Oswietlenie w kuchni pod szafkami LED

11. Data: 2008-01-17 08:14:03

Temat: Re: Oswietlenie w kuchni pod szafkami LED
Od: Krzysztof Daniel <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sty, 19:05, "Cam" <a...@c...pl> wrote:

> Sa tez o barwie cieplej:http://www.allegro.pl/item294154145_oswietle
niowa_listwa_led_superflu...

One tylko z pozoru są ciepłe - światło i tak jest trupie, takie
księżycowe. Nie nadaje się do normalnego oświetlenia kuchni (które
powinno być słoneczne moim zdaniem). Mam takie diody w kuchni - ale
jako 'nocna alternatywa' - jak idę późnym wieczorem do lodówki, żeby
nie męczyć oczu (diody aktywują się fotokomórką).

--
Kris

12. Data: 2008-01-17 08:20:17

Od: Krzysztof Daniel <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:fmlhtp$a0a$2@inews.gazeta.pl...

> A co powiecie do zastosowania LED do oświetlenia stopni schodów (np. co
> drugi stopien oswietlony z boku (od sciany)) ?
> Wlasnie jestem tuz przed polozeniem tynkow, wiec doradzcie, jaki kabel
> polozyc do takiego pomyslu ? Czy zwykly telefoniczny (4x0,5) wystarczy, czy
> musi byc cos grubszego ? Czy te LED laczy sie szeregowo ?
>
> Sopel

To będzie działać OK , te listwy wymienione tutaj, z allegro łączy się
szeregowo. Telefoniczny w zupełności wystarczy.
Myślę jednak że efekt byłby znacznie ciekawszy gdyby te ledy umieścić
pod stopniem schoda (jeżeli masz takie schody że kawałek wystaje)

Z boku to zastosował bym cos takiego:
http://www.halogen.pl/index.php?site=produkt&what=ka
tegoria&id=2066

--
Kris

13. Data: 2008-01-17 20:26:01

Od: "Sopel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Daniel" <k...@g...com> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...

[...]

-----------------------------
Drogie to troszkę. 68zł/szt (widziałem też u siebie coś takiego za 50zł).
Ale dzięki za podpowiedź.

Sopel

14. Data: 2008-01-17 21:02:37

Od: "WilMa" <wil.ma@no_spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Player" <p...@n...pl> napisał w
wiadomości news:fmkkq2$9gq$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Chciałbym zrobić oswietlenie w kuchni pod szafkami za pomocą LED, czy zna
> ktoś adres strony gdzie były by kompletne zestawy / projekty do zrobienia
> takiego oswietlenia ?
>
> Potrzebuję jakieś listwy LEDów tylko gotowe z oprawami bez/lub z
> zasilaniem
>

> pozdrawiam
> pLaYeR
Mam i jestem zadowolona. Świecą POD CAŁĄ długością górnych szafek i można
przy nich zrobić wszystko. Należy jednak pamiętać że trzeba ich kupić więcej
ja kupiłam 5 listw składających się po 24 ledy
pozdrawiam wil.ma.

15. Data: 2008-01-18 22:41:40

Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdrawiam wil.ma.
> Prosze o fotkę jak to oświetla blat, boję się tak w ciemno to zastosować.
Grażyna

16. Data: 2008-01-19 07:25:02

Od: "Sopel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

>Prosze o fotkę jak to oświetla blat, boję się tak w ciemno to zastosować.
> Grażyna

i link do tego produktu na allegro.....

Sopel

Jak zamykać dziurę w ścianie.
Kuna
Uszkodzona (przytarta) skorzana kanapa - na jaki rabat sie zgodzic?
Zaworek do WC z metalowym pokretlem ?
Rabaty w salonach meblowych - Klose?