Re: Otwarta Platforma Szkolna

From: "Roman O." <r...@k...chip.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Otwarta Platforma Szkolna
Date: Thu, 16 Oct 2003 22:15:07 +0200

Użytkownik "Jonasz" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3F8DDAA4.3070504@poczta.onet.pl...
<...
> - jeśli dostajesz od sponsorów, to kupuj z Windowsem i
> zainteresuj się możliwością zakupu SBS. Podpowiedzą ci na grupie
> SBS z serwera news.oeiizk.waw.pl, gdzie ostatnio nie wszyscy
<..>

"Samba 3 bije na głowę Windows 2003 Serwer
Jak podaje IT Week, Samba 3 działająca na platformie Linux
pracuje około dwa i pół raza szybciej niż Windows Server
2003. Dodatkowo Samba pozwala na znacznie większą
skalowalność - przy identycznej konfiguracji sprzętowej
obsługuje znacznie więcej użytkowników niż produkt
Microsoftu.Warto podkreślić, że w przypadku uruchomienia
Samby 3 na platformie Linux unikamy kosztów licencji, które
w przypadku Windows 2003 są dość wysokie, szczególnie dla
małych i średnich przedsiębiorstw. Dodatkowo lepsze osiągi
pozwalają przypuszczać, że Samba wkrótce może poważnie
zagrozić serwerowym produktom Microsoftu nawet na rynku
dużych przedsiębiorstw.
skomentuj: http://newsroom.chip.pl/news_72146.html"

--
Roman