Plany wiosenne

1. Data: 2000-02-29 08:21:11

Temat: Plany wiosenne
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ptaszki śpiewają, ranniki kwitną, chwasty kiełkują, a my ogrodnicy robimy
plany (oczywiście nie wszyscy, niektórzy już pracują). Może byśmy tak
podzielili się planami i zamierzeniami na wiosenny sezon?

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-02-29 09:38:51

Temat: Re: Plany wiosenne
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Swietny pomysl.
Planow jak zwykle mam mnostwo,nie wiem jak z czasem.
Od dwoch lat zmieniam moja dzialke w ogrod ,moze nie przez duze "O" ale
zawsze.
W tym roku chce :
Uporzadkowac kompostownik ,
zrobic zakatki:rozany,lilakowy,moze jasminowy
Musze naprawic=zrobic na nowo mniejszy stawik,mam nadzieje,ze duzy poczeka
do przyszlego roku.
Rozmnozyc co sie da (dzieki "ogrodom" K.M.za rozmnażanie roślin przez odkłady)
Planuje rowniez Nie narobic sie do upadlego ,ale to napewno mi sie nie uda.
Acha jeszcze klematisy,widzialem zdjecie drzewa porosniete czyms
podobnym,sprobuje "zarosnac" kepe wierzb.
Pozdrawiam
Jurek
PS. Moj stan posiadania:
ok 2000 metrow piachu nad Narwia ok45 km od W-Wy
Wyksztalcenie-ogrodnik hobbysta(z naciskiem na hobbysta) :-)))
Pozdrawiam
Jurek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-29 10:03:01

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a) w wiadomości: Może byśmy tak
>podzielili się planami i zamierzeniami na wiosenny sezon?

"Pierwszy priorytet" to muszę zlikwidować około 120 szt. kopców krecich z
mojego trawnika. Jeśli w trakcie likwidacji nie powstaną nowe, to na pewno
coś ciekawszego do roboty wymyślę.
Pozdrawiam Jurek

1. Data: 2000-02-29 10:21:05

Temat: Odp: Plany wiosenne
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki <j...@z...slupsk.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:89g5dl$tum$...@a...webcorp.com.pl...

> basia napisał(a) w wiadomości: Może byśmy tak
>
> "Pierwszy priorytet" to muszę zlikwidować około 120 szt. kopców krecich z
> mojego trawnika.

Ja sobie wczoraj robiłam listę roślin, które absolutnie koniecznie trzeba
upchać gdzieś na grządkach, bo obenie rosną na zapasowej. Wyszło
kilkadziesiąt sztuk. Załamać się czy nie?

Basia.

1. Data: 2000-02-29 11:12:09

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> Ptaszki śpiewają, ranniki kwitną, chwasty kiełkują, a my ogrodnicy robimy
> plany (oczywiście nie wszyscy, niektórzy już pracują). Może byśmy tak
> podzielili się planami i zamierzeniami na wiosenny sezon?

No właśnie - chwasty ... Rosną sobie spokojnie na mojej piwniczce - taka
staorświecka ziemianka. I zupełnie nie mogę wymysleć, co tam powinno
rosnąć. Nie może mieć duzych korzeni, musi lubic suszę... No i oczywiście
nie może byc drogie. Myslałam o rozchodnikach, ale chyba sa za drobne.
Coś bardziej liściastego, ale szybko się mnożacego...

Krycha

1. Data: 2000-02-29 12:45:31

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...ci.uw.edu.pl...

> [...]
> nie może byc drogie. Myslałam o rozchodnikach, ale chyba sa za drobne.
> Coś bardziej liściastego, ale szybko się mnożacego...

Może jasnota plamista? Bardzo ładne z liści, kwitnie biało lub różowo
(najpopularniejsze odmiany) i znosi suszę całkiem nieźle.
Albo rozchodnik ostry z polskich pól, lasów i łąk, wprawdzie drobny, ale
bardzo szybko się rozrasta.

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-02-29 15:20:39

Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>basia napisał(a) w wiadomości: Może byśmy tak
>
>Ja w pierwszej kolejnosci musze wyczyscic oczko wodne, wczoraj widzialem
jeszcze jedna zdechla zabe, a mulu mam tyle ze ryby nie maja gdzie plywac.
Chce tez posadzic przy pergoli winorosla, obojetnej odmiany, na wino i tak
wszystkie sa dobre. Mysle o nastepnym wrzosowisku - poprzednio zrobione
zdalo egzamin.
Tak pozatym to zrobie jeszcze setki innych rzeczy zaplanowanych dzien przed.
Jurek.

1. Data: 2000-03-01 07:05:08

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> Ptaszki śpiewają, ranniki kwitną, chwasty kiełkują, a my ogrodnicy robimy
> plany (oczywiście nie wszyscy, niektórzy już pracują). Może byśmy tak
> podzielili się planami i zamierzeniami na wiosenny sezon?

No coz mam zamiar zabrac sie wreszcie za ohydny balkon i uczynic go
pieknym :-). Czeka mnie duzo lektury no i duzo pracy :-). Skrzynek na
balkonie jest 9, do tego troche cegiel (wlascicielka mieszkania nie
pozwala wyrzucic :-() i rozwalajacy sie cebrzyk w ktorym kiedys roslo
dzikie wino.

Pozdrawiam,
Anka

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-01 10:31:27

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia napisala:

> Może jasnota plamista? Bardzo ładne z liści, kwitnie biało lub różowo
> (najpopularniejsze odmiany) i znosi suszę całkiem nieźle.

Chyba pasuje (chyba, bo nigdy jej nie widziałam - gdzie można zobaczyć?)
I czy bywa do kupienia w sklepach z sadzonkami? Chyba nigdy jej nie
spotkałam.

> Albo rozchodnik ostry z polskich pól, lasów i łąk, wprawdzie drobny, ale
> bardzo szybko się rozrasta.

Taką miałam pierwszą myśl - ale za niski, "górka" będzie wyglądała
trochę łyso. Jeszcze myślałam o przesadzeniu z łąki macierzanki, ale
nie wiem, jakie ma wymagania. A może po prostu dynię tam posadzić?
Przeżyje na sucho? Wyglądałaby zabawnie.

Krycha

1. Data: 2000-03-01 12:37:07

Temat: Re: Plany wiosenne macierzanka
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisała:
Jeszcze myślałam o przesadzeniu z łąki macierzanki, ale
> nie wiem, jakie ma wymagania. A może po prostu dynię tam posadzić?
> Przeżyje na sucho? Wyglądałaby zabawnie.
Macierzanka jak najbardziej lubi sucho. U nas na skalniaku rosnie z pięć
odmian. Tylko czy nie będzie za niska?
Ale warto, choćby ze względu na zapach - dla mnie to zapach lata.
Krzysztof

Niechciani goscie :-(
Osmocote
Gałczyński & Slaski- oferta Wiosna 2000