Ostawienie tabletek antykoncepcyjnych

1. Data: 2006-10-23 14:41:25

Temat: Ostawienie tabletek antykoncepcyjnych
Od: "Aneczka" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam takie problem. Brałam tabletki antykocepcyjne 3 lata bez żadnej
przerwy. Nie zapomniałam też ani jednej tabletki. Teraz z powodu
przeprowadzki do nowego miasta w czasie gdy wypadała wizyta po nową
recepte - musiałam przestać brać tabletki.
Od tamtego czasu minął ponad miesiąc (tabletkę powinnam wziąć 38
dni temu - czyli okres powinnam dostać 6 dni temu) a okresu ciągle
nie mam.
Czy któraś z dziewczyn po tak długim czasie brania tabletek je
odstawiła i czy zdarzyło się coś takiego? Dużo czytałam o
tabletkach ale nigdzie nie mogę znaleźć żadnej informacji "co jest
po odstawieniu po tak długim czasie brania". Zdaje sobie sprawę że
zawsze mogło się zdarzyć tak że ostatnia tabletka nie zadziałała
ale to jak dla mnie graniczy z cudem.

Będę bardzo wdzięczna za kompetentne i na poziomie odpowiedzi.
Pamiętajcie że Wasze odpowiedzi świadczą tylko o Was (to jest
skierowane do tych którzy uważają że chamstwo i kompletny brak
zasad dobrego wychowania bywa zabawny)

Pozdrawiam wszystkich

2. Data: 2006-10-23 15:34:26

Temat: Re: Ostawienie tabletek antykoncepcyjnych
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po odstawieniu po tak długim czasie brania". Zdaje sobie sprawę że
> zawsze mogło się zdarzyć tak że ostatnia tabletka nie zadziałała

nic nie jest a co ma byc?
odstawiasz i czekasz na okres, czasmi pojawia sie regularnie czasami
nie ,po ok 3-6 miesiacach mozna wybrac sie do gina jesli okres sie nie
pojawil lub jest nie taki jak byl.
jesli nie jestes w ciąży to czekac.
p.

3. Data: 2006-10-23 20:24:08

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka <a...@g...com> napisał(a):

> Witam
> Mam takie problem. Bra=B3am tabletki antykocepcyjne 3 lata bez =BFadnej
> przerwy. Nie zapomnia=B3am te=BF ani jednej tabletki. Teraz z powodu
> przeprowadzki do nowego miasta ...

Zmiana otoczenia - normalne (czeste) ze sie organizm rozregulowuje

poczekaj troszke...
h.

4. Data: 2006-10-24 06:33:24

Od: "Aneczka" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> Zmiana otoczenia - normalne (czeste) ze sie organizm rozregulowuje
>
> poczekaj troszke...
> h.

Zmiana otoczenia to jedno. Miałam dużo zmian (nowa praca+problemy
rodzinny kóra nie potrafiła zaakceptować że córeczka chce "na
kocią łape"+poważne problemy finansowe), ale ja drastyczne zmiany w
życiu mam co pare lat i do tej pory w miarę dobrze je znosiłam.
Dodatkowo jednym z powodów brania tabletek były wybitnie nieregularne
okresy (od 15 do 40 dni cyklu), poza tym strasznie bolesne - czy po
odstawieniu tabletek "normalny" okres (czyli taki sprzed brania
tabletek) wraca? Wolałabym nie bo ból jest skrajnie nie do
wytrzymania (w liceum jak dostawałam na lekcjach to odwozili mnie do
szpitala)

5. Data: 2006-10-24 06:33:34

Od: "Aneczka" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> [...]

tabletek) wraca? Wolałabym nie bo ból jest skrajnie nie do
wytrzymania (w liceum jak dostawałam na lekcjach to odwozili mnie do

krótkowzroczność
prof zaba
Czy herbata może wysuszać śluzowkę?
Artroskopia kolana.