Ostatnia roślina i macie mnie z głowy (co to za roślina?)

1. Data: 2012-09-03 14:15:28

Temat: Ostatnia roślina i macie mnie z głowy (co to za roślina?)
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://picasaweb.google.com/107154024088298206865/3
Wrzesnia201202

Jaskier, nie jaskier? Jak jaskier, to jaki? Kwiatki ma białawe z żółtym
odcieniem. Rośnie na 15-20 cm. Nie mam lepszego okazu, bo skosiłem.
Pomóżcie zidentyfikować, bo nie dam rady.
Jacek

2. Data: 2012-09-06 08:18:07

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-03 16:15, Jacek pisze:
> [...]
> odcieniem. Rośnie na 15-20 cm. Nie mam lepszego okazu, bo skosiłem.
> Pomóżcie zidentyfikować, bo nie dam rady.

Witam!
Moim zdaniem to Złocień maruna (Chrysanthemum /Tanacetum/ parthenium.
Ale obrazek bardzo marny i dlatego nie jestem pewien.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

3. Data: 2012-09-06 08:37:58

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-06 10:18, "Jan P. Cieciński" pisze:
> Chrysanthemum /Tanacetum/ parthenium.
Wielkie dzięki. To jest to.
Zrobiłem lepsze zdjęcie, ale już nie będę go zamieszczał, bo trafienie
było na 100%.
pozdrawiam
Jacek

Przy budowie warszawskiego metra znaleziono bombę.
jak wychodować dąb?
Co to za rośliny?
Re: Roslina na balkon
Co to za rośliny?