Niechciani goscie :-(

1. Data: 2000-02-27 18:35:13

Temat: Niechciani goscie :-(
Od: Kasiasza <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow bardzo serdecznie :-)
Jestem od niedawna stalym bywalcem tej grupy dyskusyjnej, pragne sie
przedstawic i jednoczesnie prosic o pomoc w walce z robalami. Jestem
studentka, nazywam sie Katarzyna Szulawa i mam staszny problem z
kwiatami u mnie w domu. Zalamuje juz rece i nie wiem co robic jak widze
moje roslinki napadniete przez robactwo.
Niechciani goscie zeruja na lisciach najczesciej mlodych, maja ok 1mm
dlugosci sa szarzy, a jajeczka skladaja na spodniej stronie lisci.
Zeruja na wszystkich kwiatach nawet na fikusach :-( Jesli moge prosic o
pomoc w rozwiazaniu naglacego problemu bede
wdzieczna. .........................Kasiasza

1. Data: 2000-02-28 12:32:53

Temat: Re: Niechciani goscie :-(
Od: Kasiasza <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje Ci za odpowiedz na moje wolanie o pomoc :-) Ale czy
przedziorki to nie robia takiej delikatnej pajeczynki? Te moje robale nie
robia. Co robic?

1. Data: 2000-02-28 16:54:20

Od: Kasiasza <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

TO CHYBA WLASNIE TE ROBALE !
Bardzo dziekuje Ci Andrzeju, szybko wybiore sie po ten preparat i zaczynam
walke na smierc i zycie. Zyczcie mi powodzenia! Kasiasza

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-29 12:55:26

Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przez ich paskudne cialo(potrzebna lupa).Ich zerowanie powoduje deformacje
mlodych lisci przed ostatecznym wykonczeniem rosliny.

Osmocote
Gałczyński & Slaski- oferta Wiosna 2000
stare wisnie
stare wisnie