Otwarcie zmywarki w trakcie zmywania...

1. Data: 2008-01-28 11:12:37

Temat: Otwarcie zmywarki w trakcie zmywania...
Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem od niedawna szczęśliwą posiadaczką bardzo prostej,
zautomatyzowanej zmywarki... właśnie słyszę w kuchni że coś chyba nie
tak ułożyłam bo dochodzą z niej dziwne dźwięki... w zawiązku z tym mam
pytanie: czy otwarcie w trakcie programu grozi zalaniem podłogi?

Mamqa

2. Data: 2008-01-28 11:16:18

Temat: Re: Otwarcie zmywarki w trakcie zmywania...
Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mamqa pisze:
> [...]
> tak ułożyłam bo dochodzą z niej dziwne dźwięki... w zawiązku z tym mam
> pytanie: czy otwarcie w trakcie programu grozi zalaniem podłogi?

Nie. Najpierw uchyl żeby nie chlapnęło za mocno na podłogę i nie
buchnęła Ci w twarz para. Potem otwieraj śmiało.

Pozdrawiam
Krzysiek

Zmywarka - jak to jest
fajne projekty kuchni
Jakie sa ceny projektu kuchni w Warszawie?
Pytanie-koszty projektow
Kiedy sadzic winorosl?