Otwarta Kuchnia

1. Data: 2001-06-04 07:05:05

Temat: Otwarta Kuchnia
Od: "Przemo20" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Potrzebuje opinii na temat funkcjonalnosci otwartej kuchni (za i
przeciw). Czy macie taka kuchnie lub moze Wasi znajomi? Bardzo prosze o
pomoc, bo ja juz mam mentlik w glowie, a zostalo mi juz nie wiele czasu na
podjecie decyzji o modyfikacjach w budowanym mieszkaniu.
Pozdrawiam
Przemek Tworek.

P.S.
Bardzo dziekuje za ogromny odzew w sprawie Amici:)))))))))))))

1. Data: 2001-06-04 10:08:52

Temat: Re: Otwarta Kuchnia
Od: "Grzegorz Porowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemo20 <p...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ffc06$2lv4$...@n...ipartners.pl...
> Witajcie!
> Potrzebuje opinii na temat funkcjonalnosci otwartej kuchni (za i
> przeciw).

Miałem otwartą kuchnię w mieszkaniu, a obecnie w domu.
Jest tylko jedna wada. Jeżeli jest duży bałagan w kuchni a właśnie masz
nalot gości :-).
A tak to same zalety. Szczegulnie polecam w momencie gdy odwiedzają
goście, a jesteś sam. Możesz coś przygotowac nie zostawiając znajomych
samych sobie. Pośrodku połączenia kuchnia pokój w mieszkaniu miałem barek.
Ach jak mi tego rozwiazania teraz brakuje :-(.
Grzesiek

1. Data: 2001-06-04 10:31:15

Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemo20" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomoc, bo ja juz mam mentlik w glowie, a zostalo mi juz nie wiele czasu na
> podjecie decyzji o modyfikacjach w budowanym mieszkaniu.

Zależy jak duże masz mieszkanie. Jeśli niezbyt to nie polecam, ale jeśli
większe to jest to super rozwiązanie. My postanowiliśmy właśnie zrobić
otwartą kuchnię, właściwie cała dolna częśc mieszkania jest jednym
pomieszczeniem (kuchnia, jadalnia, pokój, przedpokój) z wydzieloną tylko
łazienką. Pomiędzy kuchnią a reszta mamy barek który był marzeniem mojego
męża i rzeczywiście jest przydatny:)
Otwarta kuchnia wymusza na pewno porządek w kuchni, ale ja akurat lubię mieć
czysto więc to nie problem. Ważny jest też dobry wyciąg żeby nie śmierdziało
Ci frytkami w całym mieszkaniu.
Generalnie polecam to rozwiązanie.
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2001-06-04 11:44:50

Od: r...@w...pl (Romek Lubczyński) szukaj wiadomości tego autora

04-06-01 12:31, Monika Gadomska , m...@a...net napisał(a):

> Zależy jak duże masz mieszkanie. Jeśli niezbyt to nie polecam, ale jeśli
> większe to jest to super rozwiązanie. [ciach]

A jakie mieszkanie według ciebie jest duże, a jakie - niezbyt duże?
Ja planuje ?otworzyć? kuchnię przy pow. ok. 40 m. kw. (kuchnia+pokój
dzienny)

Pozdrawiam
Romek

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2001-06-04 12:03:48

Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Romek Lubczyński" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A jakie mieszkanie według ciebie jest duże, a jakie - niezbyt duże?
> Ja planuje ?otworzyć? kuchnię przy pow. ok. 40 m. kw. (kuchnia+pokój

Ocena zależy od użytkownika:) U mnie pokój dzienny + kuchnia ma około 45m2
i jest w porządku.
Poza tym ja niezbyt ściśle się wyraziłam. Napisałam to ze swojego punktu
widzenia. Mam małe dziecko i dla mnie sytuacja, że mam np. jednopokojowe
mieszkanie, w którym łączę kuchnię z pokojem byłaby nie do przyjęcia bo
kiedy dziecko np śpi to nie miałabym się gdzie podziać, a wszelkie działania
kuchenne byłyby niemożliwe:) Ale dla osoby samotnej czy bezdzietnego
małżeństwa nawet maleńkie mieszkanie z otwartą kuchnią będzie pewnie lepsze
niż dwa malutkie pomieszczenia.
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2001-06-04 12:24:21

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gadomska" <m...@a...net> napisał w wiadomości
(ciach)
mieszkanie z otwartą kuchnią będzie pewnie lepsze
> niż dwa malutkie pomieszczenia.
> Pozdrawiam,
> Monika

Ja wlasnie jestem "swiezo" po remoncie kuchni. Zrobilam otwarta i chwale
sobie. Drzwi do kuchni i tak wlasciwie nie bylo (wystawilam je), a sama
futryna brzydko wygladala. Zrobilam luk i mini "barek" (zdjecie na priv).
Chwale sobie gdyz moja malenka kuchnia powiekszyla sie optycznie, a i sciana
wyglada o wiele lepiej niz z sama tylko futryna.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-06-04 12:54:48

Od: "michal jonca / miguel" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

wedlug mnie to bardzo dobry pomysl.
problemy sa dwa : balagan i od czasu do czasu
niechciany zapach, co mozna jednak pokonac dobrym
pochlaniaczem i wentylacja.

pozdrawiam,

--
michal jonca
www.jonca.w.pl

1. Data: 2001-06-04 13:46:35

Od: "news.internetpartners" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal jonca / miguel" <m...@a...pw.edu.pl> wrote in message
> wedlug mnie to bardzo dobry pomysl.
> problemy sa dwa : balagan i od czasu do czasu
> niechciany zapach, co mozna jednak pokonac dobrym
> pochlaniaczem i wentylacja.

Hej,

dorzucilbym jeszcze:
- halas (np. podczas zmywania naczyn), szczegolnie uciazliwy jesli planujesz
w polaczonym pokoju ogladac TV, przyjmować gości,
- brak intymnosci, jesli masz male mieszkanie i pokoj ma sluzyc jednoczesnie
za miejsce noclegu dla domownikow lub gosci,
- trudnosci (???) w instalacji kotla gazowego w kuchni, jesli takowy
przewidujesz,
- "utrata ściany", zarowno od strony kuchni jak i pokoju, przy malych
mieszkaniach moze byc to istotne,
- wieksze problemy z doborem stylistyki do obu pomieszczen.

+ zysk swiatla, w przypadku ciemnej kuchni,
+ optyczne powiekszenie pomieszczen,
+ kontakt osoby w kuchni z osoba w pokoju,

Pozdrawiam,

Dawid

1. Data: 2001-06-04 14:09:26

Od: "Grzegorz Porowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Gadomska <m...@a...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3b1b788f$...@n...astercity.net...

> [...]
> kuchenne byłyby niemożliwe:) Ale dla osoby samotnej czy bezdzietnego
> małżeństwa nawet maleńkie mieszkanie z otwartą kuchnią będzie pewnie

Ja miałem takie rozwiązanie w mieszakniu 37,05 m2.
Ale fakt były dwa pokoje.
Wyciąg był prostym rozwiązanienm bez filtra. remont w roku 1991-92
ale z zapachami kuchennymi nie było problemu
pozdrawiam
Grzesiek

1. Data: 2001-06-04 23:50:25

Od: "Bazyl \(Tatiana\)" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.internetpartners" <d...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9fg3ia$7cs$1@news2.ipartners.pl...
> "michal jonca / miguel" <m...@a...pw.edu.pl> wrote in message

bałaganu wentylacja nie załatwi :-)
MSPANC

> dorzucilbym jeszcze:
> - halas (np. podczas zmywania naczyn), szczegolnie uciazliwy jesli
planujesz
> w polaczonym pokoju ogladac TV, przyjmować gości,

ile czasu dziennie myjesz naczynia? I robisz to zawsze przyjmujac gosci?
chyba przesada.
wiem cos o tym, bo mam kuchnie polaczona z pokojem i jak nawet musze cos
przy gosciach umyc to trwa to na tyle krotko, ze nie sadze aby mialo
stanowic problem

> - brak intymnosci, jesli masz male mieszkanie i pokoj ma sluzyc
jednoczesnie
> za miejsce noclegu dla domownikow lub gosci,

co Ty z tymi goścmi? Czy masz gosci calodobowo non-stop?
A jak przyjada goscie, tacy z daleka i na kiljka dni, to niezaleznie od
tego jakie bedziesz mial mieszkanie, to i tak beda Ci sie platac po
calym i poczucia intymnosci raczej nie zaznasz

> - trudnosci (???) w instalacji kotla gazowego w kuchni, jesli takowy
> przewidujesz,

dlaczego? Przeciez jakies sciany zostana. tu naprawde nie rozumiem :-(

> - "utrata ściany", zarowno od strony kuchni jak i pokoju, przy malych
> mieszkaniach moze byc to istotne,

nie bedzie gdzie obrazkow powiesic? Po co akurat kolejna sciana?

> - wieksze problemy z doborem stylistyki do obu pomieszczen.

nie sadze, wystraczy odbrobina pomyslunku, w ostatecznosci architekt

> + zysk swiatla, w przypadku ciemnej kuchni,
> + optyczne powiekszenie pomieszczen,
> + kontakt osoby w kuchni z osoba w pokoju,

co do plusów sie zgadzam

Tatiana

Domy z bali.
Chata
Pszczoly oddam
Wkończenia wnętrz - Kraków
Sauny finskie, laznie parowe, sauny na podczerwien