jak postępować z serum?

1. Data: 2005-06-27 20:25:17

Temat: jak postępować z serum?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostanio stwierdziłam, że wiek mój robi się coraz bardziej zaawansowany :)
(25 lat) i zakupiłam serun z Avonu, Advanced Night Support.
I teraz mam pytanie: jak często mogę tego używać, żeby nie wpłynęło to
negatywnie na moją skórę? To znaczy, żeby kosmetyk nie był za silny i nie
działał za ostro, nie chcę mieć za dużo zmarszczek ;). Jak się nim
posmaruję, to czuję pewien efekt ściągnięcia (może dlatego, że ma
konsystencję żelu) i muszę się posmarować i tak kremem na noc. Dobrze robię?
Czy niepotrzebnie się fatyguję?

Majka

1. Data: 2005-06-27 21:06:38

Temat: Re: jak postępować z serum?
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Jun 2005 22:25:17 +0200, in pl.rec.uroda "sq4ty"
<a...@W...onet.pl> wrote in <d9pnal$fpb$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
>negatywnie na moją skórę? To znaczy, żeby kosmetyk nie był za silny i nie
>działał za ostro, nie chcę mieć za dużo zmarszczek ;).

Po raz milion pięćsetny na tej grupie: skóra nie zepsuje się od
nadmiaru substancji aktywnych, zmarszczki nie pojawiają się szybciej u
osób używających preparatów przeciwzmarszczkowych, człowiek to nie
jamochłon. Serum używa się codziennie, pod krem. Dla wygody -
wieczorem.

>Jak się nim
>posmaruję, to czuję pewien efekt ściągnięcia (może dlatego, że ma
>konsystencję żelu) i muszę się posmarować i tak kremem na noc. Dobrze robię?
>Czy niepotrzebnie się fatyguję?

Tak, konieczne jest stosowanie kremu nawilżająco-odżywczego, bo serum
na ogół samo w sobie nie nawilża dostatecznie.

amg

1. Data: 2005-06-28 07:49:24

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nadmiaru substancji aktywnych, zmarszczki nie pojawiają się szybciej u
> osób używających preparatów przeciwzmarszczkowych, człowiek to nie

Po raz milion pięćsetny dziękuję :).
Ja mam mimo wszystko wątpliwości... Może to wynika z tego, że straszą
"rozleniwieniem" skóry, która czegoś tam nie będzie sama produkowała
(kolagenu czy innych takich). Poza tym wydaje mi się, że to może być trochę
jak ze środkami na przeczyszczenie- w końcu jelita przestają prawidłowo
pracować.

Fenk ju very macz za odpowiedź.

Maja

1. Data: 2005-06-28 08:26:15

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Jun 2005 09:49:24 +0200, in pl.rec.uroda "sq4ty"
<a...@W...onet.pl> wrote in <d9qvdd$n1u$1@inews.gazeta.pl>:

>Po raz milion pięćsetny dziękuję :).

Proszę:)

>Ja mam mimo wszystko wątpliwości... Może to wynika z tego, że straszą
>"rozleniwieniem" skóry, która czegoś tam nie będzie sama produkowała
>(kolagenu czy innych takich).

Gdzie straszą?

>Poza tym wydaje mi się, że to może być trochę
>jak ze środkami na przeczyszczenie- w końcu jelita przestają prawidłowo
>pracować.

Nie, to nie jest tak.

amg

1. Data: 2005-07-02 16:44:40

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał/a w news:d9qvdd$n1u$1@inews.gazeta.pl:

> Może to wynika z tego, że straszą
> "rozleniwieniem" skóry, która czegoś tam nie będzie sama
> produkowała (kolagenu czy innych takich).

To nieprawda.
Miałam serum z Avonu, na noc. Najpierw smarowałam się właśnie tym
cudem, a później mazałam jeszcze kremem. Muszę powiedzieć, że to
jeden z nielicznych mazideł z Avonu, który mnie nie rozczarował.

--
Zofia Rakowska
*************************************

1. Data: 2005-07-02 20:07:58

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2 Jul 2005 16:44:40 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda mips
<m...@o...pl> wrote in
<X...@1...42.231.152
> [...]

>cudem, a później mazałam jeszcze kremem. Muszę powiedzieć, że to
>jeden z nielicznych mazideł z Avonu, który mnie nie rozczarował.

Clinical z pipetką czy inne? Ja mam to Clinical, dobre, ale nie mam
zdrowia do fafnastu kosmetyków na to samo, wolę konkretniejszy krem
niż krem i serum jednak.

amg

1. Data: 2005-07-15 11:09:12

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska napisał/a w

> Clinical z pipetką czy inne?

Nie, to było serum na noc. Nazwy nie pamiętam.

--
Zofia Rakowska
przeczytaj, przemyśl
http://homo-niewiadomo.blogspot.com/

natural beige?? nie ma tego kolorku avonowo?
perfumy Gabrieli Sabatini
tusz rimmel
obnichy strike back
[male OT] Triumph- oryginaly czy podroby?