Ostrzeżenie przed trojanem w szczepionkach przeciw A/H1N1 - ważne !!!

1. Data: 2009-11-21 14:19:24

Temat: Ostrzeżenie przed trojanem w szczepionkach przeciw A/H1N1 - ważne !!!
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

CZY SZCZEPIONKI PRZECIW GRYPIE A/H1N1 SĄ BEZPIECZNE ???

Zastanówmy się dlaczego media w ostatnich latach tyle czasu i energii
poświęcają zwykłej... grypie. A także innym infekcjom paragrypowym, takim jak
SARS. Poniższy tekst nie jest krótki, ale warto go przeczytać i wziąć pod
rozwagę.

Po pierwsze – podsumujmy fakty, czyli to, co wiemy NA PEWNO:

1. W latach 70-tych i 80-tych wiele osób chorowało na grypę, szczególnie
w zimie. Nie jest to zresztą nic dziwnego, gdyż aby zachorować na grypę –
trzeba przemarznąć. Łacińska nazwa choroby influenza dawniej miała drugi człon
i brzmiała influenza frigoris, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza wpływ zimna.

2. Niemniej jednak 30, 20, a nawet jeszcze 15 lat temu media nie
nagłaśniały zachorowań na grypę. Tymczasem w ostatnim tygodniu trzy zgony z
powodu grypy zostały wylansowane – trąbiono o nich we wszystkich
wiadomościach, podając przy tym szczegóły dotyczące osobistego życia tych
zmarłych. A wszystko po to, by przemówić ludziom do emocji (czyli wywołać
dziki strach przed grypą). Dla porównania 14 zgonów we Francji spowodowanych
lekkomyślnym „świętowaniem” awansu na mundial podsumowano jednym zdaniem,
zmarłych zaznaczono lakoniczną, zbiorową etykietką: "14 osób".

3. Wirus ptasiej grypy H5N1 został odkryty i opisany w 1949 roku. I
później przez 50 lat ani nikt nas nie straszył ptasią grypą, ani nikt na nią
nie chorował.

4. Pierwsza fala zachorowań na grypę A/H1N1 miała miejsce w Meksyku.
Jest to wysoce zastanawiające biorąc pod uwagę klimat w tym kraju.
Jednocześnie matematyczny model rozprzestrzeniania się epidemii na terenie
Meksyku NIE ZGADZAŁ SIĘ z modelem rozwoju epidemii, która rozpoczyna się od
jednego lub kilku przypadkowych zachorowań. O wiele bardziej pasował do modelu
epidemii, która zaczyna się od zachorowania wielu osób w tym samym czasie.

5. Po wybuchu epidemii grypy A/H1N1 nastąpiło coś niebywałego – po raz
pierwszy od kilku lat PRZESTANO NAS STRASZYĆ PTASIĄ GRYPĄ !!!

Po drugie – posnujmy trochę rozmyślań:

Na początku pytania:

1. Po co od 12 lat straszy się nas grypą lub innymi infekcjami
paragrypowymi (takimi jak SARS) i namawia do szczepień? I dlaczego POMIMO TO
co roku poradnie pękają w szwach z powodu epidemii grypy? Mało tego – wiele
wskazuje na to, że efektywna profilaktyka przeciwgrypowa w Polsce działała w
latach 70-tych i 80-tych o wiele lepiej, pomimo tego, że nie było
szczepionek !!! Pamiętam tamte czasy i nikt wtedy nie zamykał szkół z powodu
jednego zachorowania. Nie było też problemu braku miejsc w przychodniach i
szpitalach.

2. Dlaczego po wprowadzeniu szczepień przeciwgrypowych brakuje miejsc w
szpitalach dla osób chorych na grypę, podczas gdy w latach 80-tych, pomimo
braku szczepionek miejsca zawsze były?

3. Do jakich metod marketingu kreatywnego mogą posunąć się niektóre
firmy farmaceutyczne aby wypracować zysk? Do nierzetelności badań naukowych
(fałszowanie wyników) i przekupstwa lekarzy (czyli dawania im łapówek w zamian
za wypisywanie pacjentom preparatów produkowanych przez daną firmę) zdążyliśmy
się już przyzwyczaić. Pytanie brzmi: czy jest możliwe, żeby posunąć metody
kreatywnego marketingu jeszcze dalej? Czy w biznesie jeszcze w ogóle jest
miejsce na etykę???

Przykłady (hipotetyczne):
1. Prezes lub przedstawiciel firmy farmaceutycznej Iks pharmaceutical
daje łapówkę prezesowi dużej stacji telewizyjnej. W zamian za łapówkę stacja
ma jedno zadanie: straszyć ludzi jakąś konkretną chorobą, na którą firma Iks
właśnie wymyśliła rewelacyjną (i drogą) szczepionkę (lub lek). Dla
telewizyjnego prezesa to czysty zysk, gdyż oprócz tego, co dostał w łapę
wpadną mu jeszcze zyski ze wzrostu oglądalności. Wszak duża część
społeczeństwa lubi być straszona, a niektórzy inni lubią się cieszyć z cudzego
nieszczęścia, bo to im podwyższa samoocenę własnej biografii…

2. Sprzedaż szczepionki wzrasta – jednak po kilku latach ludzie
odkrywają, że telewizyjne strachy to lipa, a chorują tak samo często jak
dawniej, mimo szczepień. Co wtedy można zrobić? Wymyślić (albo wręcz
wyhodować) SUPERGROŹNEGO WIRUSA. Takiego, żeby ludzie naprawdę zaczęli się
bać. Takiego jak H5N1, SARS, albo wirus z 1918 roku.

3. Jednak co zrobić, gdy supergroźny wirus, pomimo chęci prezesa Iks
pharmaceutical, okaże się niegroźny i nie będzie chciał infekować ludzi (tak
jak H5N1) ??? ZMIENIĆ STRATEGIĘ NA JESZCZE BARDZIEJ RADYKALNĄ !!!

4. Bierzemy się więc do roboty. Do części szczepionek dodajemy
supergroźnego wirusa, a następnie organizujemy w jakimś kraju (np. w Meksyku)
akcję szczepień przeciwgrypowych I wybucha epidemia. A ponieważ wyhodowany
wirus jest udoskonalony, a ponadto do szczepionek nie omieszkaliśmy dodać
składnika immunosupresyjnego, ludzie zaczynają padać jak muchy. Rezultat jest
taki, że w innych częściach świata sprzedaż szczepionki wzrasta. I to wzrasta
jak cholera !!! A prezes Iks zaciera ręce i kosi kasę. Ma teraz dużo więcej
forsy na łapówki dla TV, dzięki czemu w TV coraz więcej mówi się o grypie i
coraz bardziej namawia się ludzi do szczepień.

5. Pech chciał, że wirus wymknął się nam spod kontroli i w jakiś sposób
wydostał się z fabryki, zlokalizowanej na Ukrainie. Trzeba coś z tym zrobić !!!

5a. A może Ukraińcy okazali się oporni na medialną indoktrynację i należało
ich ukarać? Albo postraszyć? Albo i jedno i drugie?

6. W społeczeństwie wybucha panika i politycy postanawiają coś z tym
zrobić. Nie troszczą się oczywiście o zdrowie społeczne, tylko o elektorat.
Pod presją polityków, którzy niekoniecznie muszą zdawać sobie sprawę z tego,
że są manipulowani, Parlament i Komisja Zdrowia Unii Narodów wpuszcza
niesprawdzoną szczepionkę na rynek. Oczywiście firma Iks nie bierze
odpowiedzialności finansowej za powikłania poszczepienne, bo doskonale wie, co
DODAŁA do szczepionek i nie zamierza zbankrutować z powodu odszkodowań

7. Teraz firma Iks ma otwarty rynek i może zawirusować (zaszczepić) pół
Europy. O powody nie pytajcie mnie – być może prezes firmy Iks wyznaje pogląd,
że Europa jest przeludniona i że warto by to zmienić?

8. Pani minister Kopacz jest sceptyczna. Może myśli samodzielnie, a może
dostała cynk od wywiadu. W kraju organizuje się akcję GRYPA, a społeczeństwo
jest przekonane, że politycy dostali fiksum-dyrdum na punkcie grypy. Jedni się
śmieją, inni żartują. Krótko mówiąc – ogólna beztroska. Ale czy ktoś pomyślał
o tym, że akcja GRYPA w wydaniu polskiej pani minister (tzn. NIEDOPUSZCZAJĄCA
skażonych szczepionek na rynek) chroni nas przed czymś znacznie gorszym od
grypy? A mianowicie przed atakiem z użyciem BRONI BIOLOGICZNEJ ???

No ale nic – ja tu sobie piszę, a tymczasem pan Kochanowski szuka haków na
panią minister. Oczywiście nie wińcie go – on naprawdę nie wie, na co naraża
społeczeństwo – bo trzeba przyznać, że bystry to on nigdy nie był…

Co do rzecznika - zdania nie zmienię. Chyba, że zmieni się osoba na stanowisku
rzecznika.

Co do całej reszty - z jednej strony to mogą być plotki. Ale gdyby zalożyć, że
to SĄ plotki, to w takim razie jak racjonalnie wyjaśnić ostatnio obecny
medialny szum wokół różnych rodzajów grypy? Czy warto uwierzyć, że politycy i
dziennikarze z jakichś przyczyn nagle stali się samarytanami, chcącyi nas
chronić przed wstrętną grypą nawet za budżetowe pieniądze?

2. Data: 2009-11-21 22:33:03

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Meksyku)
> akcję szczepień przeciwgrypowych I wybucha epidemia.
Tylko po co?
NIe łatwiej tym wirusem zarazić tylko kilka ofiar?
Grypa z natury jest bardzo zaraźliwa.
Jedna robota mniej, a efekt ten sam.

> 8. Pani minister Kopacz jest sceptyczna. Może myśli samodzielnie, a może
> dostała cynk od wywiadu. W kraju organizuje się akcję GRYPA,

Może lepsza akcja GRYPA, niż akcja zmiany umundurowania policji,
likwidacja toreb w supermarkecie,
pijany kolaż (ale usunęła bym wszystkie rowery z drogi dla aut),
albo kolejna afera telefoniczna lub miłosna z agentem w kominiarce?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2009-11-21 22:36:10

Od: tomekr <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3. Do jakich metod marketingu kreatywnego mogą posunąć się niektóre
> firmy farmaceutyczne aby wypracować zysk?

Ostatnio ujawniono, że firma Merck prześladowała naukowców, którzy
publikowali niekorzystne dla niej wyniki badań jej produktów.

http://www.naturalnews.com/027116_Merck_doctors_vacc
ines.html

Previously secret documents that surfaced at a Vioxx court case in April
of this year reveal pharmaceutical giant Merck maintained a "hit list"
of doctors to be "neutralized" for speaking out against Vioxx.

[...]

According to on-the-record testimony in this Australian trial, one Merck
employee said, in referring to the doctors on the hit list, "We may need
to seek them out and destroy them where they live..."

4. Data: 2009-11-22 16:01:34

Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

a ja znalazłem dwa ciekawe linki na temat szczepionek, polecam i miłej
lektury:O)

http://davidicke.pl:8081/index.php/artykuly/35-redmu
luc/156-grypadavidicke.html

http://davidicke.pl:8081/index.php/artykuly/35-redmu
luc/171-david-icke-strengthened.html

W szczepionkach przeciw H1N1 możebyć trojan !!!
lekarze leczą jak szamani
chleb z marketu, bułka z biedronki
ciśnieniomierz nadgarstkowy
Pilne - Zovirax tabl. 800 mg