Osadniki zimą.

1. Data: 2004-01-25 21:48:11

Temat: Osadniki zimą.
Od: "mISZKA" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Budowlańcy nie chcą ze mną rozmawiać. Może tutaj ktoś mi powie co należy
robić aby w osadnikach i w rurach spustowych nie zamarzała zimą woda, a
dokładniej aby przy najlżejszej odwilży drożny był odpływ wody z dachu?
--
pzdr. mISZKA
==>Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego. Lew

1. Data: 2004-01-25 22:29:53

Temat: Re: Osadniki zimą.
Od: "Mack" <m...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mISZKA wrote:
> [...]
> należy robić aby w osadnikach i w rurach spustowych nie zamarzała
> zimą woda, a dokładniej aby przy najlżejszej odwilży drożny był

prawie wrzątek wężem ogrodowym i nalać tam, stopniowo,
po chwili wszelkie śniegi puszczą, albo wpuścić grzałkę
i co jakiś czas ją włączać.

--
<M>
----------------------------------

1. Data: 2004-01-26 11:26:43

Od: m...@m...uni.wroc.pl (Maciej Paluszynski) szukaj wiadomości tego autora

[...]

Osadniki ktore mam zainstalowane maja syfon usuwalny. Syfon powstaje
w wyniku wsuniecia plastikowej przegrody do komory osadnika. Ta przegrode
na zime nalezy wyjac, wlasnie w celu utrzymania droznosci. Twoj post
wlasnie mi przypomnial, ze nie usunalem tych przegrodek w osadnikach...
Pozdrowienia,
MAciej

1. Data: 2004-01-26 19:58:21

Od: "mISZKA" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Proste.:-)
--
Użytkownik "Maciej Paluszynski" <m...@m...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na zime nalezy wyjac, wlasnie w celu utrzymania droznosci. Twoj post
> wlasnie mi przypomnial, ze nie usunalem tych przegrodek w osadnikach...

klej
Alarm H w zmywarce
Zmywarka kompaktowa
jaki lakier ??