pasta do zębów

1. Data: 2005-01-24 21:59:11

Temat: pasta do zębów
Od: "T.N." <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, poszukuję jakiejś dobrej, ale niepieniącej się pasty do zębów. Jakiś
czas temu używałem tych najbardziej reklamowanych, blend-a-med itp. i było
strasznie, bo po umyciu przez kilkadziesiąt minut miałem pianę w ustach
(nawet po dokładnym kilkuminutowym płukaniu). Cóż, myślałem, że tak musi być
i tyle, aczkolwiek było to wyjątkowo niekomfortowe. Ostatnio trafiłem na
Elmex i jest nieporównywalnie lepiej, praktycznie opisywane zjawisko nie
występuje. Aczkolwiek słyszałem, że pastę lepiej co jakiś czas zmieniać,
żeby bakterie się nie uodporniły. Mógłby ktoś polecić coś co się nie pieni?

T.N.

2. Data: 2005-01-24 23:06:06

Temat: Re: pasta do zębów
Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sumie to wiekszosc past sie pieni :(

Spruboj ich moze mniej dawać na szczoteczke. Szczoteczka niechaj bedzie
sucha przed myciem, nie mocz jej w wodzie.
A pasty, ktore "u mnie" gorzej sie pienia to: elgydium, elmex-gele (raz w
tygodniu)

Pozdro
ZYperF

3. Data: 2005-01-25 07:21:55

Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.N." napisał ...

> Witam, poszukuję jakiejś dobrej, ale niepieniącej się pasty do zębów.

Denivit jest mało pieniący.
Tylko że ma smak anyżku.
Nie każdy lubi.

Pozdrawiam !
Mała Mi

4. Data: 2005-01-26 22:05:44

Od: "k.ia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mało pieni się Lacalut -dostępna w aptece (w kilku wersjach np. Fluor)
k.

5. Data: 2005-01-27 09:19:38

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam, poszukuję jakiejś dobrej, ale niepieniącej się pasty do zębów. Jakiś
> czas temu używałem tych najbardziej reklamowanych, blend-a-med itp.

Witam. Zapewne nie używałeś wszystkich. Blend-a-med Soda bicarbonate nie pieni
się w ogóle.

Pzdr greo

dusznosci, trudnosci z przelykaniem, nikt nie wie co;/ [dlugie]
Konflikt serologiczny
Zaplenie kosci typu Garre
czzy mogę zażądać skierowania na szcegółowe badania
rere do trampka