Ośrodki leczenia nerwic

1. Data: 2009-08-12 14:35:53

Temat: Ośrodki leczenia nerwic
Od: "Marlena " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Lekarz dał mi skierowanie do kliniki leczenia nerwic w warszawie, ale
oddział całodobowy zamknieto na pół roku z powodu remontu. Jestem z Pomorza,
więc udałam się do kliniki leczenia nerwic w Gdańsku. Tam juz przy wejściu
kilka pacjentek ostrzegło mnie, żebym nie marnowała czasu, bo nie ma tam
żadnej pomocy, psychoterapia indywidualna przysługuje po 1,5 miesiąca
pobytu. Teraz jestem w kropce, myślę nawet o prywatnych ośrodkach. Może ktoś
zna jakies sprawdzone ośrodki leczenia nerwic i bezsenności.Będę wdzięczna
za odpowiedz.

2. Data: 2009-08-12 15:14:28

Temat: Re: Ośrodki leczenia nerwic
Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marlena " <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
> ktoś
> zna jakies sprawdzone ośrodki leczenia nerwic i bezsenności.Będę wdzięczna

Próbowała Pani pomocy u lekarza psychiatry? Lub wizyt u psychologa? Skoro
oczekuje Pani inwidualnej pomocy (pewnie leczenie zawiodło wcześniej) to
najszybciej będzie uzyskać skierowanie i umówić się z psychiatrą (on zaleci
dobre leki oraz rady jak wyjść z choroby) lub prywatnie do psychologa (jeśli
problem leży w podświadomości).

Ja osobiście polecam przyjmować duże dawki magnezu oraz potasu. Do tego
stosować ziołowe preparaty uspakające i spróbować znaleść przyczynę
nerwowego zachowania i od niej odseparować. Pomaga powrót "do przeszłości" -
wakacje w miejscu gdzie się spędziło za młodu wakację etc etc...

Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

3. Data: 2009-08-12 15:50:37

Od: Abece <a...@a...nospam.w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Kazimierz Grzyb wrote:

> [...]
> nerwowego zachowania i od niej odseparować. Pomaga powrót "do
> przeszłości" - wakacje w miejscu gdzie się spędziło za młodu wakację etc

Obawiam się, że te ziołowe preparaty to sobie można wsadzić w (|).
Osobiście próbowałem jednego... nawet 3 krotnie większa dawka nie
podziałała...

Za to polecam wizytę u spychiatry i przeanalizowanie, czy faktycznie
zamknięcie całodobowo jest konieczne, czy nie wystarczy leczenie
ambulatoryjne...

4. Data: 2009-08-12 23:51:33

Od: yoko <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena pisze:
> [...]
> zna jakies sprawdzone ośrodki leczenia nerwic i bezsenności.Będę wdzięczna

paroksetyna,

a jak nie pomoże to:

wenlafaksyna,

Najlepszą terapią jest normalne życie, ale żeby normalnie żyć, trzeba
wejść z dobrym lekiem.

yoko

5. Data: 2009-08-13 20:59:26

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sie, 16:35, "Marlena " <k...@g...pl> wrote:
> [...]
> zna jakies sprawdzone ośrodki leczenia nerwic i bezsenności.Będę wdzięczna

Ja słyszałam, że ta klinika jest dobra i wiem, że pracuje tam lekarz o
wysokich kwalifikacjach i wspaniałym podejściu do człowieka.
Nazywa sie Piotr Radziwiłowicz - jakoś tak. Spróbuj dostać się do
niego na wizytę.
Długo się już leczysz na tę nerwicę?

pozdrawiam
-aszheri-

6. Data: 2009-08-15 20:41:52

Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszheri <a...@w...pl> napisał(a):

> ale
Jestem=
=
> Mo=BFe kto=B6
> wdzi=EAczna

>http://www.gazeta.pl/use=
> net/
>
> Ja s=B3ysza=B3am, =BFe ta klinika jest dobra i wiem, =BFe pracuje tam
lekar=
> z o
> wysokich kwalifikacjach i wspania=B3ym podej=B6ciu do cz=B3owieka.
> Nazywa sie Piotr Radziwi=B3owicz - jako=B6 tak. Spr=F3buj dosta=E6 si=EA do
> niego na wizyt=EA.
> D=B3ugo si=EA ju=BF leczysz na t=EA nerwic=EA?

> [...]

Na nerwicę leczę się juz 10 lat, dlatego teraz rozważam już leczenie w
jakimś ośrodku. Zapisałam się tez na wizytę do prof. Landowskiego z Gdańska,
może pomoże??

7. Data: 2009-08-15 20:56:00

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sie, 22:41, " " <k...@g...pl> wrote:

> warszawie,=
> Jestem=
> prz=
> m=
> miesi=B1=
> =
> =

> lekar=

> Na nerwicę leczę się juz 10 lat, dlatego teraz rozważam już leczenie w
> jakimś ośrodku. Zapisałam się tez na wizytę do prof. Landowskiego z Gdańska,
> [...]

Piotr Radziwiłowicz też jest profesorem i powiem ci, wy tam przy tej
klinice macie większy dostęp do takich wybitnych lekarzy. Właśnie on
jakieś 3 lata temu powiedział mi coś co zmieniło diametralnie moje
życie. Do momentu rozmowy z nim moje życie przypominało wegetacje.
Chętnie ci o tym opowiem więc jak chcesz, napisz do mnie na private.
pozdrawiam :)
-aszheri-

8. Data: 2009-08-17 18:01:51

Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszheri <a...@w...pl> napisał(a):

> ontu.
Gda=3DF1sku.=
> Tam juz
> , bo nie
> 6rodkach.
bezsenno=3DB6ci.B=
> =3DEAd=3DEA

> je tam
> ..
> =3DE6 si=3DEA do

> zenie w
Landowskie=
> go z Gda=F1ska,

>http://www.gazeta.pl/use=
> net/- Ukryj cytowany tekst -

> Piotr Radziwi=B3owicz te=BF jest profesorem i powiem ci, wy tam przy tej
> klinice macie wi=EAkszy dost=EAp do takich wybitnych lekarzy. W=B3a=B6nie
o=
> jakie=B6 3 lata temu powiedzia=B3 mi co=B6 co zmieni=B3o diametralnie moje
> =BFycie. Do momentu rozmowy z nim moje =BFycie przypomina=B3o wegetacje.
> Ch=EAtnie ci o tym opowiem wi=EAc jak chcesz, napisz do mnie na private.
> [...]

napisałam na adres aszer , ale nie wiem czy doszło...

Do jakiego lekarza z badaniem doplerowskim tętnic szyjnych?
Czy pH krwi jest takie ważne?
Re: MP3 z internetu na własny użytek
Re: MP3 z internetu na własny użytek
Magnez + Wapń