Oxis vs Atenolol

1. Data: 2004-12-09 11:44:39

Temat: Oxis vs Atenolol
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leczę się na nadciśnienie i astmę.
Internista dobrał mi Atenolol (betabloker) , jako na lek na nadciśnienie.
Dobrze go toleruję.
Pulmunolog na astmę dał mi Oxis (betamimetyk).
Pulmunolog twierdzi, że można te leki o przecuwstawnym działaniu brać i
będzie ok.
Internista twierdzi coś przeciwnego - że działanie tych leków wzajemnie się
zniesie i branie ich w tej kombinacji jest bez sensu.

Komu wierzyć? Poradźcie
Jacek

2. Data: 2004-12-09 13:58:28

Temat: Re: Oxis vs Atenolol
Od: "Cathleen" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego zimowego dnia 09.12.2004 12:44:39 na grupie pl.sci.medycyna
osoba zwana Jacek umiecila tekst o tresci :

> [...]
> Internista twierdzi coś przeciwnego - że działanie tych leków
> wzajemnie się zniesie i branie ich w tej kombinacji jest bez sensu.

W opisie Oxis, iż przy jednoczesnym stosowaniu betablockerów może
działanie tych leków ulec zmianie.
http://www.netdoktor.de/medikamente/100008307.htm

Poza tym Atenolol nie powinien wg ulotki być stosowany w niektórych
rodzajach astmy.
http://www.netdoktor.de/medikamente/100009936.htm

--
Cathleen

3. Data: 2004-12-09 15:28:59

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Cathleen, zwłaszcza za linki. Poćwiczę przy okazji niemiecki.

Jacek
P.S.
Vieviel Sprachen du sprichst sooftmal bist du Mensch.

zapalenie spojowek , zatkane zatoki
wysokie stezenie krwi
wyrywanie 8
rany na członku