Otwierają oczy

1. Data: 2012-05-19 18:40:54

Temat: Otwierają oczy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Banda bigotów z LPR podjęła próbę wsadzenia do pudła Doroty
Nieznalskiej, która w galerii Wyspa w Gdańsku pokazała instalację
zawierającą m.in. wizerunek penisa zwisającego z krzyża. Za obrazę
uczuć religijnych Ligi Polskich Rodzin Nieznalska została w pierwszej
instancji skazana na pół roku ograniczenia wolności poprzez
wykonywanie pracy na cele społeczne, co było szczególnie zabawne. Ten
rodzaj kary wywodzi się z kodeksu karnego wczesnego ZSRR, gdzie
nazywany był karą pracy poprawczej i miał za zadanie wychowywanie
wczesnych ludzi radzieckich, którzy nie do końca rozumieli ideę
państwa, które było dla nich budowane. Pracując na rzecz społeczeństwa
i pozostając pod kontrolą odnośnych władz, mieli oni zrozumieć
niesłuszność swojej aspołecznej postawy i nauczyć się chcieć żyć
zgodnie z zasadami państwa komunistycznego. Koncept, żeby przez pracę
wychować artystkę, która naruszyła obyczajowość państwa katolickiego,
mieścił się idealnie we wczesno-radzieckim myśleniu. Sądy wyższej
instancji dostrzegły ten paradoks i w efekcie 7 lat później artystka
została uniewinniona. Acz oczywiście problem obrażania uczuć
religijnych nie skończył się na Nieznalskiej - żeby wymienić choćby
Dodę, którą Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa skazał w styczniu na 5
rys. złotych grzywny za stwierdzenie . iż autorzy Biblii byli napruci
winem i palili jakieś zioła .

Dostrzegli ten paradoks. Ktoś tu też globa chciał wychowywać....
Wychować na BIGOTA.
Kiedyś zamieściłem tu tekst na temat tego że komunista i katoliczka
to dokładnie to samo, bieguny są pozorne. Następnie cały czas
porównuje te dwa totalitaryzmy w swoich identycznych zachowaniach.
Orwell rok 1984 pisał pod wzór kościoła bo stalinizmu dobrze nie znał
i jak dobrze i trafnie pokazał braci świniaków ( to już z folwarku).
I w końcu zaczyna się powszechniej dostrzegać kim są i kogo zawsze
kochali , do koga tak biegają i się łaszą. Proponowałbym aby otwarcie
postulować katoliką, by zdjeli sukno z obrazu do którego się modlą, a
zobaczymy wszyscy.... twarz Stalina.

2. Data: 2012-05-19 18:54:52

Temat: Re: Otwierają oczy
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 19 maja 2012 20:40. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> kochali , do koga tak biegają i się łaszą. Proponowałbym aby otwarcie
> postulować katoliką, by zdjeli sukno z obrazu do którego się modlą, a

Mogę zapodać na pl.soc.religia? Fasolce się spodoba...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

3. Data: 2012-05-19 19:06:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Pewnie, a kto to fasolka?

4. Data: 2012-05-19 21:59:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 19 maja 2012 21:06. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Pewnie, a kto to fasolka?

Inaczej Mr. Bean, jego już pewnie spotkałeś. Co prawda biblijny literalista,
ale jest zdania, że to kościół katolicki, aczkolwiek z małą pomocą
"syjontków palestyńskich" w rodzaju Rotschilda, stworzył światowy komunizm i
hitleryzm. Ma też niezłego hopla na punkcie teorii spiskowej o okupowaniu
ziemi przez kosmitów, których utożsmia z dyabłami religii.

Co mu naprawdę mogę zarzucić, to to, że pakuje z papizmem do jednego kotła
również religie Wschodu. Bo w prawie wszystkim z wyjątkiem tego ostatniego,
tudzież swojej bibliolatrii i przekonania o "młodej Ziemi" ma po prostu
rację. Ziemią rządzi Kabał pod postacią m.in. Watykanu, nazizmu i
stalinizmu, a ostatnio także globalizmu NWO tylko nikt niestety tego nie
dostrzega, że są to macki tej samej hydry. No może poza autorami filmów w
rodzaju Zeitgeist i podobnych. Obserwacje UFO też się nie wzięły ni atkuda.
Jeśli jest to zmyślone, to co wobec tego robią ci goście ze strony
Exopolitics [1] (a to nie są ludzie przypadkowi tylko specjaliści
po studiach posiadający powiązania z kołami doradców politycznych)?

Carl Gustav Jung pisał kiedyś "UFO --- nowoczesny mit" [2] tylko że ten mit
jest nie jakimś wymysłem, ale w najgorszym razie materialnym wytworem
zbiorowej nieświadomości, myślokształtem potrafiącym się materializować tak
jak robiły to gobliny, chochliki, elfy i krasnoludki czy w ogóle świat
istot, których kiedyś ludzkość się bała, bo były jej cieniem. Kiedy Cotton
Mathers, jeden z sędziów z Salem pisał o zagrożeniu ludzkości ze strony
świata demonów, wyrażał ówczesną obawę ludzi przed tymi mrocznymi siłami
nieświadomości wyrażającymi się w postaci magii. W faustycznej psychice
dekadenckiej Europy zawsze istnieli ludzie skłonni zaprzedać się tej
drugiej, "ciemnej" stronie mocy, poszukujący kontaktu z cieniem --- magowie
i kapłani, którzy zostali dziś zastąpieni przez "głębokich" polityków i
naukowców. Dzisiaj paradygmat magii zastąpiła technika, stąd psychiczne siły
cienia wyrażają się pod postacią obserwacji przybyszy kosmosu i
materializowania się ich niebywałych wynalazków technicznych na oczach coraz
to większych grup obserwatorów UFO. Nie ma wątpliwości, że zawsze znajdą się
konspiratorzy, którzy w głębokim ukryciu będą chcieli nawiązać jakiś kontakt
z cieniem --- "kooperację na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu".

Myślę, że ten przełom od paradygmatu magicznego do techniki najlepiej
ilustruje nietuzinkowa postać (nieomal komiksowy czarny charakter) Jacka
Parsonsa --- okultysty i alchemika, a jednocześnie specjalisty od chemii
rakietowej pracującego dla rzadu USA i związanego z ruchem polityki
globalistycznej. "Stare" w pradygmacie Parsonsa wyrażało się w tym, że jak
prawie wszyscy leworęczni ezoterycy Zachodu epoki post-Crowleyowskiej miał
hyzia na punkcie tego jakim to nie jest "antychrystem" i wierzył, że z
odpowiednią partnerką spłodzi "księżycowe dziecko" wcielenie sił cienia i
zapoczątkuje "nowy eon Horusa". W tym celu od 4 do 15 stycznia 1946 e.v. ---
razem z L. Ron Hubbardem (później założycielem kościoła scjentologicznego) i
swoją kochanką, siostrą żony, Marjorie Cameron --- Parsons wykonywał
operację przywoływania Szkarłatnej Kobiety Babalon. Spłodzenie "moonchild"
Parsonsowi się nie udało, ale jednak tuż po tym rytuale zaczęły pojawiać się
na niebie Niezidentyfikowane Obiekty Latające. [3]

Od tej pory świat baśniowych niebezpiecznych i groźnych istot przybrał nową
postać zgodną z wyobrażeniami człowieka na temat techniki. W miejsce starej
_magyi_ nie stanowiącej już groźby dla świata naukowej techniki pojawiło się
wygenerowane w podświadomości zbiorowej jej nowe niebezpieczne wcielenie
nowoczesna naukowa _goeteia_ [4] stojąca w opozycji do operacji
odczarowywania świata, pozbywania się z niego sił cienia, którego kolejne
etapy wyznaczali Budda, Jezus, Padmasambhava [5] i Marcin Luter. Jesteśmy w
bardzo niebezpiecznym momencie tego cyklu --- w czasie rodzenia się młodego
Yin w momencie kulminacji Yang i jeśli to rzeczywiście następuje, to
oczekuje Ziemię naprawdę ciemna epoka. Wydaje się, że entuzjaści różnego
rodzaju "braci kosmicznych" mogą tego charakteru Yin nowego eonu ("Nowego
Porządku Świata") nie dostrzegać.

______________________
[1] http://www.exopolitics.org

[2] C.G. Jung "Flying Saucers, A Modern Myth of Things Seen in the Sky"
(1959)

[3] Dariusz Misiuna "Antychryst, seks i kosmici"
http://okultura.pl/texts/odrodzenie.magii/rozdz.VI.h
tml

[4] Takiego terminu na tę zbastardyzowaną praktykę użył chrześcijański
myśliciel C.S. Lewis w swojej powieści fantastycznej "That Hideous
Strength", w której przedstawił trafną prognozę stanowiącą niemal 100-
procentowy opis kierunku, do którego prowadzi wspólczesny New World Order.
"Oni sądzą że prastara _magia_ Merlina --- magia współpracująca z duchowymi
pierwiastkami natury, przesycona miością i szacunkiem do nich, znająca je od
wewnątrz --- może zostać połączona z nową _goeteia_ , z brutalną ingerencją
z zewnątrz, z czymś w rodzaju chirurgicznej operacji. Nie. W pewnym sensie
Merlin reprezentuje coś, co musimy przywrócić w inny sposób."
C.S. Lewis "Ta ohydna siła --- tryogia międzyplanetarna t.3", przełożył
Andrzej Polkowski, wydawnictwo M, Kraków 1993 s. 199.

[5] "For Buddhists, the Lord Padmasambhava represents a second Buddha. For
the Hindus he is the deathless Mahavatar (Great Avatar), the eternal youth,
or Kumara. For the Christian he is the Christ-consciousness. The Himalayan
yogis know him as the foremost of their great Saints, or Mahasiddhas, while
amongst the sages he is known as the supreme Magi (mahamuni). For some
initiates he is known as Arunagiri babaji, the holy master of the Sacred Red
Mountain. In our tradition he is the Paramguru, the supreme Guru of those
who follow the way of Tantra."
[...]
"Dorje Dro-lo of Bhutan, the fierce manifestation of Vajrakilaya (wrathful
Vajrasattva) known as "Diamond Guts", the comforter of all, the Paracletos,
imprinting the elements with Wisdom-Treasure."
[...]
"With Padmasambhava's presence in the country opposition melted. Fresh
enthusiasm for Buddhism on the part of various noble families made it
possible for Santaraksita to initiate the plans for founding a major
Buddhist establishment in the heart of Tibetan territory. Consequently the
Lord Padmasambhava, through the power of his blessings, exorcised the
negative, demonic numina of the land and consecrated the site upon which
Samye Monastery, Tibet's first sizeable Buddhist academy, was to be built.
In the year 787 A.D. (Fire Hare year) construction began."
Dharma Felloweship of His Holiness Gyalwa Karmapa "Biographies: Lord
Padmasambhava, Embodiment of all the Buddhas"
http://tinyurl.com/padmasambhava-bio
Pełny adres:
http://www.dharmafellowship.org/biographies/historic
alsaints/lord-
padmasambhava.htm

http://lordwinterisle.blogspot.com/

5. Data: 2012-05-19 22:23:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

To wariat ten fasolka . Umysł schizofrenika paranoicznego atakują memy
myślowe otoczenia i bełkocą te treści poprzez nosiciela. Znaczy
choroba odrywa od" JA" osoby i napełnia informacjami obcymi z
zewnątrz, zastępując" JA" nosiciela.
Kościół i nazizm jak i stalinizm to systemy totalitarne, ich
mechanizmy są bardzo podobne, jak i zniewoleni ludzie wykazują
dokładnie te same cechy jak, np; paranoja zgniłego zachodu głoszona
przez komunistów, w KK mamy paranoję upadłego zachodu, bo systemy
totalitarne atakują wolność człowieka, której nienawidzą, bo wiadomo,
wyzwala ludzi z ich ucisku itd.

Co do UFO jest to dokładnie ten sam aspekt wiary co wiara w Boga, tak
jak ludzie wierzyli w zjawiska nadprzyrodzone tak teraz wierzą w
paranormalne. Bóg katolicki jest przestarzały, więc Ufo jest projekcją
naszej technicznej cywilizacji , tak jak kiedyś Bóg był projekcją
przeszłej ludzkości. To prymitywizm tworzy NEW AGE ,zmieszany z
niedojrzałością, paranoją, że ktoś jest kto wszystko kontroluje i nas
obserwuje.

6. Data: 2012-05-19 22:36:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 20 maja 2012 00:23. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

> [...]
> przeszłej ludzkości. To prymitywizm tworzy NEW AGE ,zmieszany z
> niedojrzałością, paranoją, że ktoś jest kto wszystko kontroluje i nas

Jako prawosławny ateista, a do tego tradycyjny poganin i buddysta uważam, że
Kościół Katolicki sam jest to gniłyj zapad i w pewnym sensie datego
rozpowszechnia paranoję zgniłego zachodu. Faustyczny Zachód wymaga pilnej
kuracji ze swojej choroby poprzez moc Graala.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

7. Data: 2012-05-19 22:38:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Kościół Katolicki sam jest to gniłyj zapad i w pewnym sensie datego
rozpowszechnia paranoję zgniłego zachodu. Faustyczny Zachód wymaga pilnej
kuracji ze swojej choroby poprzez moc Graala. Przeniknięcie wschodniej,
buddyjskiej mitologii Graala do Kościoła katolickiego budzi nadzieję na jego
odnowę i wyleczenie.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

8. Data: 2012-05-19 23:07:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 20 maja 2012 00:52. carbon entity 'glob'
> [...]

> system wymordował mnóstwo ludzi. Dla każdego jest niebezpieczna
> wolność, więc systemy paranoicznie ją obrzydzają, bo człowiek wolny
> stanowi o sobie i szanuje stanowienie innych o sobie. Tym samym
> następuje wyzwolenie z stadności i zerwana zostaje smycz dyktatora.
> Ludzie wolni współpracują na zasadzie nienaruszania czyjeść
> godności.Polacy po upadku komunizmu przestraszyli się wolności i
> pobiegli do drugiego zła, które walczyło z komunizmem tylko dlatego że
> miał różnice w drobnych kwestiach.

Przeniknięcie wschodniej, buddyjskiej mitologii Graala do Kościoła
katolickiego budzi nadzieję na jego odnowę i wyleczenie, powrót z Kościoła
rzymskiego na nowo w kościół celtycki pierwszych chrześcijan, siostrzany do
kościoła prawosławnego. Dlatego, że kościół zatracił swoją łączność ze
Świętym Graalem --- Jezusem i jego krwią w rodzie boskiej małżonki Marii
Magdaleny, jak i z wcielonym Parakletem (Parsifalem = Padmasambhavą),
zrodził się potwór herezji pn. łatynnictwo, komunizm, faszyzm i globalizm.
Zawierzyli kapłanom i lewitom mordercom Christosa, a nie Christosowi.
Dlatego przyjęli na powrót prawo Starego Zakonu --- rządy Mojżeszowe i
Bisurmańców sprawowane krwią i żelazem, a odrzucili Isusa.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

9. Data: 2012-05-19 23:12:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Dlatego przyjęli na powrót prawo Starego Zakonu --- rządy Mojżeszowe i
Bisurmańców sprawowane krwią i żelazem, a odrzucili Isusa.

PS. Krucjaty łatynników wobec prawosławia, bogomiłów i katarów dowodzą jak
najbardziej gniłosti zapada, dekadenckiego charakteru cywilizacji
łacińskiej.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

10. Data: 2012-05-19 23:23:56

Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> przeszłej ludzkości. To prymitywizm tworzy NEW AGE ,zmieszany z
> niedojrzałością, paranoją, że ktoś jest kto wszystko kontroluje i nas

New Age jest teraz niestety bardzo popularny wśród młodych ludzi wierzących
niepraktykujących. Takich co się uważają za agnostyków, ale naprawdę po
prostu wierzących w bzdury. Oni będą się kłocić, że nie wolno mówić wprost
"boga nie ma", bo przecież "może gdzieś tam coś tam istnieje, jakaś wielka
magiczna siła, którą na upartego możemy nazwać bogiem, bo przecież nic nie
wiemy o świecie, bo w szkole nie uważalismy" itp pierdoły.

Na poprawę humorku:)
bledy matriksa w zyciu realnym
Przyjęcie- impreza-party
Chiron i Medea
Metoda "na autostrady": wycyckani podwykonawcy placza w sejmie