zakresy ruchomosci w stawach biodrowych u dzieci w wieku 1-2 lat

1. Data: 2005-01-24 22:24:25

Temat: zakresy ruchomosci w stawach biodrowych u dzieci w wieku 1-2 lat
Od: "Małgorzata Jon" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze prace mgr na temat dziecka z rozszczepem kregoslupa i potrzebuje
odniesc zakres ruchomosci zgodnie z SFTR w jego stawach biodrowych do
wartosci prawidłowych. niestety mam spory problem z ich znalezieniem. Bardzo
prosze o pomoc wszystkich zorientowanych. pozdrawiam i z gory dziekuje za
informacje

2. Data: 2005-01-25 10:16:30

Od: "Hansu" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Jon" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bardzo
> prosze o pomoc wszystkich zorientowanych. pozdrawiam i z gory dziekuje za

witam
znalazlem coś na ten temat w podreczniku do anatomii Bochenka
(tom I). Jesli nie masz dostępu do tej kultowej wsród studentów I roku
ksiązki, to moga zeskanowac ci te 3 strony. Opis jest wg mnie bardzo
szczegółowy (jak to w "bochenku"). Pozdrawiam
ŁukaszW

3. Data: 2005-01-25 19:35:56

Od: "Hansu" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ksiązki, to moga zeskanowac ci te 3 strony. Opis jest wg mnie bardzo
> szczegółowy (jak to w "bochenku"). Pozdrawiam

ojej, sorki jakos nie zwrocilem uwagi ze chodzi o takie maluszki.
chyba nie pomoge.
LukaszW

Słodycze? Czy nadmiar może spowodować jakąś chorobę?
pasta do zębów
dusznosci, trudnosci z przelykaniem, nikt nie wie co;/ [dlugie]
Konflikt serologiczny
Zaplenie kosci typu Garre