Ozon

1. Data: 2001-01-24 10:05:50

Temat: Ozon
Od: "THRaKeD" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
u znajomych odbyla sie prezentacja pewnego rzadzenia
do wanny wklada sie specjalna mate z dziurkami podlaczona do urzadzenia,
ktore pompuje powietrze i mamy w zwyklastej wannie jakuzi
dodatkowo powietrze pompowane przez to urzadzenie moze zostac naozonowane
podobno ozon pomaga w rozpadzie wolnych rodnikow, dodatnio wplywa na
krazenie i wogole samo dobre dla zdrowia
ale ja slyszalem, ze tenze ozon wcale taki dobry dla zdrowia nie jest a
nawet wrecz przeciwnie
czy ktos moze mnie odpowiedziec jak to z tym ozonem jest?
ewentualnie skierowac do jakiegos opracowania na ten temat? najlepiej w
sieci

pzdrfko

2. Data: 2001-01-25 08:47:58

Temat: Re: Ozon
Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "THRaKeD" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

[...]
> [...]
> czy ktos moze mnie odpowiedziec jak to z tym ozonem jest?
> ewentualnie skierowac do jakiegos opracowania na ten temat? najlepiej w

To urzadzenie ( Ozonomatic ) ma jeszcze wiele innych zalet ale ja
o tym ozonie. Chociaz jest to urzadzenie z Italii, posiada rodzimy
akcent w postaci rzeczonego ozonizatora. To wlasnie OZONIZATOR
jest patentem chemika i prezydenta Moscickiego a stezenie ozonu
nie przekracza 0,05PPM.
Posiadajac niezbedne atesty i certyfikaty, urzadzenie zakwalifikowane
jest do "rodziny" urzadzen o statusie medycznym i rehabilitacyjnym .
Ozon rozpuszcza sie w cieczy lika razy latwiej niz tlen "uplastyczniajac"
czerwone krwinki przez co komorki/tkanki narzadow sa lepiej dotlenione
i odzywione.
Podczas bezplatnych pokazow/prezentacji urzadzenia spotkalem sie
wiele razy ze stwierdzeniem szkodliwosci ozonu a to dlatego, ze informacje
w massmediach o dziurze ozonowej utozsamiane sa wlasnie ze szkodliwym
dzialaniem ozonu. To nie ozon jest rakotworczy a jego brak w warstwie
ozonosfery. W dzialanich rehabilitacyjnych stosuje sie przeciez
OZONOTERAPIE wiec ozon w takim stezeniu jest bezpieczny.
Po burzy z wyladowaniami atmosferycznymi mamy czyste i przyjemne
powietrze nasycone ozonem i tak samo sie dzieje podczas kapieli
w urzadzeniu.

Wlasnie siedze nad strona www poswiecona OZONOMATICOWI
i jak juz bedzie gotowa dam znac.

pzdr
Andrzej

3. Data: 2001-01-25 18:11:48