienie - czyli lepiej zeby kobieta miala orgazm
po
mezczyznie :)

# rekordzistka wsrod badanych kobiet miala 134 orgazmy w trakcie jednego
stosunku
(tylko nie powiedziano z kim i ile ten stosunek trwal :))

# mezczyzna moze miec orgazmy bez wytryskow - i to wielokrotnie podczas
jednego stosunku. Podobno mozna sie tego nauczyc, tylko nie powiedziano jak
:)
(i chyba trzeba byc mistrzem Zen :))

A wiec, Panie i Panowie - nie bojmy sie orgazmow!

pozdrawiam
pz

16. Data: 2003-02-23 19:56:35

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zgadzam sie.
> Udowodnione jest, ze osoby majace wiecej orgazmow sa zdrowsze
> psychicznie i fizycznie.
>
> Podobnie jak osoby smiejace sie czesciej.

W czasie orgazmu?
ret

17. Data: 2003-02-24 11:46:54

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Feb 2003 20:56:35 +0100, r...@p...onet.pl wrote:

> [...]

Podobaja mi sie niektore badania. Ostatnio oglosili, ze
prowadzacy intensywne zycie towarzyskie (nie erotyczne)
mniej choruja z powodu infekcji.
A moze po prostu osoby o swietnej kondycji immunologicznej
maja chec na siedzenie u znajomych, bo im z nosa nie cieknie,
gardlo nie boli, ....

18. Data: 2003-02-24 17:53:31

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Feb 2003, Klasyk wrote:

> Podobaja mi sie niektore badania. Ostatnio oglosili, ze
> prowadzacy intensywne zycie towarzyskie (nie erotyczne)

trzeba dodac, ze takie artykuly dosc czesto oglaszane sa
w numerach swiatecznych znanych czasopism.

P..
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz