Ostrogi?

1. Data: 2000-10-16 16:37:36

Temat: Ostrogi?
Od: "Jan Stolz" <j...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję pomocy w znalezieniu informacji, grup dyskusyjnych, stron
internetowych na temat "ostróg" w stopach.
Dziekuję za odpowiedz
Jan Stolz

2. Data: 2000-10-17 21:50:06

Temat: Re: Ostrogi?
Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Oct 2000 18:37:36 +0200, "Jan Stolz" <j...@t...com.pl>
wrote:

>Poszukuję pomocy w znalezieniu informacji, grup dyskusyjnych, stron
>internetowych na temat "ostróg" w stopach.
>Dziekuję za odpowiedz
>Jan Stolz

Mam, na przyczepach podeszwowych ścięgien Achillesa. Dorodne (z RTG
zrobiono slajdy i pojechały na jakąś konferencję). To był koszmar, nie
pomagały wkładki w butach, fizykoterapia (ultradźwięki na krótko).
Nawet oszukiwałem lekarzy, wyłudzając skierowania na ultradźwięki to w
przychodni studenckiej, to w rejonowej to w instytucie reumatologii
(bo ja też ZZSK mam). Byle dostać ultradźwięki częściej niż te
dozwolone raz na pół roku (chyba tak było oficjalnie zalecane). W
końcu (mam 35 lat) się "uwapniły" i przestały przeszkadzać.

Znam jescze dwie metody leczenia
- operacja chirurgiczna, niepewny wynik, mogą odrosnąć i to
"kalafiorowate"
- dawny sposób, nie stosowany od bardzo dawna to wysokie dawki,
punktowe, promieniowania rentgenowskiego na chore miejsce.

Trzymaj się, znam ten ból :-/
--
"Z porządnym człowiekiem zawsze można przekąsić."
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= r...@b...pl ==-== Robert Pyzel =-=

3. Data: 2000-10-22 17:09:58

Od: "Tomek Ogieniewski" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój tata ma ostrogi piętowe od 20 lat.
Jak na razie nie pomogło mu nic.
Krzywi się z bólu, ale..chodzi.
Na operację nie został zakwalifikowany z powodu cukrzycy.
Ostrogi to często nie jedyna przyczyna bolu stóp.
Trzeba zwalczać wszystkie pozostałe- jeśli to tylko możliwe.
Pozdrowienia.
Tomek

Użytkownik Jan Stolz <j...@t...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8sfamj$qac$...@r...torun.pdi.net...
> Poszukuję pomocy w znalezieniu informacji, grup dyskusyjnych, stron
> internetowych na temat "ostróg" w stopach.
> Dziekuję za odpowiedz
> Jan Stolz

"blizny" na oczach
Luivac a migdalki i gosciec
Hormon wzrostu sprzedam!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grzybica stop
Pytanie o antygen