Oriflame - seria visions

1. Data: 2002-07-30 20:07:23

Temat: Oriflame - seria visions
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

czy kosmetyki jak w temacie warte sa kupna? widzialam, ze sa w promocji w
sierpniowym katalogu. interesuja mnie lakiery, sztyftowate cienie do powiek
("chlodzace") i rozswietlajacy puderek. ktos uzywal?

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-07-30 22:12:51

Temat: Re: Oriflame - seria visions
Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
powiek
> ("chlodzace") i rozswietlajacy puderek. ktos uzywal?

Byłam kiedyś dystrybutorką Oriflame i... teraz przyznam się bez bicia ;)
-nie mam zielonego pojęcia!!! ;)))))

A.

1. Data: 2002-08-02 15:08:10

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Jul 2002 00:12:51 +0200, Anastazja <a...@p...fm> wrote:
:
[...]

fajnie, a czy ktos moze ma? nie chce mi sie wierzyc, ze nikt nie uzywal.

kasica

1. Data: 2002-08-03 10:09:23

Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> : -nie mam zielonego pojęcia!!! ;)))))
>
> fajnie, a czy ktos moze ma? nie chce mi sie wierzyc, ze nikt nie uzywal.

Jesli chodzi o te cienie w sztyfcie, jak na lato sa fajne, bo chlodzą
wg mnie dobrze sie rozprowadzaja i maja fajne kolorki.
Lakiery maja ladny polysk, szybko schna, ale tez szybko odpryskuja.
Co do pudru nie mam zielonego pojecia :-))

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space cowboy..."

1. Data: 2002-08-04 10:24:33

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 3 Aug 2002 12:09:23 +0200, Bastet_Milo <b...@w...pl> wrote:
:
[...]

dzieki, a te cienie sie trzymaja?

kasica

1. Data: 2002-08-07 09:15:06

Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> : Lakiery maja ladny polysk, szybko schna, ale tez szybko odpryskuja.
> : Co do pudru nie mam zielonego pojecia :-))

Tako jako, nie sa extra trwale ale tez nie takie
bardzo nietrwale, mnie przynajmniej pasuja
i bardzo je lubie.

1. Data: 2002-08-07 10:07:47

Od: Magdalena Pruszynska <m...@c...ae.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:
> czy kosmetyki jak w temacie warte sa kupna? widzialam, ze sa w promocji w
> sierpniowym katalogu. interesuja mnie lakiery, sztyftowate cienie do powiek
> ("chlodzace") i rozswietlajacy puderek. ktos uzywal?

Sztyftowe sa fajne. Szminka fioletowa jest niezla.
A probowalas matujacy puderek? Kupilam jak byl w promocji i czasem uzywam

--
Magda
"Sith here??

1. Data: 2002-08-07 11:45:53

Od: Magdalena Pruszynska <m...@c...ae.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sierpniowym katalogu. interesuja mnie lakiery, sztyftowate cienie do powiek
> ("chlodzace") i rozswietlajacy puderek. ktos uzywal?

Pomadka cool lilac jest fajna (mietowa). Cienie tez fajne.
Nowego pudru nie probowalam, ale korzystam czasem z pudru matujacego

--
Magda
"Sith here??

1. Data: 2002-08-07 16:54:09

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Aug 2002 10:07:47 GMT, Magdalena Pruszynska <m...@c...ae.wroc.pl> wrote:
[...]

ja w ogole nie probowalam nic kolorowego oprocz wodoodpornej mascary (taka
sobie raczej, niestety). szminek nie lubie, ale na cienika moze sie skusze.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

Francuski manicure
glinka zielona
na mokre włosy