(OT) napiwki

1. Data: 2005-06-28 11:53:45

Temat: Re: (OT) napiwki
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" napisała
> Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

Tak, jeśli jestem zadowolona i akurat nie cierpię na brak kasy.

Małgosia

1. Data: 2005-06-28 11:57:38

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

Tak, o ile nie sa wlascicielkami danego zakladu.

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-06-28 13:15:25

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 28 Jun 2005 11:47:28 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@w...pl> i powiedziała:

> Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

Nie.

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-06-28 13:34:47

Od: Ada <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Jun 2005 11:47:28 +0200, Sowa wrote:

> Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

A ja z kolei tak sie zastanawiam, skad sie wzial zwyczaj, ze fryzjerom
zostawia sie napiwki, a kosmetyczkom i tipserkom raczej nie? Bo stosunek
klientow dajacych napiwki jest w tym przypadku jak 2:1.

Ada

1. Data: 2005-06-28 13:43:48

Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

Ja z reguly nie zostawiam, no chyba ze efekt przerosl moje oczekiwania i
jestem zachwycona wynikiem (co wcale nie zdarza sie czesto). Aczkolwiek z
relacji mojej siostry-kosmetyczki w sporym zakladzie kosmetycznym wynika ze
klientki zostawiaja napiwki bardzo czesto i sa to dosc spore kwoty (czasami
nawet 100 czy 200zl jednorazowo). Siostra mowi ze z napiwkow ma srednio
miesiecznie 5-6 tysiecy zlotych czyli ponad 3 razy tyle ile wynosi jej
podstawowa pensja. Inna sprawa jest ze ma pelne oblozenie tzn po kilka
klientek w ciagu dnia (a pracuje 6 dni w tygodniu).
Ech, dlaczego ja nie lubuje sie w wyciskaniu czyichs, mowiac delikatnie,
pryszczy???
Pzdr. Magda

1. Data: 2005-06-28 13:52:54

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...Magda... napisał(a):

>Siostra mowi ze z napiwkow ma srednio
> miesiecznie 5-6 tysiecy zlotych czyli ponad 3 razy tyle ile wynosi jej
> podstawowa pensja.

I pewnie w ten sposob niektore wahajace sie, przerazone wizja
biedujacych kosmetyczek, postanowily napiwkow nie dawac ;)

> Inna sprawa jest ze ma pelne oblozenie tzn po kilka
> klientek w ciagu dnia (a pracuje 6 dni w tygodniu).

Taka praca ;) Ale jak widac warto.

th (co by tez chciala extra 5-6tys. do swojej pensji)

1. Data: 2005-06-28 13:57:44

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

...Magda... wrote:
> Siostra mowi ze z napiwkow ma srednio miesiecznie 5-6
> tysiecy zlotych czyli ponad 3 razy tyle ile wynosi jej podstawowa
> pensja.

To jaka szkole / kurs trzeba skonczyc?

> Ech, dlaczego ja nie lubuje sie w wyciskaniu czyichs, mowiac
> delikatnie, pryszczy???

Juz mi przeszlo.

Zazula

1. Data: 2005-06-28 14:04:09

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

Tylko fryzjerce, staram sie jakies 15-20% zostawic. Ale chodze do niej
raz na 4 miesiace, podcinam koncowki i nakladam dwukolorowy balejaz - na
moich wlosach trwa to minimum 3 godziny. No i efekt jest genialny :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-06-28 14:29:45

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"...Magda..." <n...@m...maila> napisał(a):
> [...]
srednio
> miesiecznie 5-6 tysiecy zlotych czyli ponad 3 razy tyle ile wynosi jej

uomatko :) nie fantazjujesz?
to ile kosztuje przecietny zabieg, jesli napiwek potrafi siegnac 200 PLN?

-- kasica (ktora nie chadza do kosmetyczek i nie wie)

1. Data: 2005-06-28 14:48:14

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> I pewnie w ten sposob niektore wahajace sie, przerazone wizja
> biedujacych kosmetyczek, postanowily napiwkow nie dawac ;)
>
> Taka praca ;) Ale jak widac warto.
>

> th (co by tez chciala extra 5-6tys. do swojej pensji)

Ja przepraszam, ale to nie jest regula, ze to tak swietnie platny zawod.
Wiekszosc kosmetyczek pracuje za kilkaset zlotych i nie ma mowy o takich
napiwkach. Czesto sa zatrudniane przez szefow na pol etatu, albo na czarno.
Nie wiem skad sie wzielo mniemanie, ze kazda zbija kokosy. Moze stad.

Ada (mocno poruszona tym watkiem)

nie wiem w co się ubrać
OT-tabletki antykoncepcyjne
jak postępować z serum?
natural beige?? nie ma tego kolorku avonowo?
perfumy Gabrieli Sabatini