Ośrodek Chirurgii Plastycznej Dr. M. Kuczyńskiego - Opinie.

1. Data: 2005-06-28 23:00:28

Temat: Ośrodek Chirurgii Plastycznej Dr. M. Kuczyńskiego - Opinie.
Od: "Piotrek.Lublin" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jeśli ktoś z szanownych Grupowiczów korzystał z usług 'Ośrodka Chirurgii
Plastycznej Dr. M. Kuczyńskiego' lub cokolwiek o nim słyszał to proszę o
opinię. Jestem zainteresowany w sumie prostym zabiegiem, ale warto
zgromadzić zdania innych ludzi na temat powyższej placówki i p. M.
Kuczyńskiego...

Ośrodek znajduje się w Nałęczowie k. Lublina.

Pozdrawiam.
Piotrek.Lublin

1. Data: 2005-06-29 09:17:16

Od: "dyp" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja korzystalem, w sumie to spedzilem tam 2 dni po zabiegu.Bardzo mila i
wykwalifikowana kadra.Pani pielegniarka zagladala do mnie srednio co godzine
:)

1. Data: 2005-06-29 12:29:52

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kuczyńskiego...
>
> Ośrodek znajduje się w Nałęczowie k. Lublina.

wystawiam jak najwyzsze referencje

pozdr.

casus

1. Data: 2005-06-29 14:38:38

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"casus" <c...@g...pl> napisał(a):

> wystawiam jak najwyzsze referencje
>
> pozdr.
>
> casus

az trudno uwierzyc, same pozytywy i wszystkie od panow...
czyzby kryptoreklamka? ;)

-- kasica

1. Data: 2005-06-29 14:44:27

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-29 16:38:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> az trudno uwierzyc, same pozytywy i wszystkie od panow...
> czyzby kryptoreklamka? ;)

casusa o coś takiego podejrzewać to prawie grzech :)

--
Lia

1. Data: 2005-07-01 21:50:54

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> casusa o coś takiego podejrzewać to prawie grzech :)

nie znam osobiscie, wiec podejrzewac moge o wszystko :)

-- kasica

1. Data: 2005-07-02 09:09:14

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-01 23:50:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> nie znam osobiscie, wiec podejrzewac moge o wszystko :)

Okulista z medycznej, cierpliwy, pomocny... do rany przyłóż :)

--
Lia, z fanklubu casusa :)

a łokcie??
kosmetyczka