Oświetlony numer domu

11. Data: 2005-03-22 21:07:09

Temat: Re: Oświetlony numer domu
Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cobrix napisał(a):
> [...]
> nr domu. Nie wiem czy jest na to jakis paragraf i czy to tylko u mnie taki
> wymog ale strasza mandatem.
> Moze spotkal sie ktos z jakims w miare estetycznym rozwiazaniem problemu?
> Jakos nie usmiecha mi sie wieszanie mlecznego plafonu z nalepionymi
> cyferkami. Idealem byloby cos na baterie sloneczna. Niestety nie
> przygotowalem instalacji elektr. pod takie ustrojstwo. Szukam po necie ale
> nigdzie nie moge znalezc nic sensownego. Znalazlem cos takiego
> http://www.conrad.pl/index.php?art=110163&back=serch ale jeszcze mnie nie
> pogielo zeby wywalac 350zl za tabliczke z nr.

Wiszące lampki słoneczne bywają już poniżej 30zł np na allegro. Można
dobrać jakiś sensowny kształt.
Alternatywnie, jak chcesz stać się znany w okolicy, to wykorzystaj znicz
cmentarny długoświecący. Tylko trzeba raz na tydzień dolewać oleju.

Adam

12. Data: 2005-03-22 22:42:59

Od: "Rubi" <R...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> wrote in message

> Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
> wiadomości news:d1pghe$ovq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> W Castoramie są do kupienia takie ogromne mosiężne cyfry, tego nawet
> podświetlać ne trzeba będzie ;-)

Kupilem to i jestem zadowolony. Widac z daleka ;-) Bedzie wisiec kolo
kinkietu wiec problem z glowy (podwojnie) :P

13. Data: 2005-03-23 07:43:53

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d1psnh$8nn$1@mail.wave.net.pl...
> [...] Powiedzmy, że cyfra "0" od biedy za oryginalny
> kołnierzyk by mogła posłużyć :-)

Łapki w szóstki, ogonki zahaczyć o to zero i dyby jak ta lala...

Pozdrawiam
H. (ja przepraszam, ale ze względu na specyfikę tegotygodniowego piątku
odrobię go w środę)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

14. Data: 2005-03-23 07:50:07

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <w...@d...pl> writes:

> Wiszące lampki słoneczne bywają już poniżej 30zł np na
> allegro. Można dobrać jakiś sensowny kształt.

I trzeba bedzie kupowac jedna na tydzien czy wystarczy jedna na
miesiac? 8-)

MJ

15. Data: 2005-03-23 07:53:41

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cobrix" <C...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> taki
> wymog ale strasza mandatem.
> Moze spotkal sie ktos z jakims w miare estetycznym rozwiazaniem

A może byś zastosował folię elektroluminescencyjną - pobiera mało prądu
i świeci całą powierzchnią - taka folia jest stosowana w zegarkach -
kolory czerwny, żółty, zielony, niebieski i biały. Można to ciąć na
dowolne kształty kosmicznie drogie to nie jest, najdroższy to byłby
inwerter do tego. Tanio można dostać tu: http://www.cooltronix.com/shop/
albo kupić takie paski świecące do komputerów i odpowiednio pociąć i
połączyć:
http://www.angela.pl/index.php?action=SzukanieWynik&
IDKategorii=59&cat=7

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Czemu ja wcześniej tego nie widziałem www.scorched3d.co.uk

16. Data: 2005-03-23 08:01:15

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze tu: http://www.conrad.pl/index.php?art=184030&back=serch i
podobno tu: http://www.elemar.pl/ i jest jeszcze troche tego na google.

17. Data: 2005-03-23 08:36:20

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:d1r71n$cmq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Łapki w szóstki, ogonki zahaczyć o to zero i dyby jak ta lala...

To jeszcze do wykorzystania pozostaje ósemka, ta to dopiero możliwości
daje...
A w ogóle, to na pręgierzu jest ciekawy wątek o sadomaso...

J.

18. Data: 2005-03-23 13:00:42

Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może byś zastosował folię elektroluminescencyjną - pobiera mało
prądu
> i świeci całą powierzchnią - taka folia jest stosowana w zegarkach -

A może jakąś farbą odblaskową namaluj wieeeeelką liczbę na ścianie, w
kolorze kontrastującym rzecz jasna?

Grzexs

19. Data: 2005-03-23 14:23:32

Od: "Cobrix" <C...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Dom mam juz ocieplony i otynkowany i nie chcialbym ciagnac instalacji
elektrycznej. Chyba jednak numerek zrobie przyszlosciowo na furtce.Poniewaz
w tej chwili plot jest w wersji prowizorycznej (siatka i kolki) to na razie
namaluje na nim numer zeby sie jakis nadgorliwiec nie przyczepil :-)

20. Data: 2005-03-23 14:25:16

Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cobrix napisał(a):
> [...]
> w tej chwili plot jest w wersji prowizorycznej (siatka i kolki) to na razie
> namaluje na nim numer zeby sie jakis nadgorliwiec nie przyczepil :-)

Jakiś czas temu (przed pierwszym przesłuchaniem Kulczyka), GW
wyciągnęła, że zarówno Kulczyk jak i Prezydent Poznania Grobelny nie
mają na swoich domach numerów :)
Fajne było tłumaczeniae ochroniarza Kulczyka: "Tych Państwa stać na
to, aby nie mieli numeru".
Podobno pojawiły się 2-3 dni po publikacji.

Pozdrwaiam
--
spp

oknow lazience