Oszczędzanie wody

11. Data: 2007-10-29 18:38:14

Temat: Re: Oszczędzanie wody
Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo poniedziałek, 29 października 2007 11:36 gdy
użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

> Przy minimum 3 magnetyzerach w ogóle nic się nie osadza i muszla się
> w ogóle nie brudzi i jest magnetycznie czyściutka i pachnąca ;)

oszczedzasz na domestosie, potrójna oszczędność
--
---------
Staszek.Nurek

12. Data: 2007-10-29 18:38:47

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo niedziela, 28 października 2007 22:13 gdy

Osz to... nie doczytałem, mea culpa
--
---------

13. Data: 2007-10-30 08:56:55

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Metoda podobno popularna w UK. Naukowcy przeprowadzili badania tego
> zjawiska i
> wyszło, że wskutek zmniejszenia efektywnej objętości zbiornika spłukiwano
> dwukrotnie. :)

ale dwa razy mniejszą ilością wody. czyli efekt osiągnięto, hłehłe.

14. Data: 2007-10-30 21:09:55

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sun, 28 Oct 2007 22:13:56 +0100, name: Wojciech Skrzypinski:

> Taki sposob odradzaja na dole strony :
> "Don't put a brick in the tank. The brick MAY dissolve and particles of
> it will clog and possibly seal off the drain."

Mnie tam się podoba porada:
"Try filling the bottle with loose coins (making sure to seal the
bottle completely). When the time comes that you need a few bucks,
that money will always be there."
Super sprawa: sedes - skarbonka :P
Można nawet rozwinąć pomysł, wyciąć dziurkę i pobierać opłatę
od gości za korzystanie z urządzenia. Wtedy to dopiero będzie
oszczędność..

Pozdrawiam
Miroo

15. Data: 2007-10-31 17:07:14

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Oct 2007 09:56:55 +0100, "Konrad N.S." <n...@o...pl>
wklepał(-a):

>ale dwa razy mniejszą ilością wody. czyli efekt osiągnięto, hłehłe.

Cegła zajmowała pewnie mniej niż 1/4 zbiornika, więc w efekcie zużywano więcej
wody niż bez cegły.

16. Data: 2007-11-06 13:16:03

Od: "tomekW" <@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zupełnie przypadkiem wpadła mi w ręce poniższa strona opisująca, jak w
> kilka minut przerobić starą spłuczkę na model oszczędny, praktycznie bez
> ponoszenia dodatkowych kosztów. Muszę to wypróbować :)
>
> http://www.wikihow.com/Convert-Any-Toilet-to-a-Low-F
lush-Toilet

Przekonało mnie
"The New York Times reported that a sealed half gallon container will save
half a gallon on each flush."
<rotfl>
--
pozdrawiam, tomek

17. Data: 2007-11-07 00:01:40

Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Quoted:
tomekW (@poczta.onet.pl)
in news:fgppgg$6n$1@atlantis.news.tpi.pl

> Przekonało mnie
> "The New York Times reported that a sealed half gallon container
> will save half a gallon on each flush."
> <rotfl>

Pewnie pół galona ma wystawać ponad poziom?...

MSz

18. Data: 2007-11-13 10:51:27

Od: "tomekW" <@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie pół galona ma wystawać ponad poziom?...

Chyba jedynie Amerykanom trzeba tego by NewYorkTimes ogłosił że półgalonowy
baniak zatopiony w spłuczce spowoduje że do spłuczki wejdzie pół galona
mniej wody. Bez tego odkrywczego stwierdzenia nie wiedzieli by po co wsadzać
baniaczek do zbiornika.

sypialnia: farba akrylowa vs lateksowa
nowe okno:problem
Ratunku, zdjęcia mi się posklejały...