Oświetlenie w kostce brukowej - jakie?

1. Data: 2005-09-05 12:08:45

Temat: Oświetlenie w kostce brukowej - jakie?
Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W przyszłym tygodniu maja układać mi kostkę brukową od wjazdu do garażu i
zastanawiam się czy można wkomponować w kostkę oświetlenie.
Czy ktoś z was ma może namiary na firmy robiące takie oświetlenie?

Pozdrawiam
futrzak

2. Data: 2005-09-05 12:33:10

Temat: Re: Oświetlenie w kostce brukowej - jakie?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]czy można wkomponować w kostkę oświetlenie

Można :)

> [...] Czy ktoś z was ma może namiary na firmy robiące takie oświetlenie?

Poguglaj po "oprawy najazdowe".

Pozdrawiam
H. (u której też w przyszłym tygodniu :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

3. Data: 2005-09-05 12:46:10

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Np: http://www.lug.com.pl/ - mają przyzwoite ceny nawet.

4. Data: 2005-09-05 13:29:06

Od: "Sawa" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> Np: http://www.lug.com.pl/ - mają przyzwoite ceny nawet.

200 metrów od nich mają jeszcze taniej ale nie sprzedają przez Net
http://www.blech.pl/

Sawa

5. Data: 2005-09-05 15:33:01

Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z was ma może namiary na firmy robiące takie oświetlenie?
ES-System i pwnie 1000 innych.

Pooh

http://www.pooh.priv.pl/

6. Data: 2005-09-06 21:05:47

Od: "Yoja" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

futrzak napisał:
> W przyszłym tygodniu maja układać mi kostkę brukową od wjazdu do garażu i
> zastanawiam się czy można wkomponować w kostkę oświetlenie.
> Czy ktoś z was ma może namiary na firmy robiące takie oświetlenie?

To ja jeszcze dorzucę firmę specjalizującą się w świecących kostkach
brukowych:
http://www.cryzal.pl/

Pozdrawiam
Agata

7. Data: 2005-09-07 05:26:57

Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Dziekuje wszystkim za pomoc

Pozdrawiam
futrzak

> To ja jeszcze dorzucę firmę specjalizującą się w świecących kostkach
> brukowych:
> http://www.cryzal.pl/
>

> Pozdrawiam
> Agata

finish parkiet
czym plamy?
Szukam schematu elektrycznego do pralki siemens WV1080
odkurzacz centralny
wlacznik czasowy