soczewki kontaktowe cena

1. Data: 2005-01-25 09:12:36

Temat: soczewki kontaktowe cena
Od: "Tomek P" <t...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jaka moze byc cena takich normalnych soczewek kontaktowych -5.25 diopri?
Proze o przyklady.
Np jednoniowe, meisieczne itp..

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2005-01-25 09:47:13

Temat: Re: soczewki kontaktowe cena
Od: "szymon" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek P" <t...@s...info> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Jaka moze byc cena takich normalnych soczewek kontaktowych -5.25 diopri?
> [...]
Ja nosze 3-miesieczne Bausch&laumb (jakos tak to sie pisze) i ich koszt to
70 zł. (-4 dioptrie)
Koszt jednodnoowych to ok 150zł na 2 tyg:(

3. Data: 2005-01-25 10:01:43

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek P wrote:
> Witam,
>
> Jaka moze byc cena takich normalnych soczewek kontaktowych -5.25
> diopri? Proze o przyklady.
> Np jednoniowe, meisieczne itp..

zależy gdzie... i jakie...

zasdniczo jest tak, że soczewki na dłużej (6-, 3- miesięczne) wychodzą
najtaniej, jednak zdrowsze są te o krótszym użytkowaniu

np para 1miesiecznych soczewek kosztuje ok 45 złotych (jak się kupi
trzy naraz pary jednomiesięcznych to się zapłaci ok 120zl)

są też dwutygodniowe i jednodniowe

z tego co pamiętam to opakowanie soczewek jednodniowych (30 par)
kostowało w granicach 100- 170zl (zależy jaki producent) , przy czym
wtedy już nie kupuje się płynu- jak w przyapadku pozostałych soczewek
(duża butelka,360 ml ok 45-50 zl, wystarcza na 2-3 miesiące)

PS: coraz więcej jest soczewek na rynku - przez co ceny są coraz
bardziej zróżnicowane....

--
e_m_i_

"Ci,co poznali mrok, światło kochają;
Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

4. Data: 2005-01-25 17:22:37

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szymon" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ja nosze 3-miesieczne Bausch&laumb (jakos tak to sie pisze) i ich koszt to
> 70 zł. (-4 dioptrie)

w wwie w 1 mcu przez lata place za nie 54 zl, ale teraz okulista poradzil
przejsc na bardziej nowoczesne 1 mczne za 38 zl para.

5. Data: 2005-01-25 17:23:17

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek P" <t...@s...info> napisał w wiadomości

> Jaka moze byc cena takich normalnych soczewek kontaktowych -5.25 diopri?
> Proze o przyklady.
> Np jednoniowe, meisieczne itp..

cena nie zalezy od dioptrii tylko okresu uzytkowania i mca, gdzie chcesz je
kupic

Psych. dziecięcy w Grodzisku Maz. lub w okolicach
CRP i odczyn lateksowy
"Branie" żelaza a nalot na zębach
Zbedne "wasy" u kobiet - jak sobie radzic?
zakresy ruchomosci w stawach biodrowych u dzieci w wieku 1-2 lat