Strona główna Grupy pl.rec.uroda Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP) Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP)

From: JaMyszka <f...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria,pl.sci.kosmos,pl.sci.farmacja,pl.rec.uroda,pl.rec.kuchn
ia
Subject: Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i
Date: Wed, 29 Oct 2008 04:25:21 -0700 (PDT)

On 29 Paź, 03:48, j...@g...com wrote:
> [...]

Ze zgłoszenia postu do Google:
"Spam - to niechciane wiadomości.
Trudno ten post połączyć z tematyką grupy. Myślę, że zdyscyplinowanie
niektórych użytkoszkodników powinno odbywać się na poziomie adminów.
Np. od wczoraj zostało wprowadzone UDP dla serwisu Giganews w
hierarchii PL - a to przez działania g*wnomózgowców. (
http://groups.google.pl/group/pl.news.admin/browse_f
rm/thread/706b691b5313716b#
)"

Mam nadzieję, że na Forum Pomocy Google już nie będziesz pytał
"dlaczego zamknęli mi konto".