Ostre bóle pleców. Co może być powodem?

1. Data: 2007-02-18 22:49:16

Temat: Ostre bóle pleców. Co może być powodem?
Od: "ceyrana" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam taki problem : od ponad miesiąca mam ostre bóle pleców, mniej
więcej od łopatek do okolic lędźwiowych. W zasadzie nie boli mnie sam
kręgosłup ale mięśnie obok. Jak nabiorę powietrza w płuca to równieź
odczuwam ból. Najgorzej jest jak śpię. Tak strasznie mnie boli, że nie
wiem co o tym myśleć.. Nawet boję się rozciągnąć np rano albo jak się
przebudzę bo mam wrażenie, że dostanę paraliżu. Mam 25 lat, w wieku 14
lat stwierdzono u mnie skoliozę ale była leczona ( nie skończyło się
operacją) i wszystko było w miarę ok, męczyło mnie jedynie stanie w
jednym miejscu przez dłuższą chwilę. Wtedy odczuwałam drętwienie itp.
Nie wiem czym są spowodowane te bóle które mam , zastanawiałam się czy
to korzonki bo nie mam pojęcia jak to ma boleć. Tyle że czytałam , że
przy korzonkach ból w nocy przechodzi. A ja nie mogę spać
Proszę o jakieś odpowiedzi..

2. Data: 2007-02-19 10:17:52

Temat: Re: Ostre bóle pleców. Co może być powodem?
Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2007-02-19 10:41:09

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ceyrana" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]
Poczytaj wątek pt. Reumatyzm, zakażenia bakteryjne i wirusowe. Może tam
siebie "znajdziesz". Kontakt z lekarzem jest nieunikniony.
Jeżeli miałeś skoliozę, to może być jej efekt postępowania. Choroba sama nie
zniknie, bo jej przyczyna tkwi nadal... Często ustepują dolegliwości nawet
na lata...ale pojawić się muszą.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2007-02-19 18:27:56

Od: "Claris" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>kręgosłup ale mięśnie obok. Jak nabiorę powietrza w płuca to równieź
.odczuwam ból. Najgorzej jest jak śpię. Tak strasznie mnie boli, że nie

Dokładnie takie same bóle, zawsze występujące w nocy, ostre, nie dające
zasnąć były u mnie spowodowane kamieniami w woreczku żółciowym. Po
operacji - jak ręką odjął. Jestem niewiele starsza od Ciebie, a jednak
kamica pęcherzyka żółciowego dała mi ostro popalić...

Pozdrawiam i zdrowia życzę (i trafnej, szybkiej diagnozy).

Claris/ona/

5. Data: 2007-02-19 18:29:21

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ceyrana" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
>Mam taki problem : od ponad miesiąca mam ostre bóle pleców, mniej
>więcej od łopatek do okolic lędźwiowych.

dobrze by bylo, zebys trafila na dociekliwego lekarza, bo to moze byc od
kregoslupa po jelita...

"atak" czegoś? Proszę o wskazówki, poradę, informacje
Nadkruszony zab - Czy panikowac ?
Kamica dróg moczowych
Poszukiwany torakochirurg
młotek neurologiczny, jaki kupić?