Osobne ubikacje dla panów i pań

1. Data: 2016-03-29 07:26:00

Temat: Osobne ubikacje dla panów i pań
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie patrzę na kwestię dwu pomieszczeń w naszym
biurze i zastanawiam się właśnie po co są osobne toalety?
Nie wiem co się dzieje w damskiej :-) ale u nas w męskiej
nikt na golasa nie biega... Nawet jak stoi dwu panów obok
siebie przy pisuarach to przecież nikt nikomu nie zagląda.
To samo gdzieś w urzędach/sklepach jeśli chodzi o toalety
dla klientów czy też na dworcach toalety dla podróżnych...
Albo na uczelniach, w szkole, w restauracji czy kościele...
Więc o co właściwie chodzi? Czemu nie mogłoby być
jedno pomieszczenie z podwójną ilością przegródek z WC?
Czy to jakieś atawizmy z czasów gdy byliśmy mniej cywilizowani?

2. Data: 2016-03-29 09:51:03

Temat: Re: Osobne ubikacje dla panów i pań
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-29 07:26, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> [...]
> jedno pomieszczenie z podwójną ilością przegródek z WC?
> Czy to jakieś atawizmy z czasów gdy byliśmy mniej cywilizowani?

A wytrzymasz z pół godziny w kolejce?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

3. Data: 2016-03-29 13:36:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2016 o 07:26, Pszemol pisze:
> [...]
> nikt na golasa nie biega... Nawet jak stoi dwu panów obok
> siebie przy pisuarach to przecież nikt nikomu nie zagląda.

Gdyby jednak toaleta była koedukacyjna, to może jakaś baba by zajrzała? ;)

> [...]
> jedno pomieszczenie z podwójną ilością przegródek z WC?
> Czy to jakieś atawizmy z czasów gdy byliśmy mniej cywilizowani?

Tak jak pisze Qra - ciesz się tą sytuacją, bo do damskiej zwykle jest
kolejka.

Ewa

4. Data: 2016-03-29 13:39:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2016-03-29 07:26, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
>
> A wytrzymasz z pół godziny w kolejce?

Zdecydowanie tak...
Poza tym - jeśli właśnie kolejka kobiet się rozładuje bo
będą mogły skorzystać z teraz-nieużywanych WC w męskiej
to nawet Wy nie będziecie musiały pół godziny czekać...
Przecież to śmieszne jak się widzi kolejki do damskiej
i puste męskie stojące...

A tak wracając do tematu - jak ostatnio byłem na nartach
w Wisconsin i korzystałem z pisuara to dobiegły mnie głosy
damskie z WC obok, no i ewidentne było dla mnie że
jakaś mama pomagała małemu synkowi - i tak mnie naszło
że właściwie to po jasną cholerę są dwa rodzaje kibli??
Też tak macie... że czasem myślicie? ;-)

5. Data: 2016-03-29 13:40:51

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Gdyby jednak toaleta była koedukacyjna, to może jakaś baba by zajrzała? ;)

No... gdyby z pisuara obok korzystała... ;-)

> Tak jak pisze Qra - ciesz się tą sytuacją, bo do damskiej zwykle jest
> kolejka.

A tak serio, czy z punktu widzenia kobiet, jaki zapewne w jakimś
tam stopniu reprezentujecie, jest potrzeba takiego rozdzielenia?

6. Data: 2016-03-29 13:46:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2016 o 13:40, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> No... gdyby z pisuara obok korzystała... ;-)

> A tak serio, czy z punktu widzenia kobiet, jaki zapewne w jakimś
> tam stopniu reprezentujecie, jest potrzeba takiego rozdzielenia?

Z mojego punktu widzenia - w męskich zazwyczaj zdecydowanie bardziej
śmierdzi. Można to stwierdzić nawet nie wchodząc do środka. ;)

Poza tym jest to jednak pewien komfort, że obcy facet nie widzi, jak
poprawiasz makijaż.

Zdarzają się jednak obiekty (małe restauracyjki, kawiarenki), gdzie
toaleta jest jedna i nie ma z tym przecież większego problemu.

Ewa

7. Data: 2016-03-29 13:47:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2016 o 13:39, Pszemol pisze:

> Też tak macie... że czasem myślicie? ;-)

Nigdy! Wszystko zawsze wiemy od razu i nigdy się nie mylimy.

Ewa

8. Data: 2016-03-29 14:14:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Z mojego punktu widzenia - w męskich zazwyczaj zdecydowanie bardziej
> śmierdzi. Można to stwierdzić nawet nie wchodząc do środka. ;)

Ale to już kwestia sprzątania wokół pisuarów, bo to niestety
ta wygódka dla panów niestety nie jest zbyt dobrze rozwiązana :-)
Ale da się to rozwiązać i w wielu miejscach rozwiązano.

> Poza tym jest to jednak pewien komfort, że obcy facet nie widzi, jak
> poprawiasz makijaż.

W sumie to też mnie zawsze fascynowało że kobietom wydaje
się, że facet nie widzi że jest ona wymalowana :-)
To naprawdę nie jest tajemnicą, Ewa... to widać, i to bez okularów :-)

> Zdarzają się jednak obiekty (małe restauracyjki, kawiarenki), gdzie
> toaleta jest jedna i nie ma z tym przecież większego problemu.

Ciekawe że gdy jest ich więcej to wtedy projektanci widzą
potrzebę uprzykrzania ludziom życia przez wprowadzanie
limitów na korzystanie z połowy WC tylko przez ludzi jednej płci.
I wtedy stwarza to, moim zdaniem niepotrzebne, problemy gdy
trzeba zdecydować "To do której mam iść jako ojciec z córką?"
Do której ma iść mama z synkiem? Do której mam iść z np.
niedołężną matką na wózku? Czy do której ma iśc żona ze swym
sparaliżowanym mężem? Już nie mówiąc o tym że pewnie
jeszcze większy problem z wyborem może mieć np. transwescyta :-)
Trochę za bardzo jak dla mnie zero-jedynkowy ten podział WC :-))))

9. Data: 2016-03-29 14:27:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
[...]

Na zakładach psychiatrycznych jest jak chcesz, tam nie ma klamek w kiblu,
pielęgniarki się cały czas kręcą po toalecie lub jak jesteś pod prysznicem ( miałem
wrażenie że wszedłem normalny wyjdę exhibicjonistą). Niektórzy już wogóle portek nie
zakładają i ciekają po korytarzu, bo coś tam poszedł załatwić a po co portki, jak i
tak wszyscy kręcą się po toalecie. Zawsze sobie możesz pod prysznicem pogadać z
pielęgniarką ( niektóre zaglądają ciekawie), jak ci się "nudzi". :D

10. Data: 2016-03-29 14:30:38

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak samo jak ja, nie mają, nomen omen, parcia na korzystanie w wc w
> autobusie podczas jazdy, mając dostatecznie sprawne zwieracze, aby
> wytrzymały te kilka godzin).
> Cóż, lista pasażerów bywa w PB długa, a przerwa dosyć krótka - jak na tak
> długą kolejkę pań do wc. Panów bywa w kolejce do wc zdecydowanie mniej,
> więc jakoś nie mam problemu z oceną długości obu kolejek i korzystam z
> męskiej kolejki i toalety bez oporów, zawsze przy wtórze złych spojrzeń
> pań
> "blond", złych, że nie wpadły na to same 3-)

No wiesz, wielu panów na samo siusiu idzie w krzaczki
:-)

--

Chiron

Ospa party
Bot nastolatki zdemoralizowany w 24h ;)
Znam cię ciemniaku i wiem na kogo głosujesz.
OD ZAMACHU STANU DO STANU WYJĄTKOWEGO
Wysadził się w powietrze bo zdechła mu suczka