Osmocote

31. Data: 2000-03-08 22:53:57

Temat: Re: Osmocote
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> > Dobry strzał KrzysztofieK.:-)
>
> Dzieki :-)
> Krzysztof K. pozdrawia serdecznie :-)
Przeczytałem sobie waszą wymianę zdań i mam wrażenie, że brakuje wam
jakiegoś zwierzaczka, który tej zimy długo nie mógł zasnąć i wszystkim
dokuczał. Jak sobie poszedł (domyślam się nawet gdzie) to zrobiło się
normalniej, co skłoniło mnie do wyjścia z ukrycia. Panowie dajcie spokój,
nie tylko narzędzia się liczą ale WIEDZA, PRACA i UMIEJĘTNOŚCI oraz trochę
SZCZĘŚCIA (tzw. dobra ręka / ew. modlitwa / podziękowanie / szamanizm?).
Poza tym trzeba chcieć i lubić to co się robi. Kochajmy ogrody. Ogród to
jest to. ...chyba popełniłem jakiś plagiat, przepraszam.
dobranocccccc, jerz

32. Data: 2000-03-09 00:43:40

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>dokuczał. Jak sobie poszedł (domyślam się nawet gdzie) to zrobiło się
>normalniej, co skłoniło mnie do wyjścia z ukrycia.

O, okazało się, że nawet Misiek do czegoś się przydał (wyciągnął jerza (i to
jakiego!:-))z ukrycia), czyli wszystko w przyrodzie jednak ma swój sens. A
gdzie poszedł? masz jakiś namiar?

>nie tylko narzędzia się liczą ale WIEDZA, PRACA i UMIEJĘTNOŚCI oraz
trochę>SZCZĘŚCIA (tzw. dobra ręka / ew. modlitwa / podziękowanie /
szamanizm?).>Poza tym trzeba chcieć i lubić to co się robi. Kochajmy ogrody.

O, Jerzzzu, święte słowa!!!
Narzędzia wg. mnie to tylko kilka kroków z długiej wędrówki do Własnego
Ogrodu, a statystyki nie uwzględnią na pewno sentymentu do np. starej
łopaty.

>dobranocccccc, jerz

Co Wy tak, panowie, coraz później?
Pozdrowienia
p...@r...pl

33. Data: 2000-03-09 07:24:19

Temat: Odp: Osmocote i inne narzędzia pracy
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8a6s17$v1j$...@a...webcorp.com.pl...

> Narzędzia wg. mnie to tylko kilka kroków z długiej wędrówki do Własnego
> Ogrodu, a statystyki nie uwzględnią na pewno sentymentu do np. starej
> łopaty.

Przypomniałeś mi, Piotrze, o starym szpadlu mego dziadka, który wreszcie się
złamał w zeszłym roku, a i w środku była dziura, ale cóż to było za świtne
narzędzie! No i śp. dziadek z zaświatów pomagał kopać...

Pozdrawiam, Basia.

34. Data: 2000-03-09 07:42:46

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> Tak, jest lepszym bo azofoska zawiera chlorki :-)

Gwoli wyjasnienia: UWAZAM, ze Krzysztof Marusinski JEST LEPSZYM
ogrodnikiem odemnie, ma zdecydowanie wieksza wiedze. To chyba nigdy nie
ulegalo watpliwosci. Ja jestem w temacie wciaz zoltodzibem. Dlatego
napisalem azofoska, bo to mi akurat pierwsze przyszlo na mysl. Napisalem
tez: "czy inne niemadre nawozy". Byc moze do tych by sie Krzysiek tez
przyczepil bo zawieraja costam, ale powtarzam, ze jestem zoltodziobem.
Jednak nadal podtrzymuje twierdzenie, ze nie to jakie narzedzia czy
nawozy sie stosuje swiadcza o zaawansowaniu/wiedzy/umiejetnosciach
ogrodniczych delikwenta, jesli sie je stosuje celowo ... wlasnie
celowo... Hmmm... chyba o to wlasnie chodzi ...

Proponuje na razie zakopac topory i poczekac na wyniki opracowywanej
przez Ciebie ankiety.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

35. Data: 2000-03-09 09:26:10

Temat: Odp: Odp: Odp: Osmocote
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...
........................Po ostatnim Quizie na wszelkie Twoje zabawy pisze
sie w ciemno :-)

Jest już ostateczna, trudniejsza i poszerzona wersja. Proszę o znalezione
błędy. Ukończenie quizu w czasie krótszym niż 12 minut świadczy o globalnej
wiedzy i niepospolitym refleksie.

............................>
> Znaczy sie: bardziej zaawansowanym ogrodnikiem jest ten, ktory stosuje
> nawozy (ma Osmocote lub azofoske) od tego, ktory ich nie stosuje a ma
> tylko ogrod? :-)

Zaawansowanym jest się zawsze w czymś. Mnie, jak zawsze bardziej interesuje
pasja niż profesjonalizm. Ten jest większym
pasjonatem, który lepiej dba o swoje rośliny dogadzając im w bardziej
wyrafinowany sposób.

> Taki dobry czy taki ladny

Taki bardziej zagraniczny :-). Ładny, jest. Do moich zastosowań, dobry.
Dla mnie jest, raczej, pamiątką i ciekawostką.
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

36. Data: 2000-03-09 09:31:40

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8a6e9e$p81.........................
> Dobry strzał KrzysztofieK.:-)np:
> "Cześć, jestem Misiek, mam świetne narzędzia ogrodnicze, Osmocote używam
> kiedy tylko mogę, ogrodu na razie nie mam, ale jestem tak zaawansowanym
> ogrodnikiem, że nie muszę go mieć."
> :-)

1. Wydawało mi się, że rozmawiamy o ogrodnikach pasjonatach a nie o
właścicielach
sklepów ogrodniczych.
2. Ogrodnik nie musi mieć ogrodu. Wystarczy, że pielęgnuje jakiś ogród.
3. Szanuję tych którzy nie mają ogrodu ale o tym marzą. Oni też są
miłośnikami ogrodów.
Uważam nawet, że:
" osoba która niema ogrodu ale ma ładne grabie, jest większym miłośnikiem
ogrodów, niż ten kto ma ogród, ale nie chce mu się mieć grabi".

Znacie starą, chińską mądrość: jeżeli masz ogród, musisz mieć i grabie :-) ?
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

37. Data: 2000-03-09 09:33:39

Temat: Odp: Osmocote
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8a6e9b$p81$...@a...webcorp.com.pl...
> "Ogród będzie się nieco różnił w zależności od stosowanych materiałów i
> narzędzi, ale wcale nie jest powiedziane, że ogród w którym używa się
> narzędzi i środków powszechnie uważanych za "mądre" i "dobre" jest
> subiektywnie piękniejszy lub "bardziej zaawansowany" od tego ogrodu, w
> którym używa się środków i narzędzi innych (o ile w ogóle ich się używa)."
>
> Podp:znajdź w tej definicji słaby punkt:-)

Przedobrzyłeś trochę ze słowem "subiektywnie".
Subiektywnie, ogród w którym nie stosuje się narzędzi i materiałów i w
którym nawet brak jest ogrodnika, jest najpiękniejszym ogrodem na świecie.

Nawiązując do Twojego zdania w cudzysłowie: subiektywnie, to Ty masz rację
:-).
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

38. Data: 2000-03-09 09:39:18

Temat: szpadel
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Myslisz, ze jesli obsadzisz szpadel na nowym trzonku, to dziadek przestanie
pomagac? Ja nie sadze. Sprobuj to zrobic i dalej cieszyc sie swym szpadlem.
:-)

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

39. Data: 2000-03-09 10:43:15

Temat: Odp: szpadel
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ajKx4.4252$S...@n...tpnet.pl...
> [...]
przestanie
> pomagac? Ja nie sadze. Sprobuj to zrobic i dalej cieszyc sie swym
Niestety, to nie trzonek się złamał, a ta najważniejsza część :(

Pozdrawiam, Basia.

40. Data: 2000-03-09 12:01:41

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8a6ln1$2l4$...@s...icm.edu.pl...
....................Panowie dajcie spokój,

Sensem wizyt na tej grupie jest: nie dawanie sobie spokoju :-)

> nie tylko narzędzia się liczą ale WIEDZA, PRACA i UMIEJĘTNOŚCI oraz trochę
> SZCZĘŚCIA (tzw. dobra ręka / ew. modlitwa / podziękowanie / szamanizm?).
> Poza tym trzeba chcieć i lubić to co się robi.

To samo można powiedzieć innymi słowami.
Nie wystarcza kochać i modlić się. Umiejętności i wiedza to zbyt mało aby
osiągnąć sukces. Trzeba mieć wszystko naraz.
Ktoś (chyba Ty), kiedyś zalecał, aby do przesadzania krzewów stosować
specjalny
szpadel. Mając taki szpadel można liczyć na piękniejsze zaowocowanie,
kwiatami, naszego ogrodu? Zgadzam się z Tobą, że taki sprzęt będzie owocował
wynikami w pielęgnacji.
W ogrodach jest miejsce: na modlitwę, na specjalny szpadel i na miłość.
W związku z tym, że nie można w jednym liście zawrzeć wszystkiego, dobrze
jest, raz pisać o szpadlach ,innym razem o kochaniu, a jeszcze innym o
wpływie modlitwy i księżyca na przyjęcie się przesadzonej rośliny.

:-) http://ogrod.to.jest.to

Gałczyński & Slaski- oferta Wiosna 2000
stare wisnie
stare wisnie
nowosci w Polskim Ogrodzie Internetowym
Odp: nowosci w Polskim Ogrodzie Internetowym