Osobne ubikacje dla panów i pań

61. Data: 2016-03-30 17:35:12

Temat: Re: Osobne ubikacje dla panów i pań
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-30 00:45, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

_wyrwigroszem_toalety_w_sklepie_swietokrzyska_gala_k
abaretowa_2014

> Acha... czyli zamiast iść w rozwiązania uniwersalne idzie się
> w jeszcze większą segregację? A na kible dla czarnych i białych
> podziały już też macie? Przecież to głupie jest...

I dla niepełnosprytnych też.

> Mam nadzieję że ten kabaret to mocno rzeczywistość naciąga :-)

Życie jest nowelą, nie kabaretem.
Chociaż...

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

62. Data: 2016-03-30 17:36:19

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież Ty wcale się nie malujesz...

To nie ja byłam Ewą...

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

63. Data: 2016-03-30 18:12:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-30 00:34, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> A czemu miałaby zaglądać?

Bo to stworzenie z natury ciekawe.
Patrz: Ewa.

> Ja w każdym razie nie widzę problemu.

Ja też niewiele widzę.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

64. Data: 2016-03-30 18:51:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Mar 2016 17:36:19 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-03-30 13:35, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> To nie ja byłam Ewą...

Ale oczy mam.

65. Data: 2016-03-30 20:00:49

Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2016 o 07:26, Pszemol pisze:
> [...]
> biurze i zastanawiam się właśnie po co są osobne toalety?
> Nie wiem co się dzieje w damskiej :-) ale u nas w męskiej
> nikt na golasa nie biega... Nawet jak stoi dwu panów obok
> siebie przy pisuarach to przecież nikt nikomu nie zagląda.
> To samo gdzieś w urzędach/sklepach jeśli chodzi o toalety
> dla klientów czy też na dworcach toalety dla podróżnych...
> Albo na uczelniach, w szkole, w restauracji czy kościele...
> Więc o co właściwie chodzi? Czemu nie mogłoby być
> jedno pomieszczenie z podwójną ilością przegródek z WC?
> Czy to jakieś atawizmy z czasów gdy byliśmy mniej cywilizowani?

Kiedyś na Uniwersytecie Warszawskim (na Krakowskim) widziałem toaletę
koedukacyjną.
Taka tabliczka na drzwiach była.
Pracowałem też kiedyś w punkcie ZURT, tam był wspólny kibelek (1
kobieta) i kontrola sie czepiała, bo jakieś przepisy.

--
Cezary Grądys
c...@w...onet.pl

66. Data: 2016-03-31 00:54:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz, Pszemolu! Niektórzy nawet w okularach nie widzą!

Niektórzy udają tylko, bo chcą być celowo wredne...

67. Data: 2016-03-31 01:00:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Smród przydrożnej toalety??? - aż boję się myśleć, gdzie Ty się
> zatrzymujesz...
> 33333-]

Być może "na stacji benzynowej na przystanku pośrednim" :-)

68. Data: 2016-03-31 01:04:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> wrote in message

> Kiedyś na Uniwersytecie Warszawskim (na Krakowskim) widziałem toaletę
> koedukacyjną.
> Taka tabliczka na drzwiach była.

Fajna nazwa dla szkoły, ale dla toalety? :-)) Implikuje edukację w toalecie.
Hm... czego to taka toaleta (ko)edukuje korzystających z niej ludzi?

> Pracowałem też kiedyś w punkcie ZURT, tam był wspólny kibelek
> (1 kobieta) i kontrola sie czepiała, bo jakieś przepisy.

Widać były jakieś głupie przepisy, jak w tym kabarecie obok.

69. Data: 2016-03-31 08:45:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.03.2016 o 01:04, Pszemol pisze:
> [...]

> toalecie.
> Hm... czego to taka toaleta (ko)edukuje korzystających z niej ludzi?

Miejsce zobowiązuje. ;)

Przy okazji przypomniało mi się, że u nas na basenie są 3 przebieralnie
- damska, męska oraz rodzinna. Rodzinna rozwiązuje problem "do której
szatni iść z dzieckiem?" - można z niej korzystać niezależnie od płci
(dziecka i swojej).

Ewa

70. Data: 2016-03-31 08:46:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2016 o 15:10, Ikselka pisze:

> Tylko na bcznej krawędzi - tę cześć spraju usuwam z rąk pod kranem :->

Niesssamowicie sprytne! Przecież bez użycia papieru nie mogłabyś tego
zrobić!

Ewa

Ospa party
Bot nastolatki zdemoralizowany w 24h ;)
Znam cię ciemniaku i wiem na kogo głosujesz.
OD ZAMACHU STANU DO STANU WYJĄTKOWEGO
Wysadził się w powietrze bo zdechła mu suczka