Orzechy włoskie

1. Data: 2012-05-31 08:20:04

Temat: Orzechy włoskie
Od: Zet <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy majowe przymrozki wykończyły orzechy włoskie w tym roku? Mieszkam
lekko na zachód od Krakowa. Wszystko dookoła zielone, liście w pełni
rozwinięte a orzechy włoskie mają tylko malutkie listki i tak stoją w
miejscu gdzieś od 2 tygodni. Czy to tylko u mnie czy w całym kraju?

2. Data: 2012-05-31 10:55:19

Temat: Re: Orzechy włoskie
Od: "mz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie (zachodniopomorskie) na jesień orzech posadzony z samosiejki (ponoć takie
najbardziej żywotne są - nie wiem ile w tym prawdy - tak słyszałem) i cisza
wystaje kikut z ziemi i nic się nie dzieje.

3. Data: 2012-05-31 11:24:55

Od: Crimson <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-31 10:20, Zet pisze:
> [...]
> rozwinięte a orzechy włoskie mają tylko malutkie listki i tak stoją w
> miejscu gdzieś od 2 tygodni. Czy to tylko u mnie czy w całym kraju?

Pod Zamościem orzechy włoskie mają się wyśmienicie,
i liście i przyrosty, wszystko OK a nawet lepiej ;)

4. Data: 2012-05-31 15:22:40

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 10:20, Zet <b...@m...com> wrote:
> Czy majowe przymrozki wykończyły orzechy włoskie w tym roku? Mieszkam
> lekko na zachód od Krakowa.

Podkarpacie - wszystko ok!

5. Data: 2012-06-01 08:33:40

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie pod Ciechanowem są na orzechu zawiązki owoców - co jest
rzadkością, bo na ogół wymarzają.

MJ

6. Data: 2012-06-01 10:28:13

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 31 maja 2012 10:20:04 UTC+2 użytkownik Zet napisał:
> [...]
> rozwinięte a orzechy włoskie mają tylko malutkie listki i tak stoją w
> miejscu gdzieś od 2 tygodni. Czy to tylko u mnie czy w całym kraju?

Na pomorzu orzechy ok. Przymrozków w maju nie było

7. Data: 2012-06-04 14:15:39

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W lubuskiem ok.

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

8. Data: 2012-06-04 22:17:35

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

Zet <b...@m...com> napisał(a):
> [...]
> rozwinięte a orzechy włoskie mają tylko malutkie listki i tak stoją w
> miejscu gdzieś od 2 tygodni. Czy to tylko u mnie czy w całym kraju?
Mój na Podlasiu lekko przymarzł i połowa gałęzi jest jak u Ciebie. Ale
wygląda, że się odbiją. Podobnie było kilka lat temu.
W okolicy widzę bardzo dużo podobnie opóźnionych.
Pozdrawiam.

Sebastian

9. Data: 2012-06-09 06:51:46

Od: " skryba" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Crimson <r...@g...pl> napisał(a):

> Pod Zamościem orzechy włoskie mają się wyśmienicie,
> i liście i przyrosty, wszystko OK a nawet lepiej ;)

W moich okolicach mróz totalnie "ściął" młode pędy
orzechów włoskich i winorośli, ale już odbijają.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

10. Data: 2012-06-14 12:26:40

Od: "t-1" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie, 30km. na zachód od Warszawy stare drzewo ma wyjątkowo dużo
orzeszków. Natomiast pękła pionowo kora na pniu na długości ok. 1 m.
Są też pierwszy raz owoce na młodym drzewku.

t-1

Czy to jest rewolucyjny pomysł?
Mała sosna, brązowieje od dołu
Na praktyki do Ameryki (Płd.)