Orzeł na śniegu i drętwienie nóg

1. Data: 2005-01-25 09:23:28

Temat: Orzeł na śniegu i drętwienie nóg
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wywinęłam wczoraj wieczorem orła na oblodzonym i zaśnieżonym chodniku.
Widok był zapewne malowniczy, bo zachowałam się dokładnie jak w gagu
filmowym - lekko mnie podrzuciło do góry i zamiast kłapnąć na zadek,
wylądowałam na twardym plecami (głównie dolną częścią pleców). Wczoraj nie
czułam nic.
Dziś rano boli mnie kręgosłup (to zrozumiałe), ale czuję też ból, mrowienie
i drętwienie w obu udach (a na pewno nimi nie uderzyłam o chodnik).

Czy to normalne po takim potłuczeniu ?

pozdrawiam

Monika

2. Data: 2005-01-25 09:25:41

Temat: Re: Orzeł na śniegu i drętwienie nóg
Od: "N. N." <N...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom wrote:

> Czy to normalne po takim potłuczeniu ?

Przewróciłem się w życiu nie raz - nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło -
lepiej zgłoś się do lekarza...

--
(o< -- Imię: Nieznane
//\ -- Nazwisko: Nieznane

3. Data: 2005-01-25 10:09:08

Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to normalne po takim potłuczeniu ?
>
> pozdrawiam
>
> Monika

ciesz się, że zyjesz. Jakbyś pierdyknęła łbem o krawężnik....

4. Data: 2005-01-25 10:29:56

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> ciesz się, że zyjesz. Jakbyś pierdyknęła łbem o krawężnik....

O, dziękuję za tę jakże merytoryczną uwagę. Od razu widać lekarza z
długoletnią praktyką :D

Monika

5. Data: 2005-01-25 13:02:01

Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom wrote:
> [...]
> wiadomości news:ct55u7$os7$1@atlantis.news.tpi.pl...
>

> O, dziękuję za tę jakże merytoryczną uwagę. Od razu widać lekarza z

Ehh, niekoniecznie musi się to skończyć tragicznie. Moja ciocia miała
taki wypadek kilka ładnych lat temu, utworzył jej się krwiak, miała
trepanacje, a mimo to dzisiaj ma 80 lat i nieźle się trzyma :) Niestety
życie jest nie do końca sprawiedliwe, bo lekarz który uratował jej życie,
już nie żyje :(

Maciek C

6. Data: 2005-01-27 01:08:41

Od: unnamed <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom napisał(a):
> Wczoraj nie czułam nic.
Skoro nic nie czułaś to wystąpił paraliż.
Ale w jakiej części ciała nic nie czułaś ? W udach ?

soczewki kontaktowe cena
Psych. dziecięcy w Grodzisku Maz. lub w okolicach
CRP i odczyn lateksowy
"Branie" żelaza a nalot na zębach
Zbedne "wasy" u kobiet - jak sobie radzic?