Orzeczenie

11. Data: 2011-02-07 16:58:35

Temat: Re: Orzeczenie
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.02.2011, o godzinie 11.39.06, na pl.soc.dzieci.starsze, Anitka
napisał(a):

> Ale nie każdy musi wiedzieć jakie orzeczenia wydają na Narbutta w Warszawie.
> Moje dziecko ma dwa orzeczenia, jedno z Andersa, a drugie z Marywilskiej
> (w W-wie). I podejrzewam, że żadne z nich nie jest takim orzeczeniem o
> jakie Tobie chodzi. Chociaż pewności nie mam, bo nie wiem jakie akurat
> orzeczenia wydają na Narbutta.

A google ciągle zamknięte. Jeżeli ktoś nie wie co za orzeczenia tam wydają,
to nie pomoże.

*Habeck*
- Schutzbach

12. Data: 2011-02-07 16:59:24

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.02.2011, o godzinie 21.29.18, na pl.soc.dzieci.starsze, Habeck
Colibretto napisał(a):

> Problem w tym, że kuratorium zmusza do niewypisywania asystenta w
> zaleceniach przez poradnie. A ja muszę się dowiedzieć jakim prawem i czy -
> jeżeli poradnia uważa, że jest taka potrzeba - ja nie ma prawa jakimś
> sposobem "zmusić" poradnię do takiego zapisu mimo wyraźnych "sugestii"
> kuratorium.
> Jutro dzwonię do Synapsisu (dają porady prawne) i do kuratora.

Już wiem. Nie wydaje zaleceń co do asystenta, bo nie ma takiego obowiązku w
przepisach.

*Habeck*
- Schutzbach

13. Data: 2011-02-07 21:30:43

Od: Anitka <z...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 17:58, Habeck Colibretto pisze:

> A google ciągle zamknięte. Jeżeli ktoś nie wie co za orzeczenia tam wydają,
> to nie pomoże.

Google otwarte. Tylko Michał zwrócił Ci uwagę, że nieprecyzyjnie zadałeś
pytanie. Oczekujesz, że ludzie będą guglać, żeby dojść o co Ci
konkretnie chodzi?

EOT i pzdr.,
Anita

14. Data: 2011-02-10 20:18:57

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.02.2011, o godzinie 22.30.43, na pl.soc.dzieci.starsze, Anitka
napisał(a):

> Google otwarte. Tylko Michał zwrócił Ci uwagę, że nieprecyzyjnie zadałeś
> pytanie. Oczekujesz, że ludzie będą guglać, żeby dojść o co Ci
> konkretnie chodzi?

To był post skierowany do ludzi, którzy załatwiali orzeczenia dla dziecka
na Narbutta. Opinie innych średnio mnie interesowały.

*Habeck*
- Schutzbach

15. Data: 2011-02-18 21:17:39

Od: <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kuratorium.
> Jutro dzwonię do Synapsisu (dają porady prawne) i do kuratora.

Dobra rada od n-la: Nie szukaj, nie szalej , przed wyborami (sejm, senat
chbya) i tak nic nie da. Po wyborach i tak wszystkie zasady się zmienią.
czyli to, co wywalczysz teraz, za kilka miesięcy (w trakcie następnego roku
szkolnego) w myśl zasady powołania do pracy i oszczędności w celu
zmniejszenia/zwiększenia i tak nie będzie aktualne. Poczekaj , po następnych
wyborach poczytaj, na czym będą następne elity oszczędzać o wtedy działaj.
Teraz szkoda Twojej nadziei i czasu.

Pozdrawiam
D/.

16. Data: 2011-02-20 08:51:30

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.02.2011, o godzinie 22.17.39, na pl.soc.dzieci.starsze,
d...@o...pl napisał(a):

> Dobra rada od n-la: Nie szukaj, nie szalej , przed wyborami (sejm, senat
> chbya) i tak nic nie da.

Da.

> Po wyborach i tak wszystkie zasady się zmienią.

Na pewno na rok 2011/2012 się nie zmienią. Na ten też nie.

> czyli to, co wywalczysz teraz, za kilka miesięcy (w trakcie następnego roku
> szkolnego) w myśl zasady powołania do pracy i oszczędności w celu
> zmniejszenia/zwiększenia i tak nie będzie aktualne.

Najprawdopodobniej będzie. Niepełnosprawnym subwencji nie zabiorą.

> Poczekaj , po następnych
> wyborach poczytaj, na czym będą następne elity oszczędzać o wtedy działaj.
> Teraz szkoda Twojej nadziei i czasu.

Za przeproszeniem - pie.dolenie. W ten sposób można nic nie robić. Wybory
są dopiero po nowym roku. Zanim nowi wezmą się do roboty minie trochę
czasu.

Za chwilę będę miał dla syna orzeczenie o niepełnosprawności. Potem pisemko
do urzędu ile mu się należy z subwencji na podstawie art. 90 Ustawy o
systemie oświaty, a potem wysyłam panią dyrektor przedszkola, żeby
wnioskowała o te pieniądze - przedszkola niepubliczne muszą otrzymać taką
wnioskowaną kwotę na dziecko niepełnosprawne. Przy Aspergerze jest to 9.5
razy więcej niż na dziecko zdrowe.

*Habeck*
- Schutzbach

17. Data: 2011-10-17 12:55:13

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:hqov8x2fz096$.dlg@habeck.pl...
> Witajcie,
> kto ma jakieś doświadczenia z załatwianiem orzeczenia dziecku i mógłby się
> doświadczeniem podzielić? Może ktoś na Narbutta załatwiał w Warszawie?

Szybkie pytanie - ile czasu trwało 'załatwienie' sprawy od zapisania do
poradni do uzyskania orzeczenia?
Czy długie są terminy na pierwszą wizytę?

Sylwia

18. Data: 2011-10-20 09:58:20

Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto to jest taki asystent?
Coś bliżej?
Czy np. może pomóc nastolatkowi mającemu fobię szkolną i unikającemu szkoły?

-----

19. Data: 2011-10-20 12:37:50

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

_ąćęłńóśźż wrote:

> Czy np. może pomóc nastolatkowi mającemu fobię szkolną i unikającemu
> szkoły?

Zapisz na terapię do poradni psychologiczno - pedagogicznej.
J.

20. Data: 2011-10-21 17:41:47

Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fajny" pomysł na nastolatka: do szkoły nie pójdzie, a na terapię niby miałby
pójść.

-----
> Zapisz na terapię do poradni psychologiczno - pedagogicznej.

Synapsis
bank dla dzieci
Stop szkolnej Indoktrynacji!-ciekawost ka
Koty dla alergików/nieliniejące
Książki, z których wyrosłeś - ZBIÓRKA