Rzekomobłoniaste zapelenie jelita gróbego (?)

1. Data: 2005-01-25 10:05:13

Temat: Rzekomobłoniaste zapelenie jelita gróbego (?)
Od: green <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czym objawia sie powyższa choroba, czym może grozić i co polecacie?

2. Data: 2005-01-26 12:22:11

Temat: Re: Rzekomobłoniaste zapelenie jelita gróbego (?)
Od: green <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik green napisał:
> Witam.
> Czym objawia sie powyższa choroba, czym może grozić i co polecacie?

Czy na pewno nikt nic nie wie???

green

"Tylko głupiec nie ma wątpliwości"
Karel Capek

3. Data: 2005-01-26 12:42:51

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

green <x...@o...pl> napisał(a):

> Czy na pewno nikt nic nie wie???

Może i wie, tylko mu oczy wypadły na widok tego "gróbego".

JoP

4. Data: 2005-01-26 12:52:56

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Może i wie, tylko mu oczy wypadły na widok tego "gróbego".

Ty z jakas misja dzis na grupy wyruszylas? ;-)

--
sveana

5. Data: 2005-01-26 13:08:06

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

=sve@na= <s...@h...com> napisał(a):

> Ty z jakas misja dzis na grupy wyruszylas? ;-)

Ilość zobaczonych dziś przeze mnie ortów przekroczyła masę krytyczną.

JoP

6. Data: 2005-01-26 13:10:28

Od: Sealet <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

green napisał(a):
> [...]

Google rządzi ;)
pierwszy wpis odpowie na Twoje pytania:
http://www.sluzbazdrowia.com.pl/html/more2968e.php
http://www.emedica.pl/szczeg_choroby.php3?nr=79&typ=
1&nazwa=gastroenterologia

Sealet

7. Data: 2005-01-27 07:40:04

Od: green <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers napisał:

> Może i wie, tylko mu oczy wypadły na widok tego "gróbego".

GRUBEGO GRUBEGO GRUBEGO GRUBEGO GRUBEGO. Może być Użytkowniku Jolanta?
Najmocniej Panią Pfesor przepraszam...

sveana dzięki serdeczne za obronę mojej niedouczonej osoby.

Sealet dzięki za linki i pomoc.

Miłego dnia.

green

"Tylko głupiec nie ma wątpliwości"
Karel Capek

Orzeł na śniegu i drętwienie nóg
soczewki kontaktowe cena
Psych. dziecięcy w Grodzisku Maz. lub w okolicach
CRP i odczyn lateksowy
"Branie" żelaza a nalot na zębach