(OT) napiwki

1. Data: 2005-06-27 20:53:03

Temat: Re: (OT) napiwki
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d9r6bh$104$1@inews.gazeta.pl...
> Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

Czasem tak, czasem nie.

Pamietam sytuacje, jeszcze z czasow szczeniecych, kiedy z kolezanka
poszlysmy do fryzjera, bo ta chciala zrobic sobie 2 pasemka jasniejsze na
wlosach. Wyluszczylysmy sprawe fryzjerowi ( wlasciciel zakladu) pytajac, ile
to bedzie kosztowalo. On powiedzial, ze 2 pasemka to on zrobi za darmo,
tylko zebysmy mimo wszystko daly jakis napiwek dziewczynie od mycia wlosow.
Wywnioskowalam zatem, ze taki napiwek to norma.

almadka

1. Data: 2005-06-28 09:47:28

Temat: (OT) napiwki
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

--
Edyta Czyż
Kłamie ten, co zna słowa, a nut nie pamięta. Leśmian

1. Data: 2005-06-28 09:51:24

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Jun 2005 11:47:28 +0200, in pl.rec.uroda "Sowa"
<m...@w...pl> wrote in <d9r6bh$104$1@inews.gazeta.pl>:

>Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

nie.

amg

1. Data: 2005-06-28 09:56:44

Od: "Magda" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

Jesli jestem zadowolona to zawsze. Im bardziej jestem zadowolona tym wiekszy
zostawiam napiwek. ;-)
Magda

1. Data: 2005-06-28 10:07:25

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> napisał(a):
> Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

owszem. kiedy jestem zadowolona z uslugi (a z reguly tak jest)
to daje.

-- kasica

1. Data: 2005-06-28 10:30:40

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-28 11:47:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sowa* skreślił te oto słowa:

> Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

Fryzjerce nie - bo jakoś mi głupio dawać właścicielce salonu napiwek, ale
dziewczynie, która myje i modeluje włosy - tak.

--
Lia

1. Data: 2005-06-28 11:20:09

Od: "Niestara_niemloda" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> wrote in message
> Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

Jak najbardziej, nawet za duze. Zwlaszcza za dobrze wykonana prace.

1. Data: 2005-06-28 11:37:05

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Sowa:
> Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

Ja nie. Po pierwsze byłoby mi nieco głupio zostawiać napiwek dość
drogiemu fryzjerowi czy w instytucie kosmetycznym, a po drugie mam
wrażenie, że to nie jest ta gałąź usług, w której napiwki mają sens.

Saddie
--
saddie
hell.pl http://aravis.itpp.pl/oaza.jpg

1. Data: 2005-06-28 11:49:30

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

Tak, chyba ze jestem niezadowolona,to wtedy oczywiscie nie.

1. Data: 2005-06-28 11:52:13

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> napisał(a):
> [...]
> drogiemu fryzjerowi czy w instytucie kosmetycznym, a po drugie mam
> wrażenie, że to nie jest ta gałąź usług, w której napiwki mają sens.

a dlaczego nie maja? ja bym chetnie zaoszczedzila na napiwkach,
ale z drugiej strony, czy to nie jest tak, ze wynagradzanie fryzjerow
odbywa sie na podobnej zasadzie, co kelnerow (niska pensja
plus tipy)?

-- kasica

nie wiem w co się ubrać
OT-tabletki antykoncepcyjne
jak postępować z serum?
natural beige?? nie ma tego kolorku avonowo?
perfumy Gabrieli Sabatini